Auteur Topic: GSM  (834331 keer gelezen)

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #900 Gepost op: 13 mei 2009 - 15:01:24
Dan zou ik niet voor T-Mobile gaan, maar voor bijv. Vodafone. 3G valt (vooral binnenshuis) snel weg bij T-Mobile icm de iPhone.

Vriend

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #901 Gepost op: 13 mei 2009 - 16:03:33
Ik zou persoonlijk sowieso geen Iphone nemen. Ik denk dat dit toestel zich wel heeft bewezen als de meest foute telefoon ooit :-)...
Doe je niks aan...

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #902 Gepost op: 13 mei 2009 - 17:20:14
De foutste telefoon ooit? Ik ben wel geïnteresseerd in de gronden voor die stelling, Vriend. Care to share?

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #903 Gepost op: 13 mei 2009 - 18:53:55
iPhone is er al icm een abonnement van 29.95; 150belminuten, 150smsjes en onbeperkt internet.
Nu wilde ik nog niet zo lang geleden ook een Nederlands abonnenment nemen, maar dat is één grote ellende, zijnde iemand gevestigd in België met een Nederlands paspoort én een Nederlandse bankrekening... Vanwege al die aankoop-perikelen-ellende (wat nu vrije Europese markt?) ben ik er maar mee gestopt om dat nog eens te proberen.

Marien

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #904 Gepost op: 13 mei 2009 - 19:04:05
De foutste telefoon ooit? Ik ben wel geïnteresseerd in de gronden voor die stelling, Vriend. Care to share?

dat is wat ik mij ook afvraag. Wat is er fout aan?

Vriend

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #905 Gepost op: 14 mei 2009 - 11:09:20

Always care to share; Op iedere straathoek zie je de meest kansloze figuren met dit soort toestellen rondlopen. Vergelijk het maar met Mercedes... Ik mag toch hopen dat op een stijlforum dit begrepen wordt?

Voorbeeld van enkele wel stijlvolle telefoons:
P300

Deze is echt prachtig!

Kennen we deze nog? no? n? ?

Hoewel niet mijn eerste keus maar toch:

Ik zit te twijfelen of Vertu recht heeft om er tussen te staan maar ik vind het echt vreselijke telefoons :-)

Just my 2 cents...
Doe je niks aan...

Marien

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #906 Gepost op: 14 mei 2009 - 14:00:22
sorrie hoor maar die telefoons die jij nu plaatst zijn katslelijk.

De iPhone is er nu eenmaal, massaal verkocht en blijkbaar is het niet exclusief genoeg voor je omdat het gewone volk er ook mee loopt?

Beetje kromme redenering alleen maar omdat er in jouw omgeving kansloze figuren mee lopen.

maar goed, een mening mag iedereen hebben  :wink:
Laatst bewerkt op: 14 mei 2009 - 14:02:10 door Marien

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #907 Gepost op: 14 mei 2009 - 14:07:00
Als je er zelf al kansloos uitziet als je met een 'kansloze' telefoon op zak loopt, heb je wel erg weinig persoonlijkheid. :mrgreen:
This, madame, is Versailles.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #908 Gepost op: 14 mei 2009 - 14:08:23
Nee zo'n overmatig hippe maar technische vreselijk onhandige telefoon is inderdaad een uitkomst. Geef mijn m'n helaas iets minder exclusieve iPhone maar.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #909 Gepost op: 14 mei 2009 - 14:14:31
Ik heb een simpele nokia van 29 euro. Klein en de batterij gaat erg lang mee, perfect. Telefoons heb ik nooit zo boeiend kunnen vinden, hoewel een Iphone natuurlijk wel geestig is.

Vriend

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #910 Gepost op: 14 mei 2009 - 14:17:11
sorrie hoor maar die telefoons die jij nu plaatst zijn katslelijk.

De iPhone is er nu eenmaal, massaal verkocht en blijkbaar is het niet exclusief genoeg voor je omdat het gewone volk er ook mee loopt?

Beetje kromme redenering alleen maar omdat er in jouw omgeving kansloze figuren mee lopen.

maar goed, een mening mag iedereen hebben  :wink:

Smaken verschillen Marien... Ik zou zelf alleen met de samsung of de nokia rond gaan lopen. Dit waren gewoon enkele voorbeelden.

Maar om antwoord te geven op je vraag: Ik hecht er absoluut waarde aan dat een product als een telefoon een zekere mate van exclusiviteit bezit. Hoewel het niet een absolute eis aan een product is vind ik het wel een voorwaarde, is dat zo raar?

Kansloos? Jij noemt ze zo, ik noem ze liever kansarm ;)
Doe je niks aan...

Marien

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #911 Gepost op: 14 mei 2009 - 14:22:45
Smaken verschillen Marien... Ik zou zelf alleen met de samsung of de nokia rond gaan lopen. Dit waren gewoon enkele voorbeelden.

Maar om antwoord te geven op je vraag: Ik hecht er absoluut waarde aan dat een product als een telefoon een zekere mate van exclusiviteit bezit. Hoewel het niet een absolute eis aan een product is vind ik het wel een voorwaarde, is dat zo raar?

Kansloos? Jij noemt ze zo, ik noem ze liever kansarm ;)

Ik quote

"Op iedere straathoek zie je de meest kansloze figuren met dit soort toestellen rondlopen. "

Ik herhaal alleen wat eerder gezegd is.

Het ging er alleen om dat je zei dat het foute telefoon is en dat kansloze figuren er mee rond lopen. Tsjah al geef je een aap 'n gouden ring, het is en blijft 'n lelijk ding. :)

Maar goed, boeiend :)

Marien

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #912 Gepost op: 14 mei 2009 - 14:25:01
Ik heb een simpele nokia van 29 euro. Klein en de batterij gaat erg lang mee, perfect. Telefoons heb ik nooit zo boeiend kunnen vinden, hoewel een Iphone natuurlijk wel geestig is.

Klopt, ik ben super tevreden met mijn w810, hij belt, goede accu etc. Maar nu ik wat meer bereikbaar moet zijn via email is het belangrijk dat je een goede telefoon er voor kiest, maar tegelijkertijd wil je ook wat speels.

Vriend

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #913 Gepost op: 14 mei 2009 - 14:28:46
Ik quote

"Op iedere straathoek zie je de meest kansloze figuren met dit soort toestellen rondlopen. "

Ik herhaal alleen wat eerder gezegd is.

Het ging er alleen om dat je zei dat het foute telefoon is en dat kansloze figuren er mee rond lopen. Tsjah al geef je een aap 'n gouden ring, het is en blijft 'n lelijk ding. :)

Maar goed, boeiend :)

Excuus, ik zie het. Ik wilde mijn post met een lach afsluiten ;).
Doe je niks aan...

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #914 Gepost op: 14 mei 2009 - 14:42:15
Nee zo'n overmatig hippe maar technische vreselijk onhandige telefoon is inderdaad een uitkomst. Geef mijn m'n helaas iets minder exclusieve iPhone maar.

+1.