Auteur Topic: Truien  (604381 keer gelezen)

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #330 Gepost op: 13 februari 2008 - 14:27:59
Een interessant topic. Ik ben op zoek naar een trui met een V-hals, onderstaand model (grijs of donkerblauw). Moet wel een beetje fitted zitten (geen slobbertrui) maar niet te, anders valt mn buikje toch wel een beetje op  :oops: (wordt overigens hard aan gewerkt, al 4 kilo kwijt)

Deze foto komt van H&M-site. Die wordt hier een aantal keer genoemd (goedkoop maar geen super kwaliteit). Ik las echter ook dat iemand het heeft over een soort gelijke trui van SuitSupply, daar ben ik wel erg benieuwd naar. Gaat dat om eenzelfde model en wat kosten ze daar?
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #331 Gepost op: 13 februari 2008 - 14:41:22
Die Suitsupply-truien zijn niet fitted en volgens mij iets van 45 e.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #332 Gepost op: 13 februari 2008 - 17:00:14
Had ooit een trui van SuSu in de outlet gehaald, zonder te passen meegenomen. Was mij te groot dus aan m'n pa gegeven en die had hem binnen een paar maanden versleten.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #333 Gepost op: 13 februari 2008 - 17:43:01
Boss heeft/had een Slim Fit-lijn. Dacht ongeveer 100 e; goede kwaliteit.

oxfordstreet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #334 Gepost op: 06 april 2008 - 22:26:36
Donderdag een trui gekocht van faconnable. Dun, fitted, katoen. Geweldige trui...

Wel prijzig (nou ja voor mij dan voor zomaar een truitje  :) )

E105.
"Style is not fashion, it's something we have inside"

Winne2

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #335 Gepost op: 11 april 2008 - 00:26:45
Schiphol, 1 vd shops (die onder de Burgerking, in de richting van B-pier), verkoopt Philip G truien. Ik (1.83, 85kg maar geen grootse abdominale welvingen) ben geslaagd met een 100% cashmere trui, 149 euro ofzo. Mooie lichtblauwe kleur, behoorlijk fitted.

Maat?  :lol: 't werd een S voor mij.
TAFKADM

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #336 Gepost op: 13 april 2008 - 11:55:49
Nog even over de truitjes van Sartoria huismerk.

Hele herfst en winter regelmatig gedragen. Niet uitgerekt, de stof blijft netjes  en de truitjes behouden mooi hun vorm!  :wink:

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #337 Gepost op: 14 april 2008 - 13:45:24
Ik heb 2 truitjes van Suit Supply aangekocht. Katoen/Cashmere blend voor €49,- p/st.
Mooie kleuren ( blauw en khaki) en na een paar keer dragen ziet het er nog zeer goed uit.
Even afwachten hoe dit na een wasbeurt verder verloopt, maar ik heb er alle vertrouwen in
Zoals het meeste van SuSu past mij dit bijzonder goed en de prijs kwaliteit verhouding is OK.
Be yourself no matter what they say

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #338 Gepost op: 16 april 2008 - 12:35:54
Citaat van: "carpe diem"
Ik heb 2 truitjes van Suit Supply aangekocht. Katoen/Cashmere blend voor €49,- p/st.
Mooie kleuren ( blauw en khaki) en na een paar keer dragen ziet het er nog zeer goed uit.
Even afwachten hoe dit na een wasbeurt verder verloopt, maar ik heb er alle vertrouwen in
Zoals het meeste van SuSu past mij dit bijzonder goed en de prijs kwaliteit verhouding is OK.

Prima prijs voor een cashmere/katoen blend!

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #339 Gepost op: 16 april 2008 - 17:36:12
Wilde ik vandaag een witte kasjmier kabeltrui van Angelo and Sons gaan kopen (van Yoox), die was afgeprijsd van 300E naar 60E.... is de zomersale afgelopen  :x

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #340 Gepost op: 16 april 2008 - 17:41:08
Citaat van: "Daedalus"
Wilde ik vandaag een witte kasjmier kabeltrui van Angelo and Sons gaan kopen (van Yoox), die was afgeprijsd van 300E naar 60E.... is de zomersale afgelopen  :x

Voor de schipperstrend van dit seizoen? Ik ruik mode.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #341 Gepost op: 16 april 2008 - 17:42:35
Citaat van: "Carwo"
Citaat van: "Daedalus"

Voor de schipperstrend van dit seizoen? Ik ruik mode.

Ik ruik dan zweetlucht, liever niet.

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #342 Gepost op: 16 april 2008 - 20:23:56
Citaat van: "carpe diem"

En hoe is de pasvorm van deze truien?

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #343 Gepost op: 16 april 2008 - 20:25:42
Ik heb een roze truitje gekocht van het merk A1A, had er nog nooit van gehoord. Superstrak getailleerd en met 40 euro prima geprijsd!
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #344 Gepost op: 21 juni 2008 - 18:25:34
Sweater over een shirt met hoge boord. Ronde hals of (zoals je nu zoveel ziet) v-neck? Wat staat mooier?