Auteur Topic: GSM  (834254 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #270 Gepost op: 28 juni 2006 - 14:19:43
Citaat van: "giuliano"
Come to think of it:  Eigenlijk zou ik alle kwaliteiten van de 6310i willen hebben, maar dan in een iets handzamer/stylischer model. Is dat nu zo moeilijk? Je zou zeggen van niet, maar Nokia verkoopt liever een miljoen inferieure telefoons aan de BreEzah generatie dan een paar goede telefoons aan de zakelijke wereld. Misschien de E60?

De E60 is een mooi toestel.. beetje de opvolger van de 6310i.
De E60 heeft ook WLAN en UMTS ideaal om op het bedrijfsnetwerk in te loggen (VPN).

Quotidie potest esse ultimo die

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #271 Gepost op: 28 juni 2006 - 14:33:44
Citaat van: "Bachelor"
Come to think of it:  Eigenlijk zou ik alle kwaliteiten van de 6310i willen hebben, maar dan in een iets handzamer/stylischer model. Is dat nu zo moeilijk? Je zou zeggen van niet, maar Nokia verkoopt liever een miljoen inferieure telefoons aan de BreEzah generatie dan een paar goede telefoons aan de zakelijke wereld. Misschien de E60?

De E60 is een mooi toestel.. beetje de opvolger van de 6310i.
De E60 heeft ook WLAN en UMTS ideaal om op het bedrijfsnetwerk in te loggen (VPN).

alleen camera ontbreekt, mocht je daar veel waarde aan hechten..

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #272 Gepost op: 28 juni 2006 - 14:41:40
Ja die zou ik wel missen.. misschien is de N70 een mooie oplossing.. maar daar zit geen WLAN op of neem een Qtek s200 die ik ook heb:

- Windows mobile 5 Nederlands of Engels
- WLAN
- 2 megapixel camera
- Outlook
- Office pakket
- MP3 / Video

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #273 Gepost op: 28 juni 2006 - 15:43:47
of wachten op N80, die had volgens mij wel WLAN

Immanuel

• Gast
Reactie #274 Gepost op: 28 juni 2006 - 15:55:03
en een camera..

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #275 Gepost op: 28 juni 2006 - 16:03:18
Camera, nee bedankt, heb ik al, ik wil een telefoon   :D
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #276 Gepost op: 28 juni 2006 - 16:04:05
Heeft iemand ervaring met het nieuwe Baron netwerk? Ik heb net met ze gesproken en overweeg over te stappen. Klinkt goed tot nog toe.

Immanuel

• Gast
Reactie #277 Gepost op: 28 juni 2006 - 16:05:48
Heeft iemand ervaring met het nieuwe Baron netwerk? Ik heb net met ze gesproken en overweeg over te stappen. Klinkt goed tot nog toe.

ik heb t zelfde probleem een beetje, denk dat ik voor e60 ga..

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #278 Gepost op: 28 juni 2006 - 16:07:41
Even ter info:

Baron: een premium merk voor de mobiele connaisseur.
Individuele service, creatief & transparant.
Je bent vaker ván huis dan ín huis. Je mobiele telefoon is een verlengstuk
van jezelf. Je werkt en regelt je privé-leven overal. Je belt extreem vaak,
extreem veel. Extreem in de ogen van de huidige netwerken, want die hebben geen pakket
dat voor jou werkt. Baron wel. Baron biedt een premium service: alle diensten (spraak
& data) zitten in dezelfde bundel, één vast tarief voor bellen naar, in
en vanuit het buitenland, een engineer die je persoonlijk helpt, upgraden naar de nieuwste
telefoons en nog veel meer. Voor een club membership fee van 100 euro per jaar, keuze uit
drie bundels (100, 200 of 300 euro per maand), mét gebruik van het - betrouwbare -
netwerk van KPN. Exclusief, slim en op maat gemaakt voor de kritische geavanceerde beller.
Het Baron netwerk gaat live op 1 maart 2006.
De mobiele connaisseur
Baron is de membershipclub waar de mobiele connaisseur zich thuisvoelt. Baron is voor de
generatie professionals van de toekomst: creatieve entrepreneurs, moderne zakenmensen,
opvallende persoonlijkheden. Een generatie die zowel maatpakken als (exclusieve) jeans
draagt, die veel beleeft
en veel bereikt. Kosmopolitisch, creatief, vernieuwend, veeleisend. Baron is het premium
netwerk
van kritische frequente bellers, waar kwaliteit, individualiteit en service hoog in het
vaandel staan. Het antwoord op de vraag van een groep waar tot nu toe geen aanbod voor
was.
Helder en transparant
Het aanbod van Baron is helder en transparant: geen ingewikkelde constructies, geen
onwelkome verrassingen. Je betaalt een membership fee van 100 euro per jaar en je hebt de
keuze uit drie bundels: 100, 200 of 300 euro per maand. Alles kan hierin worden gemixt:
diensten, spraak en data; aparte abonnementen afsluiten voor bijvoorbeeld UMTS/GPRS of
satellietgebruik is niet nodig. Omdat de leden van Baron veel in het buitenland
verblijven, biedt Baron een uniform tarief voor bellen naar, in en vanuit het buitenland.
De tarieven voor bellen in het binnenland zijn vergelijkbaar met die van huidige
aanbieders.
Individuele service
Bij een premium merk hoort een premium service. Jeroen de Rooij, Marketing Director van
Baron: 'Baron is 24/7 bereikbaar, stuurt een engineer naar je toe om de settings te
installeren, maakt back-ups en houdt je op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied
van telefoons.' En er is meer: inschrijven op de nieuwste modellen, upgraden naar een
nieuw toestel zňnder extra contracten, satelliettelefoons waarmee je op je eigen
nummer bereikbaar bent en, in geval van diefstal of verlies, binnen vier uur
een vervangend toestel met de persoonlijke settings.
Creatief en vernieuwend
Baron is een initiatief van een groep mensen die zelf deel uitmaken van de nieuwe mobiele
voorhoede. Baron combineert ervaring en expertise met een frisse, creatieve en
voortvarende inslag. De mensen achter Baron hebben decennialange ervaring in de
telecombranche.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #279 Gepost op: 28 juni 2006 - 16:09:49
Mooi blaatverhaal.

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #280 Gepost op: 28 juni 2006 - 16:55:04
ik zie niets wat je met een 100 euro p/m bij KPN of Vodafone niet zou kunnen hebben.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #281 Gepost op: 28 juni 2006 - 18:21:24
Citaat van: "Vortex"
Mooi blaatverhaal.

Inderdaad :!:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #282 Gepost op: 28 juni 2006 - 19:02:42
Lekker nuttig... ik heb om het jaar een nieuwe telefoon bij Orange... en hoe gaan ze dat doen dan als iedereen wil upgrade naar het nieuwste toestel ? Dat gaat dus echt wel centen kosten en dat vermelden ze er maar mooi even niet bij.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Aaron

• Gast
Reactie #283 Gepost op: 28 juni 2006 - 19:22:40
Als je als ondernemer alles met je mobiel doet lijkt me dit goedkoper dan een regulier abonnement. Mijn oom belt erg veel naar het buitenland en heeft rekeningen van 500 euro en hoger gehad. Er is naar mijn idee zeker een markt voor.....

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #284 Gepost op: 29 juni 2006 - 11:58:55
Ik heb me net aangemeld bij Baron en heb inmiddels een meet gehad met mijn accountmanager. Ik heb er een goed gevoel over. Het kost niet veel extra, maar de service is erg goed. Vergelijk het met een AMEX vs. AMEX platinum: je betaalt een fee voor de service, maar die haal je er uit zolang je gebruik maakt van de faciliteiten.

De gemiddelde maandelijkse rekening bij de baron-abonnee ligt rond de EUR 3,000  (ja, je leest het goed) hoorde ik net. Premium abonnees (en dat ben je met dit bedrag) hebben andere wensen.

Het grote voordeel vind ik dat de buitenlandse gesprekken toch gewoon in je belbundel worden afgerekend en dat de binnenkort te starten PA service 24 uur per dag kan worden gebruikt. We'll see, ik laat over een maand of wat wel weten of ik er tevreden over ben.