Voordat we datums gaan prikken wil ik eerst wat concreters hebben. Even geduld dus jongens.
Geflopt is een groot woord hoor! Ik had er persoonlijk gewoon net iets meer van verwacht. Want het zet mij wel in een rare positie als er ineens lastminute afmeldingen zijn -- terwijl ik een maximum heb moeten stellen (waardoor dus anderen die wel mee wilden doen, eigenlijk mee hadden kunnen doen, achteraf gezien). Maar ik ben iig blij dat Sartoria het geslaagd vond.Bedenk dat het gewoon erg veel regelwerk is van mijn kant (en veel gereis), en organisatie en tijdsinvestering van Sartoria's kant (of welke winkel met zoiets dan ook meedoet). Ik doe het omdat ik het leuk vind, dus het moet wel leuk blijven.Als we met SF nog een keer zo'n event gaan doen (en ik heb al wat ideeën), wil ik het iets anders aanpakken (in de vorm van een kleine aanbetaling bijv). En het was erg leuk om eens wat forumleden te ontmoeten Dus hebt geduld, ben wat ideeën aan het uitwerken en met wat partijen aan het babbelen.
Citaat van: "Nexus"Geflopt is een groot woord hoor! Ik had er persoonlijk gewoon net iets meer van verwacht. Want het zet mij wel in een rare positie als er ineens lastminute afmeldingen zijn -- terwijl ik een maximum heb moeten stellen (waardoor dus anderen die wel mee wilden doen, eigenlijk mee hadden kunnen doen, achteraf gezien). Maar ik ben iig blij dat Sartoria het geslaagd vond.Bedenk dat het gewoon erg veel regelwerk is van mijn kant (en veel gereis), en organisatie en tijdsinvestering van Sartoria's kant (of welke winkel met zoiets dan ook meedoet). Ik doe het omdat ik het leuk vind, dus het moet wel leuk blijven.Als we met SF nog een keer zo'n event gaan doen (en ik heb al wat ideeën), wil ik het iets anders aanpakken (in de vorm van een kleine aanbetaling bijv). En het was erg leuk om eens wat forumleden te ontmoeten Dus hebt geduld, ben wat ideeën aan het uitwerken en met wat partijen aan het babbelen.Hier staat wat info Jacob over de caruso actie.
Laten Nexus en Jacob het met elkaar maar kortsluiten is mij idee.
Citaat van: "Rogier"Laten Nexus en Jacob het met elkaar maar kortsluiten is mij idee.Denk niet dat ie dat gaat doen maar ik sta ervoor open.
Voor mij wel onder voorbehoud (afh van werksituatie), en bij positief resultaat (vast contract) dan a.s.a.p
Ach niemand heeft hier haast toch? (zowel dan koop je maar RTW )