Auteur Topic: Crockett & Jones  (1817478 keer gelezen)

MaChemist

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Crockett & Jones
Reactie #1455 Gepost op: 09 april 2009 - 09:42:34
Tja spijtig als ze met zulk personeel moeten werken. Voor mij is het toch wel een vereiste dat je in Brussel op zijn minst duidelijk en verstaanbaar Frans, Nederlands en Engels kan spreken. Zeker in winkels in dit segment.

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1456 Gepost op: 09 april 2009 - 09:54:28
Tja spijtig als ze met zulk personeel moeten werken. Voor mij is het toch wel een vereiste dat je in Brussel op zijn minst duidelijk en verstaanbaar Frans, Nederlands en Engels kan spreken. Zeker in winkels in dit segment.
Drie taligen in Brussel werken in de kantoren, met makkelijker uren of zijn student vrees ik... 

MaChemist

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1457 Gepost op: 09 april 2009 - 10:58:02
De zin lijkt me wat raar maar bedoel je dat  meer talige mensen werken in kantoren en dat de rest en studenten werken in zulke winkels?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1458 Gepost op: 09 april 2009 - 11:21:00
Ik denk dat hij bedoelt dat 3-taligen op kantoren werken of student zijn.

roen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1459 Gepost op: 09 april 2009 - 11:40:37
Zelf een beetje Frans spreken is natuurlijk ook een kwestie van beschaving.  :wink:

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1460 Gepost op: 09 april 2009 - 11:51:21
Deze discussie voortzetten in het SF-café? Hier weer verder over Crockett & Jones.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1461 Gepost op: 09 april 2009 - 22:50:33
Ik had overigens wel een vraag over de C&J Monkton. Dit model staat niet (meer) op de officiele site noch staat hij op Plal. Hij staat echter wel bij Both Schoenen in Rotterdam, Pediwear en naar ik denk ook Sir Max aangezien Cami hem daar heeft gekocht.

Is dit model gestopt?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1462 Gepost op: 09 april 2009 - 23:21:05
Dat zal wel niet je ziet wel meer modellen die niet op hun site staan.

gccg

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1463 Gepost op: 17 april 2009 - 14:44:41
C&J Langham hebben een EX fitting. Is dat veel "breder", "groter" en wijder dan een gemiddelde “E” fitting (afhankelijk van een leest) van C&J?
eterum censeo Carthaginem esse delendam

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1464 Gepost op: 17 april 2009 - 20:20:11
Net de C&J Wigmore aan mijn voetjes mogen voelen. Erg mooi schoentje die vooral aan de voet mooi slank oogt, met spitsige neus. De schoen is nog niet normaal verkrijgbaar, maar nu nog mto voor Both. De leest is de nieuwe 360 leest. Die mij perfect zit, net zoals de 348 en 341. De 337 Weymouth gepast, maar die is echt te ruim. De Wigmore is ook een handgrade.

Voor €399,- te koop bij Both, misschien ga ik er binnenkort voor!

Laatst bewerkt op: 17 april 2009 - 20:44:52 door Storm
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1465 Gepost op: 17 april 2009 - 20:51:04
Leuke wingtip!

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1466 Gepost op: 19 april 2009 - 07:57:19
Net de C&J Wigmore aan mijn voetjes mogen voelen. Erg mooi schoentje die vooral aan de voet mooi slank oogt, met spitsige neus. De schoen is nog niet normaal verkrijgbaar, maar nu nog mto voor Both. De leest is de nieuwe 360 leest. Die mij perfect zit, net zoals de 348 en 341. De 337 Weymouth gepast, maar die is echt te ruim. De Wigmore is ook een handgrade.

Voor €399,- te koop bij Both, misschien ga ik er binnenkort voor!

Komt de nieuwe 360-leest in de reguliere handgrade-lijn? Dat zou wel interessant zijn. Daar de 337-leest mij goed past zal het wel een breedtemaat worden als ik jou zo hoor over de pasvorm van de 360-leest.

Groeten,
Don

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1467 Gepost op: 19 april 2009 - 10:58:38
Ik weet niet zo goed of dit dé plek is om het te vragen, maar welke winkel in Nederland heeft de grootste keuze in C&J? Is dat Sir Max of S&S?

Mijn vader heeft onlangs het advies gekregen van de podoloog om eens te investeren in schoenen waar zijn, toekomstige, steunzolen passen. Met zijn brede voeten, en de eis dat de prijs/kwaliteit verhouding gunstig moet zijn kwam ik al snel uit bij C&J, vandaar dus de vraag.

Vodro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1468 Gepost op: 19 april 2009 - 17:15:34
Voor mijn gevoel is het aanbod van S&S nét wat groter, maar dat kan ook aan de inrichting van de winkel liggen. Het verschil zal in ieder geval niet groter zijn dan enkele paren en slagen zul je ongetwijfeld bij beide zaken. Het is wel zo dat S&S sommige modellen niet in de collectie heeft die Sir Max wel heeft en vice versa, dus ik zou een model uitzoeken dat bevalt en vervolgens even de zaak bellen.

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1469 Gepost op: 19 april 2009 - 17:54:05
Een tijdje geleden heb ik m'n eerste paar C&J's gekocht bij S&S.
Daarna op bezoek gegaan bij Sir Max. Sir Max is de enige in Nederland die de D leest verkoopt en mijn smalle voeten passen daar mooi in. Nu heb ik daar de laatste tijd drie paar gekocht. Echter, meer schoenen zijn er niet in D.
Vorige week ben ik in de zaak geweest voor loafers. Niet doen, werd mij geadviseerd. geven te weinig steun en zijn al helemaal niet in D te verkrijgen.
Wat nu? Want dat betekent dat ik wat betreft C&J klaar ben.
Of zijn er bepaalde slanke pasvormen in E te vinden?