Citaat van: "MV"Citaat van: "Merlino"Niet nodig. H&M Grote Markt -> kelder -> links. Merinowollen truitjes 'slimfit' voor 35 euro in diverse kleuren waaronder donkerblauw, licht- en antracietgrijs.Citaat van: "Peer Gynt"Mooi spul Migli! Ik heb net even een licht antraciet Merino wollen truitje bij de H&M gehaald. Voor € 24,95 kun je je daar geen buil aan vallen. Benieuwd hoe de pasvorm blijft.Waar zit die 10 euro prijsverschil in? In de 'slimfit'?Die serie waar ik het over heb is H&M black label. Gefabriceerd naar ontwerp van Paolo Maldini in Portugal in plaats van in een sweatshop in Nooitbereikië.
Citaat van: "Merlino"Niet nodig. H&M Grote Markt -> kelder -> links. Merinowollen truitjes 'slimfit' voor 35 euro in diverse kleuren waaronder donkerblauw, licht- en antracietgrijs.Citaat van: "Peer Gynt"Mooi spul Migli! Ik heb net even een licht antraciet Merino wollen truitje bij de H&M gehaald. Voor € 24,95 kun je je daar geen buil aan vallen. Benieuwd hoe de pasvorm blijft.Waar zit die 10 euro prijsverschil in? In de 'slimfit'?
Niet nodig. H&M Grote Markt -> kelder -> links. Merinowollen truitjes 'slimfit' voor 35 euro in diverse kleuren waaronder donkerblauw, licht- en antracietgrijs.
Mooi spul Migli! Ik heb net even een licht antraciet Merino wollen truitje bij de H&M gehaald. Voor € 24,95 kun je je daar geen buil aan vallen. Benieuwd hoe de pasvorm blijft.
Ik moet trouwens mn mening over de sun68 een beetje bijstellen, pasvorm etc zit allemaal wel goed maar hij pelt als een idioot, nu zelfs een beetje aan de voorkant. Beetje jammer voor 160e. Iemand een tip om het weg te halen?
Voor mensen die op zoek zijn naar truien zonder lelijke logo's enzo: zelf ben ik heel erg te spreken over mijn Zegna truien. Niet voor fool retail price natuurlijk, maar in Roermond zijn ze best te betalen. Ik geloof dat de merino varianten daar tussen de 80 en 110 euro kosten (afhankelijk van de kraag en snit) en soms hebben ze ook cashmere blend en puur cashmere.
Pim schreef: Ik moet trouwens mn mening over de sun68 een beetje bijstellen, pasvorm etc zit allemaal wel goed maar hij pelt als een idioot, nu zelfs een beetje aan de voorkant. Beetje jammer voor 160e. Iemand een tip om het weg te halen? Gewoon scheren met een wegwerp mesje op een zachte ondergrond.
Bij de blokker kan je een soort tondeuses kopen speciaal voor wollen truien. Werkt prima en kost geen drol