Dag heren, ik reageer wat laat, maar wil jullie mijn pasavontuur in Brussel afgelopen zaterdag toch niet onthouden.
De Selborne was, wat mij betreft, een lelijke schoen om zelf op te kijken. Het medaillon is inderdaad nogal vreemd. Ik denk dat dit paar schoenen meer geschikt is om in een etalage te staan. C&J had deze schoen beter in een bravere kleur gemaakt, bijvoorbeeld Dark Brown Antique.
De Edgware vond ik dan weer te gewoontjes overkomen, ook de kleur beviel mij niet zo. Bovendien vrees ik serieuze loopplooien na verloop van tijd.
De schoen waarvan ik het meest onder de indruk was, was net zoals bij S&S de Westbourne in Chestnut Burnished Calf. Ik denk dat ik hierin best maat 9 neem, aangezien een 9,5 toch iets te los zat en een 8,5 nogal knelt aan mijn kleine teen van mijn rechtervoet.
Wat betreft de bediening in hun store te Brussel... Wel, misschien moeten jullie daar zelf maar eens heengaan om het echt te ervaren. Vergeet vooral jullie Frans niet mee te nemen. Hoewel ik de hele tijd in het Engels praatte (naar goede Vlaamse gewoonte), had ik de indruk dat de verkoopster me vaak niet begreep. Vaak terugkomend was haar uitdrukking "good is good" en "if it fits, than it is OK". Ze deed wel haar best, maar wat mij betreft is het een gemiste kans voor C&J om hier geen beter geschoold en vakbekwaam persoon te installeren. Daar hebben we het laatste nog niet van gehoord.
Daarstraks een mailtje gestuurd naar Plal voor een prijsofferte voor deze schoen.