Ik kan me nog herinneren van Wall Street - Money Never Sleeps dat Gorden Gecko als hij uit de bak is en weer bij z'n geld kan vijf paar C&Js in één keer koopt. Dat is dus wat 'men' ziet als excessief en absurd, van het niveau jongen van 25 die een bonus van een miljoen krijgt, een bespoke suit draagt en een horloge van een kleine 40k om z'n pols heeft. Maar eigenlijk zijn het sloebers, dus
Zo'n zool als wat Paul B laat zien had wat mij betreft nooit het verkoopkanaal van C&J in gemogen, of het nou cosmetisch is of niet. Hoe het nu zit weet ik niet, maar nog niet zo lang geleden gingen er C&Js als rejects in de verkoop vanwege een vrijwel onzichtbaar vlekje of een beschadiging in het leer van de voering. Iets als dit is zo'n grote fout, daar zou ik zelfs een paar Meermins om terugsturen.
Overigens terecht dat C&J naar de winkel verwijst, want daar heb je gekocht, maar erkenning dat dit inderdaad niet kan was wel chique geweest. Zo'n reactie van 'niets te zien hier' doet afbreuk aan je imago, imho.