Citaat van: "Alex"Heeft er nog iemand suggesties voor mooie katoenen truien? Alle katoenen die ik nu heb zijn een beetje vormloos geworden.TH en RL, kun je gewoon in de wasmachine knallen en de pasvorm is perfect, prijzen, 109 en 139 geloof ik...
Heeft er nog iemand suggesties voor mooie katoenen truien? Alle katoenen die ik nu heb zijn een beetje vormloos geworden.
Ik heb pas nog een katoenen truitje van Cristiaan Berg gekocht zit erg mooi en niet duur.
Citaat van: "gusto napolitano"Ik heb pas nog een katoenen truitje van Cristiaan Berg gekocht zit erg mooi en niet duur.Waar koop je die en hoe duur is niet duur?
Wat/Waar is Anson's?
Citaat van: "Rogier"Wat/Waar is Anson's?Was dat vroegâh niet de Peek & Cloppenburg?
Maar de winkels heten nog Peek & Cloppenburg of wat? Het is me niet duidelijk geworden!
Citaat van: "Rogier"Maar de winkels heten nog Peek & Cloppenburg of wat? Het is me niet duidelijk geworden!Nee nu heet het Anson's.
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Rogier"Maar de winkels heten nog Peek & Cloppenburg of wat? Het is me niet duidelijk geworden!Nee nu heet het Anson's.Waar is dat te vinden dan, op internet vind ik niks. En P&C bestaat toch nog gewoon?!
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Rogier"Maar de winkels heten nog Peek & Cloppenburg of wat? Het is me niet duidelijk geworden!Nee nu heet het Anson's.Waar is dat te vinden dan, op internet vind ik niks. En P&C bestaat toch nog gewoon?!In Rotterdam tegenover de Hema in Den Haag tegenover de Bijenkorf>Rotterdam is de mooiste vestiging=Pilot store dus meer gevestigde merken.
Is niet echt een mooie winkel dat Ansons, 1x geweest en ik werd er niet vrolijk van.. alles op een suffe manier gepresenteerd.. stijlloos...is P&C niet failliet?