Hoi C&J liefhebbers,
Al enig tijd draag ik de Lingfields(UK7) suede lichtbruine schoenen en deze zitten aansluitend zonder echt strak te zitten, precies goed zegmaar.
Aangezien ik een tijdje heb gespaard heb ik mijzelf een paar Islay scotch grain bruin(ook UK7) cadeau gedaan en na 10x dragen kreeg ik bij mijn rechterenkel (het botje wat uitsteekt (geen idee hoe het heet) zo veel pijn dat ik ze echt niet meer kon dragen. De schoen buigt daar onder mijn botje dat uitsteekt. Een schoenmaker vertelde mij dat het niet met het inlopen te maken heeft en ik het beste mijn hak wat kan verhogen. Ik heb verschillende inlegzolen geprobeerd en alleen mijn orthopedische zolen geven een uitkomst, echter deze verhogen weer te veel zodat de rest van mijn fout te strak in de boots komt...grrrrrr
Long story short.....ik heb ze aan mijn pa cadeau gedaan en wil jullie experts vragen om advies....hebben jullie enig idee welke boots van C&J beter zouden passen bij mijn (misschien wat smalle) enkels? De Coniston lijken me zeker een geschikte kandidaat temeer omdat deze anders zijn vormgegeven bij de enkel qua stichting van het leer.
Hoe is jullie ervaring hierbij?