Auteur Topic: GSM  (834249 keer gelezen)

napz

• Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #225 Gepost op: 09 april 2006 - 20:00:41
Citaat van: "Geert T."
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "gusto napolitano"
Goud lijkt me ook wel overdreven tenzij je een gouden Rollie om je pols draagt Napz :lol:

Helemaal mijn ding, Kleuren leuk bij de grote gouden ketting die uit mn Armani polo hangt.

:lol:

Goud:

Zwart:

Het lijkt me overigens niet dat er op die gouden minder snel vingerafdrukken komen... Bij de zwarte weet ik het niet; weet niet wat voor materiaal dit is. Vind de gewone staal versie overigens de mooiste. Benaderd het origineel, de Nokia 8810, toch wel het meest.

De gouden versie is echt te lelijk voor woorden. De zwarte is wel aardig. Ik had alleen gehoopt dat hij matzwart zou zijn, zoals de 8910i. ivm vegen.

Dan wordt het toch maar de standaard versie. En nog even doorsparen voor een bijpassende rolex :D

Gr. Napz

Napoleon

• Gast
Reactie #226 Gepost op: 09 april 2006 - 23:00:06
Citaat van: "Jacob"
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Jacob"
Heb ik ook, topdingetje
Vragen:
1. Heb je TomTom erop?
2. Heb je hem compleet gekocht (of gewoon los en tomtom van limewire)?
3. Waar heb je hem gekocht?

Nee
Met nieuw abbo
Bij smartphoneshop.nl

allright! Bij mij abo verlenging zie ik net dat ik hem krijg voor 80 E, tmobile vario ofzo. Ik vind het wel een dikke unit hoor, maar internet etc is wel heel relax

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #227 Gepost op: 09 april 2006 - 23:20:25
Niet doen Napoleon! Die van mij doet t de helft van de tijd niet en als ie t wel doet loopt ie van huis van weg :(
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Napoleon

• Gast
Reactie #228 Gepost op: 09 april 2006 - 23:23:04
Citaat van: "Camiceria"
Niet doen Napoleon! Die van mij doet t de helft van de tijd niet en als ie t wel doet loopt ie van huis van weg :(
ik wilde eigenlijk back2basic met een nokia 6210, maar nergens meer te krijgen. maar waarom is zon dikke unit niet relax? groot/zwaar/niet gebruiksvriendelijk/lelijk?

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #229 Gepost op: 09 april 2006 - 23:28:36
T is gewoon een k*tding. soms doet t beeldscherm niets, dan doet t geluid t weer niet (goed), jada jada jada. Gewoon heel vervelend. Het enige dat 't wel goed doet is het internet eigenlijk...
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Napoleon

• Gast
Reactie #230 Gepost op: 09 april 2006 - 23:34:06
Citaat van: "Camiceria"
T is gewoon een k*tding. soms doet t beeldscherm niets, dan doet t geluid t weer niet (goed), jada jada jada. Gewoon heel vervelend. Het enige dat 't wel goed doet is het internet eigenlijk...
via Tmobile of los gekocht?, anders kun je toch gewoon een nieuwe claimen!

Guybrush

• Bekijk profiel
Reactie #231 Gepost op: 10 april 2006 - 00:48:39
Windows Mobile 5 is traag! En er is momenteel nog (relatief) weinig software voor om speciaal daarvoor een WM5-toestel aan te schaffen... Behalve als je het speciaal voor TomTom doet.

Het is natuurlijk de vraag of je al die "features" echt nodig hebt, ik heb ook een WM5 toestel (Imate SP5), en als developer is het leuk om mee te spelen, maar in de praktijk gebruik ik het toch alleen om mee te bellen en als agenda.

Zelf vind ik het internetten op een PDA/MDA/Smartphone nog steeds tien keer niks, elke keer kijk ik er naar uit als er nieuwe toestellen uit komen met betere internet-functionaliteit, maar het blijft onhandig. Ik zit dan wel weer vaak in de auto, als ik meer het OV neem zal ik er misschien anders over denken, beetje nieuws bij houden met een RSS reader bijvoorbeeld.

Betreft nieuwe ROM voor de Vario, er kan weinig fout gaan, je kan nog altijd terug flashen.

Aaron

• Gast
Reactie #232 Gepost op: 12 april 2006 - 14:47:32
Ik zit te denken om binnenkort een Nokia N90 te kopen. Heeft iemand ervaring met dat toestel?

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #233 Gepost op: 12 april 2006 - 14:48:59
Citaat van: "thmeky"
Ik zit te denken om binnenkort een Nokia N90 te kopen. Heeft iemand ervaring met dat toestel?

Had hem een tijdje geleden in mn handen gehad.
Mooi dingetje, camera is super.. carl zeiss
alleen er fragiel doordat het alle kanten opdraaid.
Quotidie potest esse ultimo die

Aaron

• Gast
Reactie #234 Gepost op: 12 april 2006 - 14:52:50
Citaat van: "Bachelor"

Is het een beetje makkelijk om hem in je broekzak te dragen? Of is hij een beetje groot daarvoor?

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #235 Gepost op: 12 april 2006 - 14:56:57

Is het een beetje makkelijk om hem in je broekzak te dragen? Of is hij een beetje groot daarvoor?

Het is een redelijk groot toestel.. en vrij dik naar mijn mening.
Maar de gemiddelde Smartphone / PDA heeft ook die afmetingen.

Het is in ieder geval wel een mooie aanwinst, zeker met de fotokwaliteit.

Napoleon

• Gast
Reactie #236 Gepost op: 12 april 2006 - 15:26:25
dan zou ik toch voor de PDA vorm gaan (QTEC9100) etc, omdat die qua formaat even groot is en je er veeeel meer mee kunt

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #237 Gepost op: 12 april 2006 - 15:39:29
dan zou ik toch voor de PDA vorm gaan (QTEC9100) etc, omdat die qua formaat even groot is en je er veeeel meer mee kunt

Is ook een goede optie, doe wel regelmatig een rom-update anders slaat dat ding om de minuut vast  :(

GroovyTiggr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #238 Gepost op: 12 april 2006 - 16:17:57

Is ook een goede optie, doe wel regelmatig een rom-update anders slaat dat ding om de minuut vast  :(

Ik had dat alleen maar als tomtom aanstond (het na een uur vastlopen). Het hem wel unbranded gekocht en nu dus een firmware upgrade (doet het nu dus wel goed). Vind hem eigenlijk wel iets te groot maar heb hem omdat tomtom erop kan. Ik ben te lam om een lossysteem uit de auto te halen en mijn gsm heb ik eigenlijk altijd bij me.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #239 Gepost op: 12 april 2006 - 16:23:52
Citaat van: "GroovyTiggr"

Ik had dat alleen maar als tomtom aanstond (het na een uur vastlopen). Het hem wel unbranded gekocht en nu dus een firmware upgrade (doet het nu dus wel goed). Vind hem eigenlijk wel iets te groot maar heb hem omdat tomtom erop kan. Ik ben te lam om een lossysteem uit de auto te halen en mijn gsm heb ik eigenlijk altijd bij me.

Een vast systeem in de auto is fijner.. upgrade zou makkelijker zijn dmv een cardreader in de auto.

Een smartphone is een hele goede optie:

Smartphone + abo van T-mobile a 9,95euro per maand en je kan onbeperkt internetten.