Auteur Topic: [Schoenen - Onderhoud] Saphir vs. LCA  (69692 keer gelezen)

mister minit utrecht

• Gast
[Schoenen - Onderhoud] Saphir vs. LCA
Reactie #105 Gepost op: 16 april 2006 - 13:49:22
voor degenen uit de rest van het land zijn de saphir producten zeer waarschijnlijk binnenkort ook te bestellen via www.misterminit.nl

en uiteraard ook nog steeds te verkrijgen bij de 2 vestigingen in hoog catharijne (utrecht) 8)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #106 Gepost op: 16 april 2006 - 13:53:52
Dan kun je meteen een veiligheidsslot erbij bestellen om de Saphir veilig weg te zetten:

:wink:

mister minit utrecht

• Gast
Reactie #107 Gepost op: 16 april 2006 - 14:29:25
genau richtig!

en vergeet geen gyrotwister erbij te bestellen ;-) zo worden je polsen optimaal getraind om schoenen te poetsen 8)

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #108 Gepost op: 17 mei 2006 - 07:54:19
Gisteren avond weer eens lekker in de weer geweest met mijn Saphir Medaille D´or spulletjes  \:D/ ..... Wat een genot zeg!! :-({|=
Mijn Santoni´s en C&J waren weer aan een goede poetsbeurt toe en dan zie je het gewoon onder je vingers gebeuren....
De schoenen leven op en langzaam maar zeker verschijnt er een mooie satijnen glans op de schachten en een glimlach op mijn gezicht... Zelfs mijn vriendin vond het een wonderbaarlijk schouwspel!
Volgende keer (over een weekje of 3) zal ik eens pics maken van voor en na de poetssessie...  :-^
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Huey

• Gast
Reactie #109 Gepost op: 17 mei 2006 - 09:47:24
Citaat van: "Migliore"
Gisteren avond weer eens lekker in de weer geweest met mijn Saphir Medaille D´or spulletjes  \:D/ ..... Wat een genot zeg!! :-({|=
Mijn Santoni´s en C&J waren weer aan een goede poetsbeurt toe en dan zie je het gewoon onder je vingers gebeuren....
De schoenen leven op en langzaam maar zeker verschijnt er een mooie satijnen glans op de schachten en een glimlach op mijn gezicht... Zelfs mijn vriendin vond het een wonderbaarlijk schouwspel!
Volgende keer (over een weekje of 3) zal ik eens pics maken van voor en na de poetssessie...  :-^

Ben gisteren ook weer bezig geweest. Maar vond en vind het nog steeds érg vervelend. Kan niet wachten tot ik genoeg centjes heb om de huishoudster op cursus te doen bij Danny  :lol:

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #110 Gepost op: 17 mei 2006 - 10:50:07
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Migliore"

Ben gisteren ook weer bezig geweest. Maar vond en vind het nog steeds érg vervelend. Kan niet wachten tot ik genoeg centjes heb om de huishoudster op cursus te doen bij Danny  :lol:

Ben het met je eens, als je bedoelt dat het lang duurt... Een vluggertje is bij dan ± 20 minuten voor 2 paar schoenen, maar gisteren was ik 50 minuten bezig (de grote beurt) om de schitterende glans te krijgen... Inclusief reinigen, veters opnieuw erin en onderhoud van de zool.  Het is, vind ik, wel leuk om te doen, maar je bent er wel veel tijd mee kwijt!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

vince

• Bekijk profiel
Reactie #111 Gepost op: 25 september 2006 - 20:30:42
Ik was deze week bij Russo Italia in Haren en zag dat ze daar nu ook de medaille dór lijn van saphir verkopen.
Had hier in het noorden van het land nog geen adres kunnen vinden waar ik voor mijn onderhoudsprodukten van saphir terecht kon.
Dat scheelt me nu zeker weer een rit naar het westen! :D

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #112 Gepost op: 25 september 2006 - 20:45:38
Voor hoeveel per blikje?
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #113 Gepost op: 25 september 2006 - 20:55:17
Citaat van: "Solitarias"

UPDATE voor Leiden: ik heb nu ook Saphir producten gezien bij ELZET, naast de V&D, inclusief de Medaille D'or lijn!

en ook bij een nieuwe schoenhersteller in de Haarlemmerstraat (richting Pelikaanstraat, rechterkant...)

Leiden centrum kent dus nu minimaal 3 plaatsen voor Saphir spullen
- ELZET - alleen de M d'Or lijn
- Schoenmaker op de Korevaarstraat : alle producten, behalve M d'Or lijn
- Haarlemmerstraat
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

vince

• Bekijk profiel
Reactie #114 Gepost op: 25 september 2006 - 20:55:57
Citaat van: "Merlino"
Voor hoeveel per blikje?

ze verkopen daar de glazen potjes.
daar zit als als extra een hoogwaardige olie in. zelfs de borstels en doeken hebben ze liggen.
heb het niet over de verkoopprijs gehad.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #115 Gepost op: 25 september 2006 - 21:18:49
Jammer, ik heb liever de blikjes... Nu ja, blijf ik die in R'dam kopen. Egon en Imma kwamen trouwens gisteravond nog met hun ouders een ijsje bij me eten :)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #116 Gepost op: 25 september 2006 - 23:37:37
Jammer, ik heb liever de blikjes... Nu ja, blijf ik die in R'dam kopen. Egon en Imma kwamen trouwens gisteravond nog met hun ouders een ijsje bij me eten :)
Waar koop jij dat in rotterdam als ik vragen mag.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #117 Gepost op: 26 september 2006 - 01:06:22
Citaat van: "gusto napolitano"

Ik weet dat vd Assem nog best wat heeft staan in die richting.
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #118 Gepost op: 26 september 2006 - 01:19:52

UPDATE voor Leiden: ik heb nu ook Saphir producten gezien bij ELZET, naast de V&D, inclusief de Medaille D'or lijn!

en ook bij een nieuwe schoenhersteller in de Haarlemmerstraat (richting Pelikaanstraat, rechterkant...)

Leiden centrum kent dus nu minimaal 3 plaatsen voor Saphir spullen
- ELZET - alleen de M d'Or lijn
- Schoenmaker op de Korevaarstraat : alle producten, behalve M d'Or lijn
- Haarlemmerstraat

Nu weet ik het zeker; ga nooit meer weg uit Leie.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #119 Gepost op: 26 september 2006 - 08:52:17
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "gusto napolitano"

Ik weet dat vd Assem nog best wat heeft staan in die richting.

Die hebben toch alleen LCA staan?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors