Auteur Topic: GSM  (834234 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #255 Gepost op: 13 april 2006 - 23:12:20

De Aston Martin Nokia 8800 kost 800 Britse ponden (1157 euro) exclusief BTW, maar dit mobieltje is toch interessant voor wannahaves, want hij ziet er niet alleen strak uit: een van de extra's is een ringtone met het geluid van een optrekkende V8 Vantage. In 'beperkte oplage' te bestellen bij Aston Martin.
Quotidie potest esse ultimo die

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #256 Gepost op: 13 april 2006 - 23:14:10
De oude AM gsm's waren nog van Motorola.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #257 Gepost op: 14 juni 2006 - 12:15:48
Vandaag even kijken voor een nieuwe abo:

wat vinden jullie van dit toestel:

specs:

De Nokia N70 biedt een volledige waarier van smartphone-functies, evenals een camera met een resolutie van 2 megapixels, een flitser en een camera aan de voorkant voor video-oproepen. Verder is de Nokia N70 uitgerust met een FM-stereoradio, een digitale Music Player en nieuwe 3D games. De cover van de camera aan de achterkant verbergt en activeert automatisch de camera met een resolutie van 2 megapixels. De schuifcover is aangevuld met een geïntegreerde flitser, 20x zoomcapaciteit en een waaier van beeldinstellingen om de beeldkwaliteit in verschillende omgevingen te optimaliseren. Bovendien biedt de speciale sluiterknop aan de zijkant van de telefoon gebruikers de mogelijkheid om foto's te maken die ze zouden maken met een gewone camera, met een grotere stabiliteit en gebruiksvriendelijkheid. De Nokia N70 meet 108,8 x 53 x 17,5mm en is dan ook de allerkleinste 3G smartphone met een resolutie van 2 megapixels. De Nokia N70 is aangekondigd voor het derde kwartaal van 2005.

JeeWee

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #258 Gepost op: 14 juni 2006 - 12:18:34
Citaat van: "Bachelor"

De Aston Martin Nokia 8800 kost 800 Britse ponden (1157 euro) exclusief BTW, maar dit mobieltje is toch interessant voor wannahaves, want hij ziet er niet alleen strak uit: een van de extra's is een ringtone met het geluid van een optrekkende V8 Vantage. In 'beperkte oplage' te bestellen bij Aston Martin.

Je kunt de auto er niet voor kopen  :lol:
leding maakt de man...

Napoleon

• Gast
Reactie #259 Gepost op: 14 juni 2006 - 12:49:34
Vandaag even kijken voor een nieuwe abo:

wat vinden jullie van dit toestel:

specs:

bla bla
Citaat

wel aardig, maar iets te groot. ik bel alleen maar met een telefoon dus zo klein mogelijk...

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #260 Gepost op: 14 juni 2006 - 15:07:11
ik heb zelf die nokia en vind hem zeer goed bevallen!

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #261 Gepost op: 14 juni 2006 - 16:03:18
Ik heb de Qtek S200 gekocht  :D

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #262 Gepost op: 27 juni 2006 - 15:08:48
Citaat van: "JeeWee"

Je kunt de auto er niet voor kopen  :lol:

Ik had de 'gewone' 8800 en vind het een K-ding.
Heb er 900 euro voor betaald omdat 'ie nog niet in de winkel lag en er goed uitzag, maar het is echt belachelijk dat Nokia zoiets voor een premium bedrag durft uit te brengen, want veel slechter kan een telefoon niet zijn. Hij is wel mooi  :twisted:

Tot overmaat van ramp heeft mijn vriendin 'm na vervanging van het volledige binnenwerk in het water laten vallen, dus nu doet 'ie het helemaal niet meer. Ik denk dat de Vertu dus ook geen slimme zet zal zijn, doe maar een telefoon die werkt. Suggesties? Liefst klein, geen camera of andere onzin, en een goede batterij.
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #263 Gepost op: 27 juni 2006 - 15:17:40
Telefoons voor mensen wie dat soort wensen hebben maken ze niet meer. Enkel nog instabiele, stroomzuipende telefoons met allerhande zinloze opties die je toch niet gebruikt. 8)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #264 Gepost op: 27 juni 2006 - 15:22:25
The good old 6310i, giuliano.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #265 Gepost op: 27 juni 2006 - 15:28:05
Citaat van: "Nexus"

Gebruik 'm nog steeds dagelijks, krijg 'm niet kapot.

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #266 Gepost op: 27 juni 2006 - 15:35:13
Samsung E900, mooi toestel imho!

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #267 Gepost op: 27 juni 2006 - 15:39:40
heb sinds kort m'n SE910i omgeruild voor een MDA Vario. Dat toetsenbord is echt werelds. Even snel een notitie tikken, mailtje, smsje. Allemaal in 10 sec klaar. En niet klooien met zo'n pennetje.
Verder in de auto; in de cradle en tomtom draaien. klaar. Meteen een carkit.

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #268 Gepost op: 28 juni 2006 - 13:05:48
Citaat van: "Nexus"

Ik weet het, inmiddels twee keer van me gejat, en daar baal ik nog van, terwijl ik sindsdien zeker 6 telefoons heb versleten.
Die laatsten liggen meestal ergens in de la, omdat ze simpelweg niet voldoen aan mijn basiseisen (zie hierboven) of omdat mijn vriendin er weer eens op is gaan zitten...  :?

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #269 Gepost op: 28 juni 2006 - 13:08:16
Come to think of it:  Eigenlijk zou ik alle kwaliteiten van de 6310i willen hebben, maar dan in een iets handzamer/stylischer model. Is dat nu zo moeilijk? Je zou zeggen van niet, maar Nokia verkoopt liever een miljoen inferieure telefoons aan de BreEzah generatie dan een paar goede telefoons aan de zakelijke wereld. Misschien de E60?