Ik heb er een van rl gevonden bij de bijenkorf kinder afdeling Met mijn 1.75 passen die kindermaten zeer goed. Alleen daar heb je minder aan als je net wat groter bent
Citaat van: "Dhr. Lex P"Ik heb er een van rl gevonden bij de bijenkorf kinder afdeling Met mijn 1.75 passen die kindermaten zeer goed. Alleen daar heb je minder aan als je net wat groter bent Krijg je er dan ook zo'n mooi mickey mouse poppetje op? Ben zelf eigenlijk nog op zoek een navy of zwarte trui, slanke, langere mouwen en met hoge nek (turtleneck). Iemand nog goede tips?
is er nog iemand recent bij de zara geweest? ik wil nog een muisgrijs dun truitje, katoen of wol, uber strak uiteraard...RL is 135 E met superlelijke kleur paard erop, TH vind ik niets, suggesties, misschien heeft iemand ze bij de zara gezien?
Citaat van: "Napoleon"is er nog iemand recent bij de zara geweest? ik wil nog een muisgrijs dun truitje, katoen of wol, uber strak uiteraard...RL is 135 E met superlelijke kleur paard erop, TH vind ik niets, suggesties, misschien heeft iemand ze bij de zara gezien?Bij h&m hebben ze die, strak en 100 euro minder dan RL, zelfde kwaliteit uiteraard.
Citaat van: "Napoleon"is er nog iemand recent bij de zara geweest? ik wil nog een muisgrijs dun truitje, katoen of wol, uber strak uiteraard...RL is 135 E met superlelijke kleur paard erop, TH vind ik niets, suggesties, misschien heeft iemand ze bij de zara gezien?Ik zou zeggen Sartoria. Maar dat is een beetje ver voor jou.
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Napoleon"is er nog iemand recent bij de zara geweest? ik wil nog een muisgrijs dun truitje, katoen of wol, uber strak uiteraard...RL is 135 E met superlelijke kleur paard erop, TH vind ik niets, suggesties, misschien heeft iemand ze bij de zara gezien?Ik zou zeggen Sartoria. Maar dat is een beetje ver voor jou.zou jij even willen kijken als je weer naar sartoria gaat? evt. sturen ze maar 1 op
Citaat van: "Jason"Citaat van: "Napoleon"is er nog iemand recent bij de zara geweest? ik wil nog een muisgrijs dun truitje, katoen of wol, uber strak uiteraard...RL is 135 E met superlelijke kleur paard erop, TH vind ik niets, suggesties, misschien heeft iemand ze bij de zara gezien?Bij h&m hebben ze die, strak en 100 euro minder dan RL, zelfde kwaliteit uiteraard. Ik ben zelf niet te spreken over die H&M meuk. Bij mij worden het altijd vormloze dingen binnen no time.