Auteur Topic: Ogér  (1123024 keer gelezen)

Huey

• Gast
Oger - Deel IV
Reactie #1035 Gepost op: 04 juni 2007 - 00:43:56
Citaat van: "cypripedium"
Het is een mooie dag. Klatergoud en gelifte rimpels lachen me toe. Dan vangt mijn neus potpouri dampen op om maar te zwijgen van de etherische oliën die van de overkant van de straat mijn neusvleugels bereiken. Gelokt door dit zoetige gas steek ik langs Porsche en Ferrari van de nouveau riche (en look-a-likes) de PC Hooftstraat over.
JONG VERKOOPTALENT
Met enig schaamrood op mijn kaken struikel ik over de bordeaux rode van kunststof vervaardigde loper de winkel in. Met veel potentie straalt een jongeling me toe en met hagelwitte glimlach vraagt hij; “Wat zal het worden vandaag?” Nog niet geheel bijgekomen van de schrik, zeg ik dat ik even van mijn apropos gebracht ben en loop achteromkijkend door. Ik had namelijk nog niets besloten over kopen vandaag en wilde slechts de kwaliteit van de producten waarderen. Misschien groeit er dan weer van een kijker een koper!
STALKER
Gelukkig is er een tweede eveneens zeer gedreven verkoper geïnteresseerd in mijn aankopen van die dag. Ook die weet ik kort en bondig te woord te staan. Deze heer respecteert mijn keuze. Dan loop ik door. Ja, je spreekt nog eens  iemand. Gelukkig loop ik naar beneden en probeer een volgende verkoper te omzeilen. Helaas mislukt, een wederom jonge verkoper weet me van onder zijn bril te vragen naar mijn kennis van het schoenmerk Santoni…. Ik zeg eerst dat ik het merk ken en dan dat ik even rustig wil kijken. Hij knikt bevestigend. De jonge bediende lijkt me niet te begrijpen want onmiddellijk informeert hij naar mijn maat. Beschaamd en met veel slalom loop ik onbegrepen de winkel weer uit. Nu weet ik waarom mensen die op de PC Hooftstraat lopen zo goed kunnen skiën.

Dat je bij Oger door zoveel verkopers wordt aangesproken is niet alleen aan de verkopers te wijten imho. De winkel is onoverzichtelijk en daardoor weet de ene verkoper vaak van de andere niet of ze een bepaalde klant al aangesproken hebben.

Iedereen die wel eens als verkoper in een winkel werkzaam is geweest weet dat dit voor zowel de klant als de verkopers zelf een vervelende situatie is. Maar er is (helaas) weinig aan te doen.

Bij Oger is het trappetje op, trappetje af. Overal zijn verkopers en die weten dus echt niet of hun collega's je al eens eerder benaderd hebben. En wat doe je dan? Dan ga je er zelf maar op af.

Pietro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1036 Gepost op: 04 juni 2007 - 10:00:19
Hoe waren die regenjassen van Allegri, Vortex? Ik zoek er namelijk nog eentje voor een trip naar het 'zon overgoten' Tokyo.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1037 Gepost op: 04 juni 2007 - 10:28:22
Citaat van: "Pietro"
Hoe waren die regenjassen van Allegri, Vortex? Ik zoek er namelijk nog eentje voor een trip naar het 'zon overgoten' Tokyo.

Goede jassen in blauw en khahi, prijs zo'n 300 euro (DACHT ik). Geen ceintuur btw :(

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Oger - Deel IV
Reactie #1038 Gepost op: 05 juli 2007 - 17:03:13
Geachte Relatie,

Wegens een technische storing heeft u van ons deze maand de nieuwsbrief niet ontvangen. Onze excuses hiervoor. Alle vernieuwde news- en lifestyle items kunt u echter wel terugvinden op onze site.

De volgende actie willen wij u echter niet onthouden:  
Schrijf voor  10 juli een getuigschrift over Oger en maak kans op 2 vrijkaarten voor de musicals Tarzan of The Wiz!
Beschrijf in maximaal 100 woorden uw leukste ervaring bij Oger, voeg hier een enthousiaste foto aan toe en mail dit naar babette@oger.nl onder vermelding van: Oger Testimonial. Mocht u nog vragen hebben over deze actie, kunt u naar hetzelfde mail adres mailen.
Wanneer uw getuigschrift het Oger testimonial predicaat heeft gekregen, krijgt u van ons 2 vrijkaarten voor een van de twee bovenstaande musicals. Wij zullen dan contact met u opnemen over de reservering van de gelimiteerde kaarten. Deze actie is alleen geldig voor voorstellingen tot 31 juli, dus wees er snel bij!
De geselecteerde testimonials zullen wij volgende maand plaatsen in de Official Oger Testimonial Galary.
Kijk voor meer informatie over de musicals op www.musicals.nl.

Met vriendelijke groet,

Oger Holding B.V.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1039 Gepost op: 05 juli 2007 - 18:50:37
Grapjassen.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1040 Gepost op: 05 juli 2007 - 20:17:44
Ik krijg spontaan neigingen om iets over mn maatshirtje te schrijven :)
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Biturbo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1041 Gepost op: 05 juli 2007 - 22:37:20
Citaat
Ik krijg spontaan neigingen om iets over mn maatshirtje te schrijven

We have a winner! :lol:

Miguel Alvarez

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1042 Gepost op: 05 juli 2007 - 22:43:32
ik heb slechts positieve ervaringen over oger. Ik ben altijd netjes behandeld en goed geholpen.

Miguel Alvarez

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1043 Gepost op: 05 juli 2007 - 22:47:41
Citaat van: "Vortex"

Ze hebben het nu wel mooi verbouwd zeg, het straalt nu echt klasse uit (NOT). Gelukkig werd ik niet lastig gevallen met verhalen, stalken of walmen parfum :)

ik dacht dat ze pas in Augustus klaar waren met verbouwen bij Oger R'dam

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1044 Gepost op: 05 juli 2007 - 23:18:24
Citaat van: "Miguel Alvarez"
Citaat van: "Vortex"

Ze hebben het nu wel mooi verbouwd zeg, het straalt nu echt klasse uit (NOT). Gelukkig werd ik niet lastig gevallen met verhalen, stalken of walmen parfum :)

ik dacht dat ze pas in Augustus klaar waren met verbouwen bij Oger R'dam
Vortex bedoelde de outlet in Haarlem.In Rotterdam is men nog bezig aan de verbouwing.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1045 Gepost op: 06 juli 2007 - 13:27:39
Kom je met naam en toenaam met je verhaal in de oger folder voor de volgende collectie. Moet je ook maar willen...

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1046 Gepost op: 06 juli 2007 - 13:55:26
Citaat van: "Sergio"
Geachte Relatie,

Wegens een technische storing heeft u van ons deze maand de nieuwsbrief niet ontvangen. Onze excuses hiervoor. Alle vernieuwde news- en lifestyle items kunt u echter wel terugvinden op onze site.

De volgende actie willen wij u echter niet onthouden:  
Schrijf voor  10 juli een getuigschrift over Oger en maak kans op 2 vrijkaarten voor de musicals Tarzan of The Wiz!
Beschrijf in maximaal 100 woorden uw leukste ervaring bij Oger, voeg hier een enthousiaste foto aan toe en mail dit naar babette@oger.nl onder vermelding van: Oger Testimonial. Mocht u nog vragen hebben over deze actie, kunt u naar hetzelfde mail adres mailen.
Wanneer uw getuigschrift het Oger testimonial predicaat heeft gekregen, krijgt u van ons 2 vrijkaarten voor een van de twee bovenstaande musicals. Wij zullen dan contact met u opnemen over de reservering van de gelimiteerde kaarten. Deze actie is alleen geldig voor voorstellingen tot 31 juli, dus wees er snel bij!
De geselecteerde testimonials zullen wij volgende maand plaatsen in de Official Oger Testimonial Galary.
Kijk voor meer informatie over de musicals op www.musicals.nl.

Met vriendelijke groet,

Oger Holding B.V.

Als ik van een bedrijf deze brief krijg neem ik ze dus niet meer serieus. Dat is nou echt marketing van 15 jaar geleden.
Je vraagt toch niet aan je klanten om een getuigschrift over je winkel te schrijven  ](*,)
Ik moet hier meteen denken aan een tekenwedstrijd voor kinderen bij de Autodealer.

Napoleon

• Gast
Oger - Deel IV
Reactie #1047 Gepost op: 06 juli 2007 - 21:28:30
wel lachen om een hilarisch verhaal schijt op te schrijven

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1048 Gepost op: 06 juli 2007 - 23:58:05
Hmm leukste ervaring bij Oger? Dat een lekker verkoopstertje daar van een jaartje of 20 voorover bukte en ik mooi zicht had.

En wel eens gebabbeld met wat liefhebbers daar maar voor de rest vind ik het erg opdringerig vooral in de pc.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Oger - Deel IV
Reactie #1049 Gepost op: 07 juli 2007 - 11:17:35
Citaat van: "cypripedium"
Als ik van een bedrijf deze brief krijg neem ik ze dus niet meer serieus. Dat is nou echt marketing van 15 jaar geleden.
Je vraagt toch niet aan je klanten om een getuigschrift over je winkel te schrijven  ](*,)
Ik moet hier meteen denken aan een tekenwedstrijd voor kinderen bij de Autodealer.

Dat vond ik dus ook. Als het zo treurig gesteld is met je eigenwaarde dat je alle nieuwsbrief abonnees daarover een mailtje moet sturen ziet het er niet goed uit.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors