Auteur Topic: GSM  (834245 keer gelezen)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #285 Gepost op: 29 juni 2006 - 13:12:21
Citaat van: "giuliano"
Ik heb me net aangemeld bij Baron en heb inmiddels een meet gehad met mijn accountmanager. Ik heb er een goed gevoel over. Het kost niet veel extra, maar de service is erg goed. Vergelijk het met een AMEX vs. AMEX platinum: je betaalt een fee voor de service, maar die haal je er uit zolang je gebruik maakt van de faciliteiten.

De gemiddelde maandelijkse rekening bij de baron-abonnee ligt rond de EUR 3,000  (ja, je leest het goed) hoorde ik net. Premium abonnees (en dat ben je met dit bedrag) hebben andere wensen.

Het grote voordeel vind ik dat de buitenlandse gesprekken toch gewoon in je belbundel worden afgerekend en dat de binnenkort te starten PA service 24 uur per dag kan worden gebruikt. We'll see, ik laat over een maand of wat wel weten of ik er tevreden over ben.

3 euro per maand?  :wink:
This, madame, is Versailles.

Aaron

• Gast
Reactie #286 Gepost op: 29 juni 2006 - 13:33:55
Citaat van: "Rogier"
Ik heb me net aangemeld bij Baron en heb inmiddels een meet gehad met mijn accountmanager. Ik heb er een goed gevoel over. Het kost niet veel extra, maar de service is erg goed. Vergelijk het met een AMEX vs. AMEX platinum: je betaalt een fee voor de service, maar die haal je er uit zolang je gebruik maakt van de faciliteiten.

De gemiddelde maandelijkse rekening bij de baron-abonnee ligt rond de EUR 3,000  (ja, je leest het goed) hoorde ik net. Premium abonnees (en dat ben je met dit bedrag) hebben andere wensen.

Het grote voordeel vind ik dat de buitenlandse gesprekken toch gewoon in je belbundel worden afgerekend en dat de binnenkort te starten PA service 24 uur per dag kan worden gebruikt. We'll see, ik laat over een maand of wat wel weten of ik er tevreden over ben.

3 euro per maand?  :wink:

The American way :wink: .

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #287 Gepost op: 29 juni 2006 - 19:44:50
Bij mij zitten buitenlandse gesprekken ook in de bundel (KPN 20e abbo)...
En voor de service koop je maar een Vertu, heb je een butler tot je beschikking.

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #288 Gepost op: 30 juni 2006 - 11:10:07
Vertu is het niet waard. Mooi ding, dat zeker, maar niet toereikend voor waar ik een mobiele telefoon voor gebruik. Mijn 8800 was ook geen succes, om die reden, dus ik zal denk ik niet nog een keer dat bedrag aan een telefoon uitgeven. Ik voeg me wel bij het plebs met mijn standaard nokiaatje :wink:
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #289 Gepost op: 11 juli 2006 - 12:43:05
Het standaard nokiaatje is overigens de E60 geworden. Tot nog toe lijkt het mij een uitstekende keuze. Het apparaat werkt prima.

Minder sexy dan de 8800 of de vertu dat wel, dus ik zal bij palladium mijn telefoon in mijn binnenzak moeten houden om de goede indruk niet te ontkrachten - ik heb nog altijd mijn autosleutels als ik op de trieste versiertoer wil  :wink:  (ben overigens zojuist vader geworden en zeer gelukkig met het thuisfront - dus dit was een puur hypothetische opmerking)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #290 Gepost op: 11 juli 2006 - 12:46:39
zijn we wel nieuwsgierig naar de auto geworden. :wink:
V6 van?

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #291 Gepost op: 11 juli 2006 - 13:37:41
hmm...da's wel erg off topic, niet?    8)

Napoleon

• Gast
Reactie #292 Gepost op: 12 juli 2006 - 09:31:53
trap toch niet in die kakverhalen

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #293 Gepost op: 12 juli 2006 - 11:57:31
Sinds vorige week deze Mio Mitac A701 smartphone (los gekocht) ter vervanging van mijn oude telefoon EN mijn oude PDA (een Dell Axim):

Erg fijn apparaatje. Bevat een GPS-ontvanger, dus je kunt TomTom op je telefoon overal mee naartoe sjouwen. Verder was het pakket compleet met een setje oortelefoons (wel vrij slechte kwaliteit). Klein en licht, maar voelt wel lekker stevig aan.
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #294 Gepost op: 12 juli 2006 - 13:11:53
Citaat van: "Napoleon"

??
haha  :roll:  beetje chargeren mag toch?

Ik kom namelijk niet meer in Palladium - en zoals gezegd ben ik zojuist vader geworden, dus het was een puur hypothetisch verhaal

Napoleon

• Gast
Reactie #295 Gepost op: 12 juli 2006 - 19:13:50
Citaat van: "Napoleon"

??
haha  :roll:  beetje chargeren mag toch?

Ik kom namelijk niet meer in Palladium - en zoals gezegd ben ik zojuist vader geworden, dus het was een puur hypothetisch verhaal
:)

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #296 Gepost op: 15 juli 2006 - 20:27:51
P300 wel geinig

Gekko

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #297 Gepost op: 15 juli 2006 - 20:41:52
Citaat van: "Michael"
P300 wel geinig

Een kameraad van mij heeft die, op zich wel grappig dingetje, zeker met dat beschermhoesje erbij, maar geef mij toch maar een Nokia...

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #298 Gepost op: 16 juli 2006 - 14:38:20

De Samsung X820

• Afmetingen 113 x 50 x 6,9 mm
• Gewicht 66 gram

Superlicht&dun, dus ideaal voor in een jasje.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #299 Gepost op: 16 juli 2006 - 17:06:51
Citaat van: "Alex"

De Samsung X820

• Afmetingen 113 x 50 x 6,9 mm
• Gewicht 66 gram

Superlicht&dun, dus ideaal voor in een jasje.

Dat is het befaamde ogerjasje van crocoleer met suede binnenkant die de 6mm telefoon aanzienlijk dikker maakt? Ik hoorde vandaag van het Oger personeel dat er zoiets was..
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]