Heb ik ook af en toe. En ik heb ook een oma die dat soort patches erop naait zodat ze nog een seizoentje meegaan, zeker mogelijk dus.
Citaat van: "Dhr. Lex P"Heb ik ook af en toe. En ik heb ook een oma die dat soort patches erop naait zodat ze nog een seizoentje meegaan, zeker mogelijk dus.Ok, zal eens rondvragen (niet bij m'n oma's want dat gaat niet meer lukken). Zonde om een goed truitje weg te gooien Laat je er dan gewoon een stoflapje opnaaien of stukje leer ofzo?
Ga aankomende week even half Nederland afreizen voor een paar goeie truitjes. Ga de boel eens even goed vergelijken en dan een keuze maken tussen een Zara, Oger, Harvie of een Sartoria bijvoorbeeld(mits ze de gewenste kleuren hebben).
Gewoon merino wollen RL'tjes kopen...
Niet nodig. H&M Grote Markt -> kelder -> links. Merinowollen truitjes 'slimfit' voor 35 euro in diverse kleuren waaronder donkerblauw, licht- en antracietgrijs.
Mooi spul Migli! Ik heb net even een licht antraciet Merino wollen truitje bij de H&M gehaald. Voor € 24,95 kun je je daar geen buil aan vallen. Benieuwd hoe de pasvorm blijft.