Saphire en LCA zijn toch ook van dezelfde producent?
Citaat van: "Huey"Citaat van: "Peer Gynt"Saphir verkopen ze echt véél in Utrecht. Naar aanleiding van topics op dit forum leek het moeilijk te vinden, maar praktisch elke schoenmaker voerde dit middel. De blauwe lijn is vergelijkbaar met LCA zo'n beetje.Sterker nog: de blauwe lijn is = LCA
Citaat van: "Peer Gynt"Saphir verkopen ze echt véél in Utrecht. Naar aanleiding van topics op dit forum leek het moeilijk te vinden, maar praktisch elke schoenmaker voerde dit middel. De blauwe lijn is vergelijkbaar met LCA zo'n beetje.
Saphir verkopen ze echt véél in Utrecht. Naar aanleiding van topics op dit forum leek het moeilijk te vinden, maar praktisch elke schoenmaker voerde dit middel.
Citaat van: "Solitarias"Citaat van: "Huey"Citaat van: "Peer Gynt"Saphir verkopen ze echt véél in Utrecht. Naar aanleiding van topics op dit forum leek het moeilijk te vinden, maar praktisch elke schoenmaker voerde dit middel. De blauwe lijn is vergelijkbaar met LCA zo'n beetje.Sterker nog: de blauwe lijn is = LCADan zit er toch geen doorslag in Saphir kopen ipv LCA tenzij je de Medaille d'Or koopt...
Voor de Leidenaren: het volledige assortiment van Saphir is nu te koop bij "De Schoenmaker" op de Korevaarstraat (tussen Hoogvliet en Breestraat)Blikje Saphir Pate de Luxe kost bv 3,50. Ze hebben ook alle (10tallen) kleuren van Creme Surfine etc. Ook ontkleurder, leerverf, leerzeep etc. etc.Enige dat ontbreekt: de Medaille D'or (voorlopig)
Ik zag vanmiddag bij van Assem te Rotterdam een mooie lederen onderhoudskoffer staan van Saphir kosten zo rond de 550 euro.
Ja soms sta je wel eens te kijken maar luxe is die kofferset wel.
Ik hoef hem niet te hebben maar er zullen best wel mensen zijn misschien wel hier die hem graag in huis willen hebben
Citaat van: "gusto napolitano"Ik zag vanmiddag bij van Assem te Rotterdam een mooie lederen onderhoudskoffer staan van Saphir kosten zo rond de 550 euro.