Auteur Topic: Truien  (604389 keer gelezen)

Quattroporte

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #270 Gepost op: 16 november 2006 - 01:30:47
Citaat van: "Merlino"
Citaat van: "MV"
Citaat van: "Merlino"
Niet nodig. H&M Grote Markt -> kelder -> links. Merinowollen truitjes 'slimfit' voor 35 euro in diverse kleuren waaronder donkerblauw, licht- en antracietgrijs.

Citaat van: "Peer Gynt"
Mooi spul Migli!

Ik heb net even een licht antraciet Merino wollen truitje bij de H&M gehaald. Voor € 24,95 kun je je daar geen buil aan vallen. Benieuwd hoe de pasvorm blijft.

Waar zit die 10 euro prijsverschil in? In de 'slimfit'?

Die serie waar ik het over heb is H&M black label. Gefabriceerd naar ontwerp van Paolo Maldini in Portugal in plaats van in een sweatshop in Nooitbereikië.

Flauw; maar het is tailord FOR Maldini  :wink:
Heb overigens die trui met die knopen gehaald, wel leuk, maar warm en zal snel zijn vorm verliezen ben ik bang

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #271 Gepost op: 21 november 2006 - 15:18:45
Heb een blended cashmere trui van sun68 en die zit echt mooi slank en een van Ballantyne en die zit ook goed aan maar die is qua materiaal wel iets mooier, voelt ook lichter maar wel warmer, lekkere jumper met v-hals :).

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #272 Gepost op: 21 november 2006 - 18:54:12
Hmm wist niet dat sun68 ook cashmere truien had, ken ze alleen van die afgeragde polo's die zitten ook erg mooi en slank net iets beter dan RL en Lacoste imo.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #273 Gepost op: 21 november 2006 - 21:09:19
jawel... ze worden in ieder geval verkocht in den haag in een zaakje vlak naast Noordeinde. Naam vergeten maar ze hebben wel leuke dingen, vriendelijke verkopers en een coole hond die een beetje rondhangt daar.
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #274 Gepost op: 05 december 2006 - 02:08:26
Ik moet trouwens mn mening over de sun68 een beetje bijstellen, pasvorm etc zit allemaal wel goed maar hij pelt als een idioot, nu zelfs een beetje aan de voorkant. Beetje jammer voor 160e. Iemand een tip om het weg te halen?

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #275 Gepost op: 05 december 2006 - 03:17:28
Voorzichtig met een scheermesje erover heen gaan werkt volgens mij wel.

Napoleon

• Gast
Reactie #276 Gepost op: 05 december 2006 - 08:55:28
Citaat van: "Pim"
Ik moet trouwens mn mening over de sun68 een beetje bijstellen, pasvorm etc zit allemaal wel goed maar hij pelt als een idioot, nu zelfs een beetje aan de voorkant. Beetje jammer voor 160e. Iemand een tip om het weg te halen?
gewoon nieuwe kopen :lol:

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #277 Gepost op: 05 december 2006 - 09:00:36
Citaat van: "Pim"

Gewoon scheren met een wegwerp mesje op een zachte ondergrond.

Destyled

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #278 Gepost op: 12 januari 2007 - 19:56:48
Voor mensen die op zoek zijn naar truien zonder lelijke logo's enzo: zelf ben ik heel erg te spreken over mijn Zegna truien. Niet voor fool retail price natuurlijk, maar in Roermond zijn ze best te betalen. Ik geloof dat de merino varianten daar tussen de 80 en 110 euro kosten (afhankelijk van de kraag en snit) en soms hebben ze ook cashmere blend en puur cashmere.

martyy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #279 Gepost op: 15 januari 2007 - 18:12:48
ken het merk. dank je destyled

bonnema

• Gast
Reactie #280 Gepost op: 28 februari 2007 - 01:04:47
Bij Charra (check www.charra.nl voor filialen) koop ik altijd mijn pullovers vallen echt rete strak en passen prima, zijn van het merk KOON, uit Italie.. kosten rond de 65 euri..

Zasa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #281 Gepost op: 28 februari 2007 - 10:14:07
Dickens & Jones in R'dam had nog een laatste opheffingsactie, 3 truien halen, 1 betalen. Daar zat RL purple lable bij. Ik heb zelf ook 3 cashmere truien van purple label gekocht.

Ook een aantal Engelse merken, in mooie kleuren.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #282 Gepost op: 28 februari 2007 - 10:44:30
Citaat van: "Destyled"
Voor mensen die op zoek zijn naar truien zonder lelijke logo's enzo: zelf ben ik heel erg te spreken over mijn Zegna truien. Niet voor fool retail price natuurlijk, maar in Roermond zijn ze best te betalen. Ik geloof dat de merino varianten daar tussen de 80 en 110 euro kosten (afhankelijk van de kraag en snit) en soms hebben ze ook cashmere blend en puur cashmere.

Ja dat zijn inderdaad mooie truien
Quotidie potest esse ultimo die

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #283 Gepost op: 28 februari 2007 - 12:06:59
Citaat
Pim schreef:

Gewoon scheren met een wegwerp mesje op een zachte ondergrond.

Bij de blokker kan je een soort tondeuses kopen speciaal voor wollen truien. Werkt prima en kost geen drol

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #284 Gepost op: 28 februari 2007 - 12:18:43
Citaat van: "Marijn"
Bij de blokker kan je een soort tondeuses kopen speciaal voor wollen truien. Werkt prima en kost geen drol

Realiseer je dan wel dat je je trui compleet 'opeet' met zo'n tondeuse. Elke trui heeft namelijk wat uitstekende haartjes en iedere keer haal je er een laag af met gaten in je trui als gevolg.

Maar goed, het is inderdaad de keuze tussen een ietwat gepilde trui of een steeds lichter wordende trui  :)
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France