Citaat van: "Sergio"Citaat van: "gusto napolitano"Ik zag vanmiddag bij van Assem te Rotterdam een mooie lederen onderhoudskoffer staan van Saphir kosten zo rond de 550 euro.Zullen we hier een insider joke van maken?
Citaat van: "gusto napolitano"Ik zag vanmiddag bij van Assem te Rotterdam een mooie lederen onderhoudskoffer staan van Saphir kosten zo rond de 550 euro.
Ik zag vanmiddag bij van Assem te Rotterdam een mooie lederen onderhoudskoffer staan van Saphir kosten zo rond de 550 euro.
same me
Citaat van: "gusto napolitano"Ja soms sta je wel eens te kijken maar luxe is die kofferset wel.komaan gusto, even realistisch, wat is nou de toegevoegde waarde van zon dikke koffer; nul. In je woonkamer zet je hem ook niet; wat moeten mensen wel niet van je denken
Ja soms sta je wel eens te kijken maar luxe is die kofferset wel.
koffer kost bij LCA evenveel als inhoud, geweldige koffer van prachtig hout... Het is een koffer die je hebt voor het leven, gaat van generatie op generatie.. Ik vind het VET!
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "gusto napolitano"Ja soms sta je wel eens te kijken maar luxe is die kofferset wel.komaan gusto, even realistisch, wat is nou de toegevoegde waarde van zon dikke koffer; nul. In je woonkamer zet je hem ook niet; wat moeten mensen wel niet van je denkenkoffer kost bij LCA evenveel als inhoud, geweldige koffer van prachtig hout... Het is een koffer die je hebt voor het leven, gaat van generatie op generatie.. Ik vind het VET!
ja oke, maar iemand heeft bv 8 paar Santoni's, een paar C&J's etc. Die komt zo'n koffer tegen en is het beu dat ie steeds naar al zijn onderhoudsspullen moet zoeken. Wedden dat zo iemand het wel wil kopen ipv weer schoenen.
zo denk ik ook over horloges...
tja..laat ik eerlijk zijn, ikzelf heb zo'n doos niet gekocht, ik had gewoon een mooie opbergdoos (antiek ding) van LV uit de jaren 50 ongeveer, daar gingen vele kleuren Saphir in, Borstels (stuk of 8, voor elke kleur een andere) veters (niets belangrijker dan dat!) poetsdoeken, suedeborstels, blokjes, etc. dat is in wezen leuker.
Voor de Leidenaren: het volledige assortiment van Saphir is nu te koop bij "De Schoenmaker" op de Korevaarstraat (tussen Hoogvliet en Breestraat)Blikje Saphir Pate de Luxe kost bv 3,50. Ze hebben ook alle (10tallen) kleuren van Creme Surfine etc. Ook ontkleurder, leerverf, leerzeep etc. etc.Enige dat ontbreekt: de Medaille D'or (voorlopig)