Ook ik heb me onlangs laten verleiden tot het aanmeten van een aantal shirts bij Vanita.
Het gaat inderdaad om een mooie winkel op een mooie locatie. En gezien het hoge 'SF-gehalte' so to speak, voelde ik mij er al gauw thuis. De koffie was lekker en vloeide rijkelijk. Niets dan lof voor deze heren dat ze het gaan proberen met deze zaak! Ik behoor overigens wel tot de groep die de naam wat ongelukkig gekozen vindt, maar dat mag de pret niet drukken.
Beide heren zijn duidelijk kundig en enthousiast. Hun zeer jeugdige leeftijd vormt hierbij geen belemmering, hoewel je hier wel even op voorbereid moet zijn (en dat was ik, want ik had ze al op hyves gecheckt.)
Mike is een zeer vriendelijke jongeman die je als klant meteen op je gemak stelt. De andere jongen (ik neem aan dat dit dan Alexander is) kwam op mij over als vrij arrogant en betweterig; hoewel dit duidelijk niet zo bedoeld was. Maar er is natuurlijk een verschil tussen kundig zijn, en dit ook vriendelijk op de klant weten over te brengen. Hoe dan ook, zo lang de jongens als team opereren kan ik niet anders zeggen dan dat het erg goed werkt. Het opmeten ging prima (geen passhirts bij mij, alleen het meetlint) en de RTW-collectie zag er keurig uit. Nu is het wachten totdat mijn eigen shirts klaar zijn; ik ben benieuwd!