Auteur Topic: Polo's  (371987 keer gelezen)

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #390 Gepost op: 20 juli 2006 - 11:22:45
Citaat van: "godelieven"
...........deze ook nog veel gezien.

http://heartandsoul.it/U060735.html

Die is mooi Godelieven!
Return to innocence...

Napoleon

• Gast
Polo
Reactie #391 Gepost op: 20 juli 2006 - 11:29:20
Citaat van: "TimMureau"
...........deze ook nog veel gezien.

http://heartandsoul.it/U060735.html

Die is mooi Godelieven!
hielelikker :lol:

godelieven

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #392 Gepost op: 20 juli 2006 - 11:37:51
k ben een knecht van Gusto maar eigenlijk zijn vriendin.

Napoleon

• Gast
Polo
Reactie #393 Gepost op: 20 juli 2006 - 11:47:07
ook hip..........

http://bacieabbraccicollezioni.it/index2.html
hip om in te sporten? beetje teveel A&F idee

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #394 Gepost op: 20 juli 2006 - 13:13:03
ook hip..........

http://bacieabbraccicollezioni.it/index2.html

Ik heb zo'n vest van hun, vorig jaar gekocht in Utrecht. Laatst zag ik ook iemand lopen met een polo van dit merk, ook wel geinig.

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #395 Gepost op: 20 juli 2006 - 14:45:56
Grappig merk. Nadeel van abercrombie zijn al die rare vintage washes. Koop je een polo, ziet ie' eruit als de polo's die ik gebruik als poetsdoek omdat ze er te sloeberig uitzien.  :)

edit: weet iemand waar ze dit merk allemaal verkopen in Nederland?

Miles

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #396 Gepost op: 23 juli 2006 - 14:26:13
Wat minder hippe polo's, maar met een spoortje handwerk in elkaar gezet: www.johnsmedley.com

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #397 Gepost op: 31 juli 2006 - 00:20:12
Citaat van: "Alex"
Grappig merk. Nadeel van abercrombie zijn al die rare vintage washes. Koop je een polo, ziet ie' eruit als de polo's die ik gebruik als poetsdoek omdat ze er te sloeberig uitzien.  :)

Wordt geloof ik niet verkocht in Nederland. Ik heb er een Bruine Polo met witte strepen van. Die van mij is niet in 'Vintage Wassing'. Ik vind ze lekker zitten en de stof is mooi afwerking is ook prima trouwens.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #398 Gepost op: 31 juli 2006 - 00:25:45
American Today heeft geregeld wat van A&F.
Sailing, an expensive way to travel for free"

Napoleon

• Gast
Polo
Reactie #399 Gepost op: 01 augustus 2006 - 12:09:11
Citaat van: "Timothy"

Wordt geloof ik niet verkocht in Nederland. Ik heb er een Bruine Polo met witte strepen van. Die van mij is niet in 'Vintage Wassing'. Ik vind ze lekker zitten en de stof is mooi afwerking is ook prima trouwens.
iedereen roept dat, maar zoals vodka zegt; geregeld heeft america today shit liggen

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #400 Gepost op: 01 augustus 2006 - 15:37:11
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Timothy"

iedereen roept dat, maar zoals vodka zegt; geregeld heeft america today shit liggen

Daar kom ik bijna nooit dus... maar america today heeft veel eigen merk dat er op lijkt volgens mij en niet the real deal maar ik kan het ook fout hebben natuurlijk.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #401 Gepost op: 01 augustus 2006 - 17:07:20
Klopt. Bij America Today hebben ze iets met een neushoorn of soortgelijk beest en bij A&F een eland.  De eland is uiteraard de enige juiste keuze
The man with style, is the man who can smile

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #402 Gepost op: 01 augustus 2006 - 23:44:07
Citaat van: "L ' Avvocato"
Klopt. Bij America Today hebben ze iets met een neushoorn of soortgelijk beest en bij A&F een eland.  De eland is uiteraard de enige juiste keuze

Precies...

Ik zag trouwens in st. Maxime een winkel van Peter Polo... waaat en troep is dat zeg! inplaats van een RL polospeler op een paard zat er een logo'tje op van een polo'er op een olifant. De t-shirts sloegen werkelijk alles er stond Peter Polo op maar dan in dezelfde stijl als het Von Dutch logo heel slecht... Fransen hebben blijkbaar niet zo'n goed gevoel voor orginaliteit...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #403 Gepost op: 05 september 2006 - 18:48:28
De Lacoste winkel in de p.c hoofdstraat heeft nog sale dit voor degene die nog iets zocht van dit merk.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #404 Gepost op: 24 september 2006 - 02:08:23
Ik ben net nog in de Polo bar geweest te Haarlem... :wink: