Auteur Topic: Polo's  (371984 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #345 Gepost op: 22 juni 2006 - 22:55:28
Citaat van: "Steef"
Ik zweer bij RL.
Maar recentelijk heb je toch een ander merk gekocht.

Gekko

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #346 Gepost op: 22 juni 2006 - 23:11:57
Een aantal heren voelt zich blijkbaar persoonlijk aangevallen, mijn excuus daarvoor... En wennen hier moet ik zeker, valt niet te ontkennen.

La Martina en gentiluomo zijn geen top of the bill, dat besef ik ook, maar ik ga geen 150 euri dokken voor een polotje, nu toch niet als student zijnde.

En wat geopperd wordt over de 'kop' die erop staat en combinaties, daar ben ik het volledig mee eens, kijk maar eens rond op straat in Nederland, zegt genoeg.

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #347 Gepost op: 23 juni 2006 - 20:27:44
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik zweer bij RL.

Ik heb wel meer Lacoste´s, Scapa´s en Pall Malls  :wink:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #348 Gepost op: 23 juni 2006 - 20:56:24
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik zweer bij RL.

Ik heb wel meer Lacoste´s, Scapa´s en Pall Malls  :wink:
Dan is het goed :D

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #349 Gepost op: 23 juni 2006 - 21:05:10
Heb ook een aantal polo s van Scapa.. maar vind het de laaste tijd erg tegenvallen qua prints
Quotidie potest esse ultimo die

Jason

• Gast
Polo
Reactie #350 Gepost op: 30 juni 2006 - 21:26:05
Over scapa polo's gesproken: dit weekend is er op renbaan Duindigt in wassenaar het scapa orange toernooi waar ik samen met iemand anders met een stand van fitzroy&everest sta. Mocht iemand daarheen willen, is hier de benodigde uitnodiging (gewoon uitprinten):

Citaat
Routebeschrijving:
Polo Club Wassenaar is gelegen naast de Renbaan Duindigt in Wassenaar. De Renbaan Duindigt ligt aan een zijstraat van de Rijksstraatweg (N44).

Vanaf Utrecht A12:
- Volg A12 Den Haag  helemaal totdat je aan het einde bij een T-splitsing komt.
- Je gaat dan rechts de Benoordenhoutseweg op richting Wassenaar.
- Na een paar kilometer sorteer je rechts voor op de busbaan en buig je dus voor de stoplichten naar rechts af.
- Aan het einde van deze afrit naar links de stoplichten door en je zit op de Waalsdorperlaan.

Vanaf Amsterdam A4:
- Je neemt de A4 naar Den Haag.
- Na Schiphol hou je op de snelweg rechts aan richting Sassenheim/Leiden-West/ Den Haag Centrum (A44).
- Deze snelweg gaat bij Wassenaar vanzelf over in de Rijksstraatweg (N44).
- Nadat je, op links Van de Valk Hotel de Bijhorst bent gepasseerd en direct erna onder een viaduct bent doorgegaan, ga je rechtsaf bij de stoplichten de Waalsdorperlaan op.
- De weg maakt een flauwe bocht naar links. Voor de huisjes beginnen aan de rechterkant ga je rechtsaf het ijzeren hek door.

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #351 Gepost op: 30 juni 2006 - 21:40:31
IS het een beetje boeiend daar?
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Jason

• Gast
Polo
Reactie #352 Gepost op: 30 juni 2006 - 22:16:49
Tsja, polowedstrijden en stands met dure dingen. Leuk als je even halloo komt zeggen, naar binnen gaan is gratis.

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #353 Gepost op: 30 juni 2006 - 22:58:25
niet echt iets voor mij die sport
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #354 Gepost op: 01 juli 2006 - 12:12:56
ik zie je morgen dan eventueel.. 8)
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #355 Gepost op: 01 juli 2006 - 23:12:45
Voor mensen met relatief brede schouders, bij mij zit Ralph Lauren Custom fit best redelijk maar zijn er nog meer gesneden shirts? Ik heb nog altijd wat stof over rond mn middel ;/

/edit, Ik heb het maar even omgemeten dat lijkt me handiger als ''relatief brede shouders'' ;), onder de oksels gemeten is mn omtrek 105cm en net boven mn heup gemeten 87.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #356 Gepost op: 02 juli 2006 - 13:32:49
Ik heb ook last van dat "probleem", mijn voorkeur gaat uit naar de polo's van Abercrombie&Fitch. "muscle fit" en dat zie je wel. Ik geef toe dat het een erg casual merk is maar de kwaliteit is prima en ze hebben leuke kleurtjes en strepen. En niet te koop in Europa, vind ik toch ook een plusje!
The man with style, is the man who can smile

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #357 Gepost op: 02 juli 2006 - 17:06:24
A&F maatje S Muscle Fit zit bij mij echt als een zak aardappelen :P  TH maatje S slimfit zit daarentegen echt super

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #358 Gepost op: 02 juli 2006 - 17:38:49
Mijn polo's wil ik dus niet te strak gesneden hebben. Dat zit veels te warm, Ik koop polo's een normale s of een customfit medium. Dit terwijl ik pakmaat 46 heb ;)

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Polo
Reactie #359 Gepost op: 02 juli 2006 - 17:50:27
Citaat van: "Alex"
Mijn polo's wil ik dus niet te strak gesneden hebben. Dat zit veels te warm, Ik koop polo's een normale s of een customfit medium. Dit terwijl ik pakmaat 46 heb ;)
hierzo een 44 :wink: bij mij zijn ze ook niet superstrak gesneden, maar het flubbert iig niet zegmaar, dat is ook niet fijn. S< ziet er ook niet uit met mn hemdmaatje 36