Momenteel staat er niks concreets in de planning op pakkengebied.Wellicht als er weer veel interesse is. Maar het heeft veel meer tijd gekost dan verwacht om dit allemaal te regelen Is er veel vraag naar?
Wellicht als er weer veel interesse is. Maar het heeft veel meer tijd gekost dan verwacht om dit allemaal te regelen
Citaat van: "Nexus"Wellicht als er weer veel interesse is. Maar het heeft veel meer tijd gekost dan verwacht om dit allemaal te regelen Maar met de opgedane ervaringen moet het al een stuk sneller gaan Heb zeker interesse maar ben wel kritisch kwa stoffen (waarbij ik niet echt op de prijs let) dus weet niet of de keuze voldoende zal zijn.
Heb mijn Caruso nu aan Wil wel meedoen als er weer een actie is in April ofzoiets...
Kijk je dan naar alle stoffen, dus ook de s150 of wil je bij de s120 blijven?
Citaat van: "Nexus"Momenteel staat er niks concreets in de planning op pakkengebied.Wellicht als er weer veel interesse is. Maar het heeft veel meer tijd gekost dan verwacht om dit allemaal te regelen Is er veel vraag naar?Tel al 3 personen Hoeveel heb je er nodig?
Citaat van: "Fastcruiser"Zijn er nog plannen voor een nieuwe actie?Ja daar ben ik ook benieuwd naar...
Zijn er nog plannen voor een nieuwe actie?
Ik zou het pas in maart ofzo weer gaan polsen
Hmja, 30 juni en 21 september had je de kans.
Schrap mij maar als geïnteresseerde dan.