Auteur Topic: Polo's  (371987 keer gelezen)

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #405 Gepost op: 24 september 2006 - 13:23:46
Citaat van: "Timothy"
Ik ben net nog in de Polo bar geweest te Haarlem... :wink:

:lol:  was het een beetje leuk daar? Ik zie daar altijd veel foute figuren rondlopen op zaterdagavond..

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #406 Gepost op: 24 september 2006 - 15:40:14
Op wat voor wijze 'fout'? ala DPM shirtjes met grote opschrift of enorme zegelringen en matjes :D 8)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #407 Gepost op: 25 september 2006 - 14:49:48
Ik zag in de Polo bar vooral het type 'hockeyer' niet echt super foute mensen gezien ofzo...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Napoleon

• Gast
Polo
Reactie #408 Gepost op: 25 september 2006 - 16:15:26
Ik zag in de Polo bar vooral het type 'hockeyer' niet echt super foute mensen gezien ofzo...
type vlotte student dus; populaire bootschoen (als die al bestaat), groene (leger)broek, rugby trui

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #409 Gepost op: 25 september 2006 - 20:01:43
Citaat van: "Napoleon"
type vlotte student dus; populaire bootschoen (als die al bestaat), groene (leger)broek, rugby trui

Precies nappie, alleen trekt dit type dan een rode broek aan i.p.v. een groen exemplaar..

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #410 Gepost op: 27 september 2006 - 17:49:43
Ik draag in de zomer vrij vaak polo's.
'k heb ze van RL, Lacoste en TH.
Lacoste heeft mijn voorkeur vanwege de weving van het katoen.
Verder verkleuren Lacostes naar mijn idee een stuk minder snel dan de polo's van Tommy.
Ook heeft een tommy polo bij het stiksel achterop bij het boord (is hier een term voor?) een scheurtje, hetgeen aangeeft dat het stiksel niet bestend is tegen de druk die er op komt te staan.

Lacoste polo's hebben 2 knoopjes, de slim-fit polo's hebben er 3 (die met het grijze logo)

Ik ben nog een beetje op zoek naar een wat onbekender merk (waarvan er geen nep in omloop is) dat qua draagcomfort en kwaliteit minstens zo goed is als de lacoste polo's. Als iemand er nog eentje weet?

Ik ga volgende zomer denk ik toch maar weer voor de lacoste polo's, en dan een paar met een streepje erin. Deze kosten €120,-

Als iemand nog een keer SE's tegenkomt van lacoste dan hoor ik dat graag, want die heb k nog niet
You can buy clothes, but you can't buy style

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #411 Gepost op: 27 september 2006 - 17:56:41
Citaat van: "Dirk"

Als iemand nog een keer SE's tegenkomt van lacoste dan hoor ik dat graag, want die heb k nog niet

Neem vanaf Den Hoorn (ZH) de bus naar station Delft, daar de trein naar den Haag. In de Haasche Bluf zit de Lacoste winkel, en die heeft special editions polo's. Kijk ook even bij Bendorff voor merken als Paul Smith en Flippa K.
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #412 Gepost op: 27 september 2006 - 18:07:08
Oke, bedankt! :D
Aan wat voor prijzen moet ik denken bij genoemde merken?
En hebben ze het hele jaar door dan die SE's of zover je weet alleen op dit moment? (Prijzen?)
ik fiets btw sneller naar den haag dan dat ik via delft met het OV ga hoor 8)  :lol: [/list]
You can buy clothes, but you can't buy style

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #413 Gepost op: 27 september 2006 - 18:11:40
De Lacoste winkel is momenteel aan het verhuizen, bijna op alles 50% korting
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Polo
Reactie #414 Gepost op: 07 oktober 2006 - 23:49:50
Hij is vol!

Svp verder in het (zelf aan te maken) volgende deel!
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo's
Reactie #415 Gepost op: 11 april 2007 - 16:35:07
Vraagje: met het wat warmere weer draag ik thuis en op 't werk graag een polo.
Wil nu een paar goede aanschaffen. Maar wat is een goed merk daarvoor?

Lacoste is natuurlijk bekend maar half Nederland haalt die al uit Turkije  :? Beetje fout dus. De echte schijnen wel van goede kwaliteit te zijn.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo's
Reactie #416 Gepost op: 11 april 2007 - 16:43:57
Zelfs op de eerste pagina van casual is hier een topic over te vinden...

http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=680

en nog een voor de slankere medemens

http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=2008
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo's
Reactie #417 Gepost op: 11 april 2007 - 18:05:02
maak mij moderater en ik sluit deze  8)

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo's
Reactie #418 Gepost op: 11 april 2007 - 18:32:07
Andere Topic is ook gesloten van Polo's denk dat we of in deze of in de slimfit kunnen doorgaan als de titel en openingspost word aangepast..

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo's
Reactie #419 Gepost op: 11 april 2007 - 18:56:37
Citaat van: "Aero"
Andere Topic is ook gesloten van Polo's denk dat we of in deze of in de slimfit kunnen doorgaan als de titel en openingspost word aangepast..

Titel aanpassen hoeft niet eens denk ik. SF zit niet echt in de polo's die als een aardappelzak zitten ;)
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France