Auteur Topic: Truien  (604370 keer gelezen)

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #240 Gepost op: 25 oktober 2006 - 10:37:49
Heeft je oma een website?
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Napoleon

• Gast
Reactie #241 Gepost op: 25 oktober 2006 - 10:40:22
www. oma's-die-kenne-breie-united .nl

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #242 Gepost op: 25 oktober 2006 - 11:31:05
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Heb ik ook af en toe. En ik heb ook een oma die dat soort patches erop naait zodat ze nog een seizoentje meegaan, zeker mogelijk dus.

Ok, zal eens rondvragen (niet bij m'n oma's want dat gaat niet meer lukken). Zonde om een goed truitje weg te gooien ;)

Laat je er dan gewoon een stoflapje opnaaien of stukje leer ofzo?

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #243 Gepost op: 25 oktober 2006 - 19:36:16
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Heb ik ook af en toe. En ik heb ook een oma die dat soort patches erop naait zodat ze nog een seizoentje meegaan, zeker mogelijk dus.

Ok, zal eens rondvragen (niet bij m'n oma's want dat gaat niet meer lukken). Zonde om een goed truitje weg te gooien ;)

Laat je er dan gewoon een stoflapje opnaaien of stukje leer ofzo?

soms leer, soms stof (vind een tweed stofje altijd wel goed staan). En helaas is mijn oma geen genie met de pc, in tegenstelling tot haar kleding maak kunsten (hoef ook nooit naar een winkel voor verstellen enzo :D )
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #244 Gepost op: 25 oktober 2006 - 20:19:13
Heb vandaag een trui van Piacenza besteld via Pro-Idee, geen cashmere maar zog. Supergeelong wol (zou zachter moeten zijn dan merino). Het zal mij benieuwen, ik laat hier nog wel weten of hij me bevalt.

Pietro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #245 Gepost op: 03 november 2006 - 19:33:02
Ga aankomende week even half Nederland afreizen voor een paar goeie truitjes. Ga de boel eens even goed vergelijken en dan een keuze maken tussen een Zara, Oger, Harvie of een Sartoria bijvoorbeeld(mits ze de gewenste kleuren hebben).

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #246 Gepost op: 03 november 2006 - 20:40:10
kijk ook bij de wat "hippere" winkels. In den Haag athans hebben ze bij Bendorff en Puurrr bijvoorbeeld ook hele goede truitjes die ook slank vallen..
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #247 Gepost op: 03 november 2006 - 20:40:47
De meeste truien zijn bij mij altijd te lang  :(
Quotidie potest esse ultimo die

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #248 Gepost op: 04 november 2006 - 02:33:45
Gewoon merino wollen RL'tjes kopen...

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #249 Gepost op: 04 november 2006 - 09:59:20
Citaat van: "Pietro"
Ga aankomende week even half Nederland afreizen voor een paar goeie truitjes. Ga de boel eens even goed vergelijken en dan een keuze maken tussen een Zara, Oger, Harvie of een Sartoria bijvoorbeeld(mits ze de gewenste kleuren hebben).

Niet nodig. H&M Grote Markt -> kelder -> links. Merinowollen truitjes 'slimfit' voor 35 euro in diverse kleuren waaronder donkerblauw, licht- en antracietgrijs.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #250 Gepost op: 04 november 2006 - 11:02:29
Bij de English Hatter in Amstelveen zij William Lockie truien van 119,50 nu voor 50€.  diverse maten en kleuren.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #251 Gepost op: 04 november 2006 - 11:04:44
Goede kwaliteit, maar die zijn zo breed dat je de bus moet nemen van het ene armsgat naar het andere...
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Napoleon

• Gast
Reactie #252 Gepost op: 04 november 2006 - 12:40:55
Citaat van: "Bonne"
Gewoon merino wollen RL'tjes kopen...
die heb ik ook in het blauw, paars en zalmkleur, ideaal wel overpriced voor 125 E, maar dan heb je wel RL he ;)

MV

• Gast
Reactie #253 Gepost op: 04 november 2006 - 13:51:46
Citaat van: "Merlino"
Niet nodig. H&M Grote Markt -> kelder -> links. Merinowollen truitjes 'slimfit' voor 35 euro in diverse kleuren waaronder donkerblauw, licht- en antracietgrijs.

Citaat van: "Peer Gynt"
Mooi spul Migli!

Ik heb net even een licht antraciet Merino wollen truitje bij de H&M gehaald. Voor € 24,95 kun je je daar geen buil aan vallen. Benieuwd hoe de pasvorm blijft.

Waar zit die 10 euro prijsverschil in? In de 'slimfit'?

Aaron

• Gast
Reactie #254 Gepost op: 04 november 2006 - 14:00:52
Ik heb een aantal truien van Zara. Zijn iets te strak aan te bovenkant en iets te ruim aan de onderkant, maat voor het geld erg oké (zeker de cashmere)