Auteur Topic: Crockett & Jones  (1817480 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Crockett & Jones
Reactie #1425 Gepost op: 01 april 2009 - 16:34:11
Dank voor de uitleg Sergio m.b.t. Van den Assem. Ik had zoiets ook wel zelf vermoet naar aanleiding van toch al 3 aanschaffen daar. Het ontbreekt daar aan een bepaalde expertise ofwel ze verbergen het maar al te goed. Mijn volgende paar schoenen wilde ik graag van C&J, ik ben hoe langer des te meer onder de indruk van dit merk, en zal ze dan ook niet halen bij Van den Assem.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1426 Gepost op: 01 april 2009 - 18:03:01
Voor C&J kan je beter een stukje terug lopen naar Both MMorley.De winkel ziet er nu een stuk beter uit met een eigen C&J counter.

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1427 Gepost op: 01 april 2009 - 18:14:39
Zelf ben ik bij Sir Max geweest. Echter, niet voor een E-leest, maar voor een D-leest. Schijnt, en dat geloof ik, mij het best te zitten. Wel alleen speciaal voor SirMax gemaakte leest. Dus beperkte keuze. Want een loafer is niet op een D-leest gemaakt.
Zijn er meer onder jullie die een D-leest hebben?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1428 Gepost op: 01 april 2009 - 18:37:31
Voor C&J kan je beter een stukje terug lopen naar Both MMorley.De winkel ziet er nu een stuk beter uit met een eigen C&J counter.
Dat is ook waar, was Both helemaal vergeten. Maar als je moet kiezen tussen Sir Max en Both dan kiezen de meeste Sir Max denk ik?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1429 Gepost op: 01 april 2009 - 19:28:04
Dat zal best wel dat men voor Sir Max gaat maar bij Both hebben ze er zeker verstand van.Je kan wellicht even kijken bij Both en mocht je er een slecht gevoel krijgen of denken wat is dit voor dozen schuiver......dan rap naar Sir Max.

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1430 Gepost op: 01 april 2009 - 22:44:28
Toch niet op zoek naar C&J cognackleurige monks MMorley? Kunnen we samen gaan, krijgen we misschien duokorting ;)

Edit: Ik was afgelopen zondag nog even bij Both en de collectie C&J is daar inderdaad indrukwekkend en de winkel ziet er een stuk beter uit nu.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1431 Gepost op: 01 april 2009 - 22:51:39
Eigenlijk op zoek naar burnished calf ;)
Echt een mooi kleurtje vind ik zelf!

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1432 Gepost op: 01 april 2009 - 22:58:42
Dat is ook waar, was Both helemaal vergeten. Maar als je moet kiezen tussen Sir Max en Both dan kiezen de meeste Sir Max denk ik?

Ook een kwestie van waar zit je dichtbij denk ik. Er is bij Both in ieder geval ZEER veel kennis aanwezig. De verkoper/eigenaar is top.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1433 Gepost op: 02 april 2009 - 09:12:14

Als iemand deze al is tegengekomen in de kleur zwart, gelieve dit dan even te melden. Dank u.  :mrgreen:

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1434 Gepost op: 02 april 2009 - 09:15:19
Eigenlijk op zoek naar burnished calf ;)
Echt een mooi kleurtje vind ik zelf!

Um, chestnut burnished calf, beechnut burnished calf, dark brown burnished calf of misschien toch liever tan burnished calf? :wink:

Nicowico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1435 Gepost op: 02 april 2009 - 10:58:19
Als iemand deze al is tegengekomen in de kleur zwart, gelieve dit dan even te melden. Dank u.  :mrgreen:

http://plal.com/main/index.php?page=crockett-and-jones-benchgrade-oxfords

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1436 Gepost op: 02 april 2009 - 11:11:02

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1437 Gepost op: 02 april 2009 - 11:12:44
Maleisische Ringgit, krijg je er 4,8 van voor een euro.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1438 Gepost op: 02 april 2009 - 11:21:53
Ah, okee. Nog iets goedkoper dan Pediwear dus, ik weet van de 'constructie' waarover hier weleens gesproken wordt, maar het verschil is niet echt groot meer en Pediwear is al redelijk scherp geprijsd. Zou me haast bezwaard voelen om hen te laten weten dat ze bij Plal nog goedkoper zijn om op die manier een nog scherpere prijs te bedingen.

Ben alleen bang dat als ik ze hier in de winkel zie, ze gelijk 400,- E kosten en dan vraag ik me af of ik de winkelier het verschil gun.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1439 Gepost op: 02 april 2009 - 11:44:04
Um, chestnut burnished calf, beechnut burnished calf, dark brown burnished calf of misschien toch liever tan burnished calf? :wink:
Ik ga liever voor chestnut! Was de bedoeling chestnut op te schrijven, vergeten ;)

En Mikey, ik heb hetzelfde probleem ;)