Auteur Topic: [Den Haag] Vanità - modern tailors  (283389 keer gelezen)

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Re: [Den Haag] Vanità - modern tailors
Reactie #225 Gepost op: 24 februari 2010 - 20:57:47
20 % 'vroegboek' korting op de zomercollectie tot en met 13 maart.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Napoleon Reloaded

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #226 Gepost op: 26 februari 2010 - 14:52:27
Mijn bezoek aan de hofstad (haagsche bos) was meteen een goede reden eens binnen te wandelen bij vanita. Winkel ziet er goed uit! Gezellig even bakkie gedaan met Alexander en Mike. Enthousiaste gasten die erg kundig overkomen! Vervolgens wat shirts bekeken. Ijsblauwe en wit/lichtblauw streep (ongeveer 50/50) besteld. Goed advies gekregen en opties eens rustig doorgesproken. Over 4 weken zal ik het resultaat bespreken!

Wel apart dat mij bij het weigeren van mijn 2e bakkie pleur abrupt de deur werd gewezen! Dus zorg dat je van tevoren geen koffie hebt gedronken :)

-> modification: tjiezus ik sta als 'nieuwe gebruiker' geregistreerd...terwijl ik dacht dat ik de oude garde was hmm..naja die 7000 sterke posts onder napoleon zijn jullie vast niet vergeten, maar nu dus reloaded; beter dan ooit!

23 januari shirts besteld en 12 februari al bericht dat ze binnen waren :)
Gisteren eindelijk in de gelegenheid ze op te halen.
Werd weer vriendelijke ontvangen. Eerst even bakkie gedaan waarnaar de doosjes open gingen...

Canclini stofje, lekker dik (geniet mijn voorkeur)

Vanita stofje, eveneens lekker dik

Schopt u maar!

Ben zeer tevreden over de pasvorm. Had niet gedacht dat ze dat in een keer zo sharp konden maken. Ga in mijn volgende shirts dus ook geen enkele wijziging doorvoeren. Complimenten gents!

Meteen even een dikke (jaja) witte stof uitgekozen voor een poloshirt. Met italiaans logo (goud omrand hehe) en witte initialen erboven. Ben zeer benieuwd naar het resultaat, maar heb daar alle vertrouwen in.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #227 Gepost op: 26 februari 2010 - 15:24:53
Klikken is NSFW. Laat ik het maar even melden.

Ziet er goed uit, wellicht iets aan de korte kant. :-)

MacBert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #228 Gepost op: 26 februari 2010 - 15:44:04
Het viel mij ook op dat de shirts wat kort zijn, of zijn deze shirts bedoeld om ook uit de broek te dragen?

Verder vind ik de pasvorm erg mooi!

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #229 Gepost op: 26 februari 2010 - 15:59:26
Ik heb gisteren ook mijn eerste vier shirts opgehaald. Wederom erg gezellig, zelfs tot na sluitingstijd.

De pasvorm is inderdaad zeer goed. Foto's volgens zodra ze een paar keer gewassen zijn. Ik heb ook meteen twee zomerbroeken besteld.

Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Napoleon Reloaded

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #230 Gepost op: 26 februari 2010 - 16:17:56
Klikken is NSFW. Laat ik het maar even melden.

Ziet er goed uit, wellicht iets aan de korte kant. :-)

Je moeder is ook NSFW. Dat je t ff weet.

Naast het feit dat ik weiger mijn broek op te trekken (niet meer van deze tijd) zijn ze idd niet bijzonder lang. Bewuste keuze. Draag meestal cargo pants en dan doe je geen shirt in je broek hooguit de voorzijde. Shirt in je broek is sowieso een beetje burgervader achtig, tenzij je een jasje of pak draagt...
Oja en bij een mediterraan klimaat is t ook wel lekker wat korter...(zit de hele dag in de airco naar een scherm te kijken, daar niet van, maar het gaat om het idee zullen we maar zeggen :))

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #231 Gepost op: 26 februari 2010 - 16:22:58
Je moeder is ook NSFW. Dat je t ff weet.

Niet om voor Mikey te spreken, maar ik denk dat hij doelt op de 'adult' contactadvertenties rondom de foto. Dus niet persoonlijk.

Prima fit van de shirts overigens.

Napoleon Reloaded

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #232 Gepost op: 26 februari 2010 - 16:25:56
Niet om voor Mikey te spreken, maar ik denk dat hij doelt op de 'adult' contactadvertenties rondom de foto. Dus niet persoonlijk.

Eens, zal eens naar een geschiktere imagehoster kijken.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #233 Gepost op: 26 februari 2010 - 16:26:04

Prima fit van de shirts overigens.

Dát Nappie, je krijgt de groeten van mijn moeder trouwens, of je weer eens wil bellen.

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #234 Gepost op: 26 februari 2010 - 16:31:10
Dát Nappie, je krijgt de groeten van mijn moeder trouwens, of je weer eens wil bellen.

:lol: =D>

Napoleon Reloaded

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #235 Gepost op: 26 februari 2010 - 17:13:42
Nee een tweede breuk kan ze echt niet aan, ik wil haar geen hoop geven...

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #236 Gepost op: 26 februari 2010 - 17:39:24
Wat heeft dat allemaal met vanita te maken...
Quotidie potest esse ultimo die

Mediaman

• Gast
Reactie #237 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:24:32
Punten voor Sergio! http://www.prepidemic.com/?p=7212

Sartorialist’s Top 10: #4 The Navy Suit

We are perpetually on the look for the perfect navy suit and we think we may have just found it. Perfect color, slim arms, great fabric–it’s got it all. Unfortunately, we’ll never know what suit this is, but at least this guy is enjoying it as much as we would.

So let’s break it down. First, and already alluded to, is the expert tailoring job. Slim arms  make the man look lean, and that inch of exposed shirt cuff adds length to his body. So right off the bat, we’ve got the number one rule of aesthetics down: wear stuff to look long and lean.

Next are the details. Surgeon’s cuffs unbuttoned and flipped back show some panache. Unique to the suit jacket, the soft shoulders add some easy-going flavor that keep this guy from looking like he’s on lunch break from trading dividends at JP Morgan. So obviously, no tie — this is clearly a leisure look. The white pocket square lined with navy piping is a fun choice, and while pretty easy/obvious to execute, it just shows that he’s having a good time.

And of course, there’s that big risk he’s taking: the fedora. What is it that lets him pull off this always enigmatic piece? The right curve of the brim (effortless), the right size (fitted, with a modest brim), and what it always comes down to: attitude. Clothes make a big difference, but only so long as the laid back attitude is there to justify them.

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #238 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:50:30
Wauw, alleen gaat Sergio ons nu natuurlijk wel vertellen wat de specificaties zijn. Cool zeg.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #239 Gepost op: 06 maart 2010 - 10:51:31
Zo zo. Outfit is ook zeker niet mis. Complimenten, Sergio.

Was dit het bespoke pak, waarvan ik foto's van de fittings had gezien, ergens in een ander topic? Moet je anders even die kerel van het blog contacteren -- hij schijnt nogal 'eager' te zijn om achter jouw MBT te komen. Respect!

Edit: typo
Laatst bewerkt op: 06 maart 2010 - 12:21:15 door Swann