Auteur Topic: GSM  (834233 keer gelezen)

swestland

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #210 Gepost op: 31 maart 2006 - 20:17:46
Ik heb nu een paar maanden een QTEK9100.
De combinatie van PDA/Telefoon bevalt mij erg goed. Ik kan overal mijn email lezen, heb overal mijn contactpersonen + agenda bij de hand en deze synchroniseerd ook nog eens perfect met mijn outlook.
Bluetooth voor de carkit in de auto werkt ook prima. Verder is WLAN ook echt relaxt, vooral op reis even wat internetten op airport etc.

Ook even reisverslagje alvast maken kan prima met het toetsenbordje.

Soms is het apparaat wel langzaam waar ik me wel aan kan ergeren. Vanavond/morgen even ROM update en hoop dat hij dan sneller is.

Oja er zit ook nog een camera op maar die vind ik echt 3x niks. Hele slechte kwaliteit en in het donker kan je er al helemaal niets mee. De accu gaat met beetje normaal gebruik ongeveer 3 dagen mee.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #211 Gepost op: 05 april 2006 - 11:40:47
heb al járen de 3310, maar deze maand komt er een nieuwe.

denk dat het een SE walkman phone wordt.

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #212 Gepost op: 05 april 2006 - 12:54:17
Citaat van: "swestland"

Dat is toch dat ding met ingebouwd toetsenbord? valt daar een beetje mee te werken?

swestland

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #213 Gepost op: 05 april 2006 - 15:25:11
Citaat van: "Daan"

Dat is toch dat ding met ingebouwd toetsenbord? valt daar een beetje mee te werken?

Ja dat toetsenbord gebruik ik de hele tijd. Ik vind dat schrijven met dat pennetje helemaal niks. En er zit backlight in dus in het donker zie je ook nog welke toetsen je moet indrukken.

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #214 Gepost op: 05 april 2006 - 16:50:01
Heb ik ook, topdingetje

Napoleon

• Gast
Reactie #215 Gepost op: 06 april 2006 - 19:28:59
Citaat van: "Jacob"
Heb ik ook, topdingetje
Vragen:
1. Heb je TomTom erop?
2. Heb je hem compleet gekocht (of gewoon los en tomtom van limewire)?
3. Waar heb je hem gekocht?

Geert T.

• Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Reactie #216 Gepost op: 09 april 2006 - 02:48:27
Citaat van: "napz"

Ik heb deze eind 2004 aangeschaft.

In september kan ik weer opnieuw verlengen en denk ik dat ik voor de 8800 ga. Is imho de strakste telefoon op dit moment.

Gr. Napz

Ik ben sinds twee dagen de trotse eigenaar van de 8800 :D! Een heerlijk toestel. Heb er wel meteen een goede verzekering bij afgesloten omdat ik deze liever niet snel kwijt ben...

Hiervoor had ik overigens de gewone 8910 black. Dit omdat ik het kleurenscherm van de 8910i (4096 kleuren) k*t vind.

Een foto van mijn 8800 met mijn GMT II omdat ik de foto eigenlijk voor http://www.dezinvanluxe.nl had gemaakt (kwaliteit niet geheel goed maar had geen geduld):

09 - 16710 - 100 - 300

Tommie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #217 Gepost op: 09 april 2006 - 10:00:58
De combinatie van PDA/Telefoon bevalt mij erg goed. Ik kan overal mijn email lezen, heb overal mijn contactpersonen + agenda bij de hand en deze synchroniseerd ook nog eens perfect met mijn outlook.
Bluetooth voor de carkit in de auto werkt ook prima. Verder is WLAN ook echt relaxt, vooral op reis even wat internetten op airport etc.

Soms is het apparaat wel langzaam waar ik me wel aan kan ergeren. Vanavond/morgen even ROM update en hoop dat hij dan sneller is.

Oja er zit ook nog een camera op maar die vind ik echt 3x niks. Hele slechte kwaliteit en in het donker kan je er al helemaal niets mee. De accu gaat met beetje normaal gebruik ongeveer 3 dagen mee.

Ik heb de MDAvario, maar een rom update kan voor mij niet. Ben ik mijn garantie namelijk kwijt.
Schijnt dat door de rom-update de camera stukken beter wordt.

Tommie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #218 Gepost op: 09 april 2006 - 10:01:05

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #219 Gepost op: 09 april 2006 - 11:05:00
Citaat van: "Napoleon"
Heb ik ook, topdingetje
Vragen:
1. Heb je TomTom erop?
2. Heb je hem compleet gekocht (of gewoon los en tomtom van limewire)?
3. Waar heb je hem gekocht?

Nee
Met nieuw abbo
Bij smartphoneshop.nl

napz

• Bekijk profiel
Reactie #220 Gepost op: 09 april 2006 - 15:54:27
Citaat van: "Geert T."
Citaat van: "napz"

Ik heb deze eind 2004 aangeschaft.

In september kan ik weer opnieuw verlengen en denk ik dat ik voor de 8800 ga. Is imho de strakste telefoon op dit moment.

Gr. Napz

Ik ben sinds twee dagen de trotse eigenaar van de 8800 :D! Een heerlijk toestel. Heb er wel meteen een goede verzekering bij afgesloten omdat ik deze liever niet snel kwijt ben...

Hiervoor had ik overigens de gewone 8910 black. Dit omdat ik het kleurenscherm van de 8910i (4096 kleuren) k*t vind.

Een foto van mijn 8800 met mijn GMT II omdat ik de foto eigenlijk voor http://www.dezinvanluxe.nl had gemaakt (kwaliteit niet geheel goed maar had geen geduld):

Het blijft een mooie telefoon. Zeker in combintie met je GMT II! Er komen zo te zien wel snel vingeradrukken op. Ik las ergens dat de 8800 ook in het zwart en goud is uitbebracht (:shock:). In het zwart lijkt het me wel wat. Dan zijn de vingerafdrukken ook niet zo zichtbaar. Heeft iemand hier miscchien een foto van?

Gr. Napz

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #221 Gepost op: 09 april 2006 - 16:10:01
Heb ik ook, topdingetje

Heb ik ook, om te janken
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #222 Gepost op: 09 april 2006 - 16:32:59
Goud lijkt me ook wel overdreven tenzij je een gouden Rollie om je pols draagt Napz :lol:

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #223 Gepost op: 09 april 2006 - 17:13:35
Citaat van: "gusto napolitano"
Goud lijkt me ook wel overdreven tenzij je een gouden Rollie om je pols draagt Napz :lol:

Helemaal mijn ding, Kleuren leuk bij de grote gouden ketting die uit mn Armani polo hangt.
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Geert T.

• Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Reactie #224 Gepost op: 09 april 2006 - 17:18:47
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "gusto napolitano"

Helemaal mijn ding, Kleuren leuk bij de grote gouden ketting die uit mn Armani polo hangt.

:lol:

Goud:

Zwart:

Het lijkt me overigens niet dat er op die gouden minder snel vingerafdrukken komen... Bij de zwarte weet ik het niet; weet niet wat voor materiaal dit is. Vind de gewone staal versie overigens de mooiste. Benaderd het origineel, de Nokia 8810, toch wel het meest.
09 - 16710 - 100 - 300