Auteur Topic: Truien  (604386 keer gelezen)

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #315 Gepost op: 27 september 2007 - 20:47:38
Oh dat weet ik niet , nou las ik dat die van de H&M merinoswol waren?
Want die van merinoswol bij de H&M zijn weer 59 euro

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #316 Gepost op: 27 september 2007 - 21:03:32
Citaat van: "Rndtje"
Oh dat weet ik niet , nou las ik dat die van de H&M merinoswol waren?
Want die van merinoswol bij de H&M zijn weer 59 euro

die van mij zijn merino maar geen 59 volgens mij..

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #317 Gepost op: 27 september 2007 - 21:07:18
Oohh foutje, ik bedoelde die van de Bijenkorf, mijn zin klopte niet helemaal sorry!

Salentein

• Bekijk profiel
Reactie #318 Gepost op: 16 januari 2008 - 13:19:24
Ik had dus enkele van die merino truitjes van de H&M. Goed spul voor het geld, wat je noemt goedkoop. Helaas zijn er enkele tijdens een wasbeurt wat kleiner geworden.

Nu vroeg ik me eigenlijk af of deze truitjes er nog zijn. Zo niet, kunnen jullie een waardige vervanger aanwijzen?

klav

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #319 Gepost op: 16 januari 2008 - 15:25:14
gran sasso?
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #320 Gepost op: 16 januari 2008 - 17:07:09
Ja, hoor ze zijn er volop, ook de cashmere truien zijn er weer. Meestal wel in de grauwere kleuren.

Salentein

• Bekijk profiel
Reactie #321 Gepost op: 16 januari 2008 - 22:47:10
Are you sure? Ik ben n.a.v. je post even wezen kijken maar heb niets kunnen vinden. We hebben het toch wel over die merino wollen truien?

Ik kan op http://www.hm.com nl. ook niets vinden.

Maar als jij m'n dag nog goed kan maken en me vertellen dat ze er wél zijn ben ik je dankbaar!

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #322 Gepost op: 17 januari 2008 - 08:16:17
Meestal staan de kwaliteitsproducten (althans die qua prijs-kwaliteitsverhouding prima zijn) niet op de website, gewoon een van de grotere winkels binnenlopen

Temming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #323 Gepost op: 17 januari 2008 - 12:44:38
Citaat
Are you sure? Ik ben n.a.v. je post even wezen kijken maar heb niets kunnen vinden. We hebben het toch wel over die merino wollen truien?

Maar als jij m'n dag nog goed kan maken en me vertellen dat ze er wél zijn ben ik je dankbaar!

De merinos zaten in de wintercollectie, tijdens en vlak na de kerst hebben ze de laatste (vooral wat grotere maten) in de uitverkoop gedaan. Inmiddels staat op de site alweer de lente collectie. Het kan zijn dat je in een winkel nog een laatste XXL merino aantreft, maar die nieuwe truien zijn idd allemaal van katoen.

Maar weer een half jaar wachten

@k-mail: waar hebben ze cashmere truien dan? Is dat één winkel die er een paar verkoopt want ik heb ze in Arnhem niet gezien.
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars, the rest I just squanderd" George Best

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #324 Gepost op: 17 januari 2008 - 16:06:27
Kun je een 100% cashmere trui gewoon in de wasmachine wassen op 30 graden? Om 'm te laten stomen vind ik ook weer wat overdreven eig'k :)
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #325 Gepost op: 17 januari 2008 - 16:19:29
Citaat van: "adelante"
Kun je een 100% cashmere trui gewoon in de wasmachine wassen op 30 graden? Om 'm te laten stomen vind ik ook weer wat overdreven eig'k :)

Zou 'm met de hand doen en plat laten drogen (niet uitwringen) op een droogrek (met een handdoek eronder om druppels op te vangen).

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #326 Gepost op: 17 januari 2008 - 16:48:11
Citaat van: "adelante"
Ik gooi ze inderdaad in de Miele en draai het wolprogramma (° weet ik zo niet en heb wasmachine even niet bij de hand) en dan vlak laten drogen, zoals Carwo en anderen al suggereren.

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #327 Gepost op: 17 januari 2008 - 17:13:26
Citaat van: "Temming"
Citaat

De merinos zaten in de wintercollectie, tijdens en vlak na de kerst hebben ze de laatste (vooral wat grotere maten) in de uitverkoop gedaan. Inmiddels staat op de site alweer de lente collectie. Het kan zijn dat je in een winkel nog een laatste XXL merino aantreft, maar die nieuwe truien zijn idd allemaal van katoen.

Maar weer een half jaar wachten

@k-mail: waar hebben ze cashmere truien dan? Is dat één winkel die er een paar verkoopt want ik heb ze in Arnhem niet gezien.

Nou hier in eindhoven lagen een paar stapels, zwart en grijs en verder heb ik niet gekeken, omdat ik op zoek was naar de lente collectie... In Rotterdam laatst zag ik ook best veel merino's ook nieuwe kleuren, die ik nog nooit gezien had. (35euro)

Ik zal morgen anders nog een keer gaan kijken voor jullie.

Temming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #328 Gepost op: 18 januari 2008 - 15:49:02
Sorry, je hebt gelijk. Online staat het niet, maar in veel h&m filialen hebben ze wel cashmere (maar in Arnhem dus niet)
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars, the rest I just squanderd" George Best

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #329 Gepost op: 02 februari 2008 - 23:59:19
Ik weet niet hoe het met 'collecties' zit bij H&M, dus vandaar mijn vraag.
Hebben ze die merino-jumpertjes nog?
Weet iemand ook of ze nog goed verkrijgbaar zijn (qua kleurkeuzes en maten)?