Auteur Topic: Ogér  (1122910 keer gelezen)

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #105 Gepost op: 08 juni 2005 - 18:08:15
idd. ik vond juist dat er ontzettend veel was, behalve qua schoenen. Het is dat mijn budget wat minder ruim is deze maanden, maar anders had ik genoeg mooie spullen meegenomen....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #106 Gepost op: 08 juni 2005 - 18:09:40
Ik zag anders heel wat schoenen staan hoor.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #107 Gepost op: 08 juni 2005 - 18:11:08
ik zag maar een stuk of 15 modellen staan waarvan er veel redelijk lomp/niet mooi waren (naar mijn mening dan). Wel mooie suede santoni's gezien met spitse neus (die Jacob heeft dacht ik) alleen niet meer in mijn maat.... :cry:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #108 Gepost op: 08 juni 2005 - 18:14:57
Misschien vind je straks wel wat bij hermans in utrecht.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #109 Gepost op: 08 juni 2005 - 18:16:34
Citaat van: "gusto napolitano"

dat gaat helemaal goed komen hoop/denk ik :D

Offtopic: ook nog even bij Pauw geweest (ook eerste keer, nooit kunnen vinden). Dat is nou echt een prettige zaak. Rustig personeel, rustige winkel en alle tijd om rond te kijken :D

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #110 Gepost op: 08 juni 2005 - 18:18:28
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "gusto napolitano"

dat gaat helemaal goed komen hoop/denk ik :D

Offtopic: ook nog even bij Pauw geweest (ook eerste keer, nooit kunnen vinden). Dat is nou echt een prettige zaak. Rustig personeel, rustige winkel en alle tijd om rond te kijken :D
Dat is weer een voordeel van hun vind ik.

Cazzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
omhoog gevallen
Reactie #111 Gepost op: 11 november 2005 - 15:58:32
"omdat ik in de peeeeeceeeeee werk mag ik lekker op jou neerkijken..."

klanten indexeren op wat ze aanhebben mag van mij... ik draag goeie shit: blauwe katoenen blazer Scabal MTM, wit hemd Brioni (voor MIJ gemaakt) mooie YSL zilveren manchetknoopjes dr in, brioni pantalon antracite, bruine suede Loewe schoenen, en mn Luminor GMT om de pols... (ik zeg: veilige keuze kwa outfit en altijd mooi)

ik loop winkel in winkel uit, zoals we dat kennen van het werkwoord 'shoppen'

de ene winkel is nog lulliger dan de andere... en interieur wat tonnen mog kosten, met personeel om op te kotsen: hautaine blik in de ogen... kijken me half de winkel uit...

als slagroom op de mousse-arrogante kwam ik bij een winkel, iets van 'Ojee' ...ben de naam vergeten... ook hier spande één van de heren de kroon kwa ik-weet-alles-beter-en-rot-op-want-je-hebt-geen-porsche glimlach op zn kop.. :evil:

sorry...

even een positieve wending: ik was kwaad en reed naar Hardies in Den Haag en kocht mn eerste Brioni pak... hahaha! Helemaal blij!
cco: bianco ...basta!

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: omhoog gevallen
Reactie #112 Gepost op: 11 november 2005 - 16:03:48
Citaat van: "Cazzo"
"omdat ik in de peeeeeceeeeee werk mag ik lekker op jou neerkijken..."

klanten indexeren op wat ze aanhebben mag van mij... ik draag goeie shit: blauwe katoenen blazer Scabal MTM, wit hemd Mazzarelli (voor MIJ gemaakt) mooie YSL zilveren manchetknoopjes dr in, brioni pantalon antracite, bruine suede Loewe schoenen, en mn Luminor GMT om de pols... (ik zeg: veilige keuze kwa outfit en altijd mooi)

ik loop winkel in winkel uit, zoals we dat kennen van het werkwoord 'shoppen'

de ene winkel is nog lulliger dan de andere... en interieur wat tonnen mog kosten, met personeel om op te kotsen: hautaine blik in de ogen... kijken me half de winkel uit...

als slagroom op de mousse-arrogante kwam ik bij een winkel, iets van 'Ojee' ...ben de naam vergeten... ook hier spande één van de heren de kroon kwa ik-weet-alles-beter-en-rot-op-want-je-hebt-geen-porsche glimlach op zn kop.. :evil:

sorry...

even een positieve wending: ik was kwaad en reed naar Den Haag en kocht mn eerste Brioni pak... hahaha! Helemaal blij!

Ben je columnist ofzo?  :D , goed je hebt wel gelijk. Ik wordt er ook altijd moe van personeel dat uit de hoogte doet en zelf zo lomp is als een varken.. kortom uiterlijk zegt niets over het budget v/d persoon
Quotidie potest esse ultimo die

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #113 Gepost op: 11 november 2005 - 16:24:08
wit hemd Mazzarelli (voor MIJ gemaakt)

heren,
...zit zo eens even over de hemden te lezen... veel bekende namen... maar mazzarelli ken ik niet... wil ik wel eens proberen... moet ik daarvoor naar Italia?

?
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Cazzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
correctie
Reactie #114 Gepost op: 11 november 2005 - 16:43:56
dat moet dus brioni zijn...
jij opletterd!

Cazzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #115 Gepost op: 11 november 2005 - 16:45:20
Citaat van: "Bachelor"
Ben je columnist ofzo?  :D , goed je hebt wel gelijk. Ik wordt er ook altijd moe van personeel dat uit de hoogte doet en zelf zo lomp is als een varken.. kortom uiterlijk zegt niets over het budget v/d persoon

waarom... omdat ik me kwaad maak?

HotFudge

• Gast
Oger - Deel I
Reactie #116 Gepost op: 11 november 2005 - 17:05:01
nee vast door de stijl van je tekst, in de zomer ben ik expres in DH onder weg naar Scheveningen in strand-outfit naar binnen gegaan en wat gekocht... hahaha je had ze echt moeten zien.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #117 Gepost op: 11 november 2005 - 17:09:49
Ik heb in principe geen problemen daar maar denk wel dat het verschil waar het filiaal zich bevindt de doorslag geeft.In rotterdam en den haag is nu eenmaal een beetje anders dan in amsterdam is mijn indruk alhoewel ik in amsterdam eigenlijk geen problemen ondervindt.

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #118 Gepost op: 11 november 2005 - 17:27:06
denk dat het wel meevalt. Als ik daar binnenkom met een spijkerbroek en schooltas op m'n rug notabene krijg ik ook een kop koffie.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #119 Gepost op: 11 november 2005 - 17:38:51
Rotterdam-Amsterdam is 100% verschil..Rotterdam ga je bij bij wijze van spreken voor je lol, in Amsterdam omdat het moet..