Auteur Topic: [Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden  (81574 keer gelezen)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl



Beste fijnproever,

In samenwerking met Sartoria Naarden willen we jou als Stijlforum-lid een Caruso maatpak actie aanbieden.

Leden van Stijlforum.nl kunnen tijdens 1 à 2 besloten Stijlforum made-to-measure avonden een pak van Sartoria Caruso laten aanmeten tegen een all-in prijs van 898,- Euro!

Het betreft hier de luxe uitvoering (de zgn. Parma maakwijze) van een Caruso pak, met 'manica a camicie' schouderinzet en open knoopsgaten (zie hieronder). Hierbij kan de keuze worden gemaakt uit een voor deze actie geselecteerde zeer ruime stoffenrange (minimaal 50 stoffen). Normaliter ben je voor een dergelijk maatpak van Caruso al snel 1200,- euro kwijt!

-=- Over Caruso -=-
Sartoria Raffaele Caruso uit Parma vervaardigt haar pakken nog met het nodige handwerk. Uiteraard heeft een Caruso maatpak de kenmerken van een kwalitatief hoogwaardig pak. Zo worden alleen natuurlijke materialen gebruikt, is het pak bij de oksels voorzien van een sousbras, wordt het binnenwerk met de hand ingezet (geen lijmconstructies), wordt aan de binnenkant van de revers kamelen- en paardenhaar gepikeerd waardoor deze mooi rolt, zijn de knoopsgaten echte knoopsgaten (werkend), is de voering uit 100% Cupro Bemberg, en wordt de zeer aparte 'manica a camicie' mouwinzet toegepast. Dit alles resulteert in een zeer slank en soepel zittend pak met een nonchalante Italiaanse uitstraling.

Hieronder een aantal foto's van Caruso pakken (met dank aan gusto napolitano en kaasvent):




-=- Datum en locatie -=-
Er worden 1 à 2 (afhankelijk van de interesse en planbaarheid) besloten Stijlforum-avonden georganiseerd bij Sartoria Naarden. Deze avonden zullen in overleg met de geïnteresseerden gepland worden. Wij streven ernaar om in ieder geval de eerste avond binnen de komende 2 maanden te laten plaatsvinden.

Tijdens de avond zullen we Italiaanse hapjes en drankjes (prosecco, bier) serveren. We maken er dus een stijlvol evenementje van! 8)



Sartoria is te vinden in Het Arsenaal in Naarden:
Het Arsenaal - Oud Molen
Kooltjesbuurt 1
1411 RZ  Naarden
Tel. 035 542 40 40




-=- De stoffen -=-
De selectie 'actiestoffen' is zéér uitgebreid en bestaat uit ca. 50 (waarschijnlijk zelfs nog meer) stoffen in Super 100 tot 120 wol in in ieder geval de belangrijkste kleuren en dessins. Tenzij je dus echt extreme wensen hebt zul je hier makkelijk slagen qua stoffen. Mocht je er toch niet uit komen kun je desgewenst ook naar de luxere stoffen grijpen (uiteraard loopt de prijs dan iets op, maar de relatieve korting blijft hetzelfde).

Naast stoffen kun je uit diverse kleuren voeringen, soorten knopen, etc. kiezen. Alles is reeds inbegrepen in de prijs!

-=- Voorwaarden -=-
Deze actie geldt uitsluitend voor leden van Stijlforum.nl. De actieprijs à 898,- E is geldig op de voor deze actie geselecteerde stoffenrange bij een tweedelig pak en geldt alleen wanneer er een pak wordt aangemeten tijdens een voor deze actie besloten avond. Er wordt een aanbetaling van 50% gevraagd die op de avond zelf bij Sartoria dient te worden voldaan.

-=- Meedoen -=-
Wil je meedoen? Stuur mij dan een  met de volgende gegevens
  • Je voor- en achternaam
  • Je woonplaats
  • Je e-mail adres
  • Je telefoonnummer (voor evt. dringende zaken)
Je gegevens zullen uiteraard vertrouwelijk behandeld worden. Je zult dan spoedig meer informatie ontvangen over hoe we de avonden gaan plannen.

Als je nog vragen over de actie hebt kun je ze hier stellen of mij een PM sturen.

Ik hoop in ieder geval velen van jullie op deze avond(en) te mogen begroeten!
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:02:08
allemachtig Nexus dit klinkt wel heeeeel interessant, of mag ik hier niet reageren in dit topic?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #2 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:02:53
Citaat van: "FokLex"
allemachtig Nexus dit klinkt wel heeeeel interessant, of mag ik hier niet reageren in dit topic?

Jawel, anders was ie wel op slot ;). Zoals hierboven staat kun je hier je vragen en opmerkingen kwijt.
Fashion can be bought. Style one must possess.

HotFudge

  • Gast
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #3 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:04:49
:cry: waarom ben ik niet al afgestudeerd  :cry:

Huey

  • Gast
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #4 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:05:28
Citaat van: "HotFudge"
:cry: waarom ben ik niet al afgestudeerd  :cry:

Je hebt sowieso een pak nodig. Doe het dan meteen goed ipv een pak kopen waar je na verloop van tijd spijt van krijgt.

HotFudge

  • Gast
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #5 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:07:52
Hum het is in ieder geval heel erg interessant. Daarnaast heb ik al wat handgemaakte pakken, maar ja op maat is toch net anders. Maar op het moment speelt cash toch wel een rol, net een gala van tussen de 300 en 400 e achter de rug en er staat er alweer een op de planning (wel minder duur, maar toch...)......

keuzes maken :(

Roman_Empire

  • Gebruiker
  • Berichten: 117
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #6 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:08:45
Top Nexus!
Cash=King

Huey

  • Gast
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #7 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:09:31
In ieder geval heeft Nexus wel woord gehouden jongens, beter even de tijd nemen om een erg goede deal te krijgen dan met nee genoegen nemen. Toch?

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #8 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:10:27
absoluut, geweldige actie dit nexus  =D> nu nog even de financiering rondkrijgen  :-k
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

HotFudge

  • Gast
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #9 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:10:29
ja hulde Nexus!  :D

Huey

  • Gast
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #10 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:12:02
Levertijd van een Caruso is 6 tot 8 weken. Met 50% vooraf en 50% bij levering moet dat toch te doen zijn.

Vincer

  • Gebruiker
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #11 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:14:45
Dit is net wat ik nodig heb. Ik heb de ballen verstand van maatpakken maar wil wel graag een mooi pak. Op zo'n avond kan ik goed geadviseerd worden over een pak voor een goede prijs lijkt mij. Dit wordt een afstudeercadeau voor mijzelf!
Nieuw of oud een goed pak is goud.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #12 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:14:53
daar heb je helemaal gelijk in huey....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

C&A

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.851
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #13 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:17:56
Ben erg onder de indruk van de onderhandelingsvaardigheden! Heel mooi resultaat.
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #14 Gepost op: 24 mei 2005 – 17:18:39
Citaat van: "Vincer"
Dit is net wat ik nodig heb. Ik heb de ballen verstand van maatpakken maar wil wel graag een mooi pak. Op zo'n avond kan ik goed geadviseerd worden over een pak voor een goede prijs lijkt mij. Dit wordt een afstudeercadeau voor mijzelf!

Een mooier afstudeercadeau is er niet, kan ik uit ervaring bevestigen!
Fashion can be bought. Style one must possess.