Auteur Topic: Ogér  (1122914 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #120 Gepost op: 11 november 2005 - 17:41:40
Citaat van: "ruby tuesday"
Rotterdam-Amsterdam is 100% verschil..Rotterdam ga je bij bij wijze van spreken voor je lol, in Amsterdam omdat het moet..
Precies Ruby kom er best vaak een wijntje drinken praten over het geen ons bezig houd  beetje kleding passen.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #121 Gepost op: 11 november 2005 - 17:43:37
is een stuk slimmer om zo je gasten te benaderen..Ter vergelijking: als ik daar iets kom bekijken/vragen etc krijg ik ook een koffie aangeboden. Terwijl ze me in Amsterdam bijna niet zien staan..

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #122 Gepost op: 11 november 2005 - 17:58:51
Citaat van: "ruby tuesday"
is een stuk slimmer om zo je gasten te benaderen..Ter vergelijking: als ik daar iets kom bekijken/vragen etc krijg ik ook een koffie aangeboden. Terwijl ze me in Amsterdam bijna niet zien staan..
In amsterdam kan ik ook rustig een praatje maken maar ze hebben er daar een strenger beleid dan in rotterdam.

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #123 Gepost op: 11 november 2005 - 18:03:53
Ach, we gaan heen voor de spulletjes niet de gladde verkopers.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #124 Gepost op: 11 november 2005 - 18:04:41
Citaat van: "Daan"
Precies Daan daar gaat het om.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #125 Gepost op: 11 november 2005 - 20:43:16
Citaat van: "Daan"

Helemaal mee eens!

Focus nou eens niet zo op het feit dat ze bij 'Ojee' ( :? ) wat opdringerig zijn. Beetje jammer dat gepiep de hele tijd.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #126 Gepost op: 11 november 2005 - 21:04:52
...........dus morgen met ze allen naar Oger :)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #127 Gepost op: 11 november 2005 - 23:02:12
kan niet ik werk van 10 tot +/6, of gaan we daarna?

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #128 Gepost op: 12 november 2005 - 13:11:54
Hoe was de Oger-meet?

Nog even mbt de verkopers, maar ik heb bij Oger eigenlijk nooit 'last' gehad van opdringerige verkopers. Ze krijgen duidelijk een bonus als ze klanten kleding kunnen verkopen (zoals bij de meeste winkels, wat ook de oorzaak is van de vermeende 'opdringerigheid'), maar ik heb er nooit het gevoel dat er op me neergekeken wordt. Het is ook een beetje de houding waarmee je binnenkomt. Als je er vanuit gaat dat er op je neer wordt gekeken, dan zul je dat ook zo ervaren (want hoe subjectief is dat gevoel nou wel niet). Wel een beetje gevaarlijk om met die instelling luxere winkels in te lopen, want dan wordt het een soort self-fulfilling prophecy. En zelfs als dat gebeurt, dan slaan de meeste verkopers wel om als je laat blijken dat je weet waar je over praat, dat je niet de verkeerde winkel ingewandeld bent, enzovoorts. Daar volgen de leukste gesprekken vaak uit.
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

Cazzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #129 Gepost op: 12 november 2005 - 17:14:49
toch zijn de verkopers en de benadering van hun het visitekaartje... ik verwacht van een winkel die zich 'de top' noemt (of wordt genoemd) wel top behandeling... met hoeft niet voor me te buigen, zeker niet... maar doe gewoon! (dan doe je toch al gek genoeg? (hoorde ik me vader nog wel eens zeggen))
cco: bianco ...basta!

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #130 Gepost op: 14 november 2005 - 10:39:31
Mee eens, kan je wel met een reactie komen van ''t gaat om de spullen, niet om de verkopers', maar je moet je toch prettig kunnen voelen als je een paar duizend euro achterlaat. Dat doe je met een minder fijn gevoel als er van die nekhijgers zijn..

Hein

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Oger - Deel I
Reactie #131 Gepost op: 14 november 2005 - 11:28:39
Gun die verkopers ook hun lolletje, ik vind het juist wel grappig. Ongeschoolde figuren die de rest van hun leven 2000 (max.) per maand binnen harken, hebben het natuurlijk extreem goed voor elkaar  :lol:
ww.dezinvanluxe.nl

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #132 Gepost op: 14 november 2005 - 13:06:41
vind ik dan weer een beetje overdreven. ik heb het niet over al dan niet geschoold. Oger geeft het personeel verschillende cursussen, dus niet geschoold lijkt me verkeerd uitgedrukt.. Plus het feit dat eenieder moet doen wat ie wil. Zelf werk ik als verkoper in een herenzaak en vind het tot op de dag van vandaag geweldig. Ik studeer erbij om evt als marketier, accountmanager etc aan de slag te kunnen gaan. Stel dat ik het haal weet ik niet of ik het ga doen, omdat ik het verkopen binnen een hoogsegment in kleding leuk vind. Iets doen wat ik leuk vind boeit me meer dan die knaken extra..

Huey

• Gast
Oger - Deel I
Reactie #133 Gepost op: 14 november 2005 - 16:39:11
Citaat van: "Hein"
Gun die verkopers ook hun lolletje, ik vind het juist wel grappig. Ongeschoolde figuren die de rest van hun leven 2000 (max.) per maand binnen harken, hebben het natuurlijk extreem goed voor elkaar  :lol:

Volgens mij zijn het geen domme jongens daar hoor... Denk dat je je daar nog aardig op verkijkt.

Immanuel

• Gast
Oger - Deel I
Reactie #134 Gepost op: 14 november 2005 - 17:33:20
dat denk ik ook huey, t zijn vaak studenten en oger jongens zijn in de textiel branche toch wel gewild, ze kunnen makkelijk doorgroeien.. mar bepaalde mensen hebben amtijd een beetje negatieve kijk op winkelpersoneel.. dan zal je wel dom zijn.. zeer onverstandig..