Auteur Topic: [Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden  (86514 keer gelezen)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Afgelopen] Stijlforum Caruso actie i.s.m. Sartoria Naarden
Reactie #330 Gepost op: 21 februari 2006 - 20:10:40
898, zie eerste post.. :wink:

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #331 Gepost op: 21 februari 2006 - 20:13:02
Citaat van: "ruby tuesday"
dan moet je betere afspraken maken. je kan niet iemand verplichten tot koop, simpel. Wel kan je afspreken om vooraf stalen te bekijken, en dan kan je tot de conclusie komen dat er wel, of niet, iets bij zit voor je. Pas dan ga je over op de definitieve inschrijving.

Stel dat je je inschrijft, en je ziet totaal niet wat je zoekt.. Beetje lullig dan.

Verder uiteraard niets dan lof voor het initiatief van Nexus.

Helemaal mee eens (ook met de laatste zin dus) :)

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #332 Gepost op: 21 februari 2006 - 20:23:34
Ik denk niet dat iemand ooit beweerd heeft dat Nexus 'te lui' ofzo zou zijn om een 3e sessie te organiseren. En net zoals de meeste mensen hier zou ik zelfs al kom ik met een zak geld aanzetten nooit zeker zijn van een aankoop. Als er geen stof is waar ik meteen weg van ben is 't pech hebben!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Reactie #333 Gepost op: 22 februari 2006 - 09:52:14
Citaat van: "Jacob"
Marco was jij er ook? Genoeg spul iig....

ja, volgens mij weet ik nu eindelijk wie jij bent...
denk dat jij er ook was toen ik het spul op ging halen; was tussen kerst en oud & nieuw oid
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #334 Gepost op: 22 februari 2006 - 18:07:37
Ik bedoel het zeker ook niet om Nexus een probleem te noemen. Maar ik heb het idee dat er genoeg animo is om een 3e sessie te organiseren. Een koopverplichting lijkt me echter geen slecht idee. Waarom schrijft niet iedereen die wil komen eerst 450 euro over naar Sartoria en mag iedereen 1 intro meenemen? Dan weet iedereen waar hij aan toe is.

@ Marco: ja ik heb jou wel gezien maar niet aangesproken, ook weer beetje vaag hoi ik ben Jacob van SF. Volgende keer zal ik m'n moed bij elkaar grabbelen en wat zeggen :)

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #335 Gepost op: 22 februari 2006 - 18:14:37
Waarom schrijft niet iedereen die wil komen eerst 450 euro over naar Sartoria en mag iedereen 1 intro meenemen?

Nou, bijvoorbeeld niet omdat je niet weet of er wel een stof bij zit waar je gelukkig van wordt. En Naarden is nou niet echt dermate in de buurt dat sommigen hier waaronder ikzelf even binnen kunnen wippen om van tevoren te kijken of iets ons bevalt. Bovendien vind ik dat redelijk sneu staan: "Ja uhh, ik kom even kijken of ik een stof leuk vind zodat ik over een maand met korting een pak kan bestellen!"
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Napoleon

• Gast
Reactie #336 Gepost op: 22 februari 2006 - 18:24:21
Citaat
@ Marco: ja ik heb jou wel gezien maar niet aangesproken, ook weer beetje vaag hoi ik ben Jacob van SF. Volgende keer zal ik m'n moed bij elkaar grabbelen en wat zeggen

ik neem aan dat als je een aanmeet avond hebt, je toch iedereen tegen komt en een handje schud? of stond iedereen in een andere hoek van de winkel angstig voor zich uit te kijken en denken 'zou hij van S'F zijn'? 'en hij dan', 'oeeee niet kijken', 'pffff'.... :D

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #337 Gepost op: 22 februari 2006 - 22:09:18
Citaat van: "Napoleon"
Citaat
@ Marco: ja ik heb jou wel gezien maar niet aangesproken, ook weer beetje vaag hoi ik ben Jacob van SF. Volgende keer zal ik m'n moed bij elkaar grabbelen en wat zeggen

ik neem aan dat als je een aanmeet avond hebt, je toch iedereen tegen komt en een handje schud? of stond iedereen in een andere hoek van de winkel angstig voor zich uit te kijken en denken 'zou hij van S'F zijn'? 'en hij dan', 'oeeee niet kijken', 'pffff'.... :D

Ik geloof dat ik zo bezig was met stoffen dat ik zijn hand heb gemist. Boeiend ook echt :P

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #338 Gepost op: 23 februari 2006 - 18:53:51
Citaat van: "Merlino"
Waarom schrijft niet iedereen die wil komen eerst 450 euro over naar Sartoria en mag iedereen 1 intro meenemen?

Nou, bijvoorbeeld niet omdat je niet weet of er wel een stof bij zit waar je gelukkig van wordt. En Naarden is nou niet echt dermate in de buurt dat sommigen hier waaronder ikzelf even binnen kunnen wippen om van tevoren te kijken of iets ons bevalt. Bovendien vind ik dat redelijk sneu staan: "Ja uhh, ik kom even kijken of ik een stof leuk vind zodat ik over een maand met korting een pak kan bestellen!"

Ach dat ligt er maar net hoe dat zit. Als ze er vanaf weten bij Sartoria dat er wat mensen van SF komen kijken maakt dat echt niet. Des te meer mensen kunnen ze ook helpen op zo'n avond, wij hadden de eerste avond best wel tijd gebrek met zijn 6en.

Immanuel

• Gast
Reactie #339 Gepost op: 17 maart 2006 - 16:37:17
als t zo zou zijn zou ik als sartoria toch lekker bedanken voor de eer, je gaat toch niet een hele avond organiseren voor een paar broekies die eens willen zien hoe een pak aangemeten wordt? :roll:

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #340 Gepost op: 17 maart 2006 - 18:03:31
Citaat van: "Immanuel"
als t zo zou zijn zou ik als sartoria toch lekker bedanken voor de eer, je gaat toch niet een hele avond organiseren voor een paar broekies die eens willen zien hoe een pak aangemeten wordt? :roll:

Idd! Toen ik er laatst was zeiden ze nog dat ze het erg leuk gevonden hadden.
This, madame, is Versailles.

Aaron

• Gast
Reactie #341 Gepost op: 17 maart 2006 - 18:37:51

Ik vind dat een erg domme en ongenuanceerde opmerking. Het primaire doel van een winkel het maken van winst (afgezien van 'liefde voor het vak'). Als ze die garantie hebben, waarom zouden ze dan 'bedanken voor de eer'?

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #342 Gepost op: 17 maart 2006 - 20:27:27
Citaat van: "thmeky"

Ik vind dat een erg domme en ongenuanceerde opmerking. Het primaire doel van een winkel het maken van winst (afgezien van 'liefde voor het vak'). Als ze die garantie hebben, waarom zouden ze dan 'bedanken voor de eer'?

volgens mij begrijp jij het helemaal verkeerd... Sartoria zet die actie op, investeerd er een hoop geld in, en vervolgens zien velen er vanaf.. Dan zou ik ook niet meer investeren in een dergelijke actie en mijn aandact richten op de welwillenden...

tenminste zo bekijk ik 't

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #343 Gepost op: 17 maart 2006 - 23:18:41
Citaat van: "ruby tuesday"

volgens mij begrijp jij het helemaal verkeerd... Sartoria zet die actie op, investeerd er een hoop geld in, en vervolgens zien velen er vanaf.. Dan zou ik ook niet meer investeren in een dergelijke actie en mijn aandact richten op de welwillenden...

tenminste zo bekijk ik 't

Die eerste actie was in ieder geval wel een succes. Een hoop klanten die er nog nooit waren geweest, en die later zijn terug gekomen voor nog meer aankopen, tijdens de eerste sessie kon slechts een iemand geen stofje vinden wat hem aansprak.

Je moet niet alleen de verkopen van zo'n avond in gedachte hebben, maar ook de klanten die je er bij krijgt door zo'n actie (zeker bij sartoria, daar ga je niet zomaar even heen, verder geen leuke winkels in de buurt)

Immanuel

• Gast
Reactie #344 Gepost op: 18 maart 2006 - 10:23:44
ruby begrijpt wat ik bedoel thmkey niet echt, maar hoop dat ruby t duidelijk heeft gemaakt.. T gaat er mij over dat de eerste sessie een succes was doordat er serieuze forumleden aan deelnamen, de 2e sessie waren er blijkbaar al meer mensen die hun ogen groter waren dan hun mond, zegt misschien meer over de "deelnemende"mensen van t forum, de winkel vind ik niets mis mee integendeel..