Auteur Topic: Ogér  (1052200 keer gelezen)

Huey

  • Gast
Oger - Deel I
Reactie #60 Gepost op: 07 februari 2005 – 21:19:31
Citaat van: "FFW"
Heb ik beweerd dat dat niet zo is?


Mwah, erg veel respect spreekt er niet uit je posts:
Citaat van: "FFW"
Hoe kan een dikke pad die zijn naam op zijn frans uitspreekt ( voor mij is oger oocher), zo'n grote bek hebben over hoe mensen zich moeten kleden? Die vent ziet er zelf niet uit?
Al die gladde kerels die hun broek afgewerkt hebben op kniehoogte en jasjes zo strak alsof het stierenvechters zijn, dit alles natuurlijk onder de noemer "Napolitaans, ja zo hoort het nu eenmaal".
Napolitaans mijn reet, die gasten kunnen zich amper bewegen in die kleding.
Ik loop wel is bij Oger naar binnen, heb er zelfs een paar keer sokken gekocht en een borrellietje (natuurlijk in de uitverkoop). Maar ik snap eigenlijk niet dat die winkel zoveel klanten trekt, de arrogantie straalt ervan af.


Hoe je ook over die man denkt, want hij kleedt zich inderdaad zelf niet zo goed. Hij heeft toch een goed zakelijk instinct en dat is zeker iets waar ik bewondering voor heb. Hij heeft gewoon een giga-merk in de kleding industrie neer weten te zetten. Dat is waarom er zoveel mensen daar kopen. Pauw levert bijna dezelfde dingen, Sartoria zit in dezelfde klasse maar Oger heeft een ijzersterke naam. En over z'n naam, Roger spreek je over 't algemeen ook uit Rozjee btw.

Citaat van: "FFW"
Goed, ik begrijp dat jullie oger-adepten zijn. Prima, heb ik respect voor.


Zoals ik al zei, lees jezelf eerst eens in voor je commentaar geeft dat nergens op slaat. Bewondering hebben voor iemands prestaties staat los van het feit of je er zelf zou kopen.

guest45

  • Gast
Oger - Deel I
Reactie #61 Gepost op: 07 februari 2005 – 23:00:46
Mooie merken wel, klantvriendelijk redelijjk, te commercieel om me op mijn gemak te voelen.

leuke test is altijd een zaak in sloeber outfit binnen lopen en een praatje maken, en later in een mooi outfit zaak binnen lopen. kijken of er verschil is in de manier waarop je behandeld wordt.
ik ken zaken waar je gewoon relaxter behandeld wordt dan bij oger dua ga ik liever daar heen....
krijg soms een beetje het gevoelo dat de verkopers daar op basis van provisie werken :wink:

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Oger - Deel I
Reactie #62 Gepost op: 08 februari 2005 – 01:16:03
FF topic titel aangepast....

En ff wat verbaal gestoei opgeruimd!!!!     :twisted:  :evil:
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

guest45

  • Gast
Oger - Deel I
Reactie #63 Gepost op: 08 februari 2005 – 17:20:09
verbal duels scharpen the mind

Jip

  • Gebruiker
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #64 Gepost op: 12 februari 2005 – 23:31:07
Beste Mensen,

Als werknemer van Oger amsterdam doet me het wel een beetje pijn om al deze negativiteit te horen,
Ik kan jullie allen verzekeren dat wij absoluut niet op commissie werken, maar ik denk dat onze gedrevenheid om onze klant zo mooi mogelijk de deur uit te laten gaan wellicht wel kan over komen als enig gepush,

Natuurlijk lijkt het me logisch dat er altijd wat mis kan gaan, we werken namelijk op een zaterdag met bijna dertig medewerkers, waar altijd wel iemand erbij zit waar het niet mee klikt. Wellicht verstandig om bij binnenkomst te melden dat je voor een bepaalde advisor komt, dit voorkomt dit soort nare ervaringen!

Maarja hoop hiermee een beetje duidelijkheid verschaft te hebben, en anders vraag een volgende keer gewoon naar mij :D

vriendelijke groet,

Thomas alias, JIP

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #65 Gepost op: 12 februari 2005 – 23:35:15
geen klachten vanuit mijn kant. In mijn opinie heeft Oger 'stijl' wat meer onder de mensen gebracht en ik vanuit mijn kant dan ook louter respect
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Nexus

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Oger - Deel I
Reactie #66 Gepost op: 12 februari 2005 – 23:36:13
Same here, ben er zelf altijd zeer correct geholpen.
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #67 Gepost op: 12 februari 2005 – 23:54:18
Als er brochures op tafel liggen dan zijn ze daar neergezet om door een ieder mede te nemen anders zouden ze daar niet liggen Thomas.Dan moet de verkoper niet er mee aankomen dat ze er alleen ter inzage zijn.Ik heb het over brochures waaraan duidelijk valt af te leiden dat je ze kan meenemen.Verder heb niet echt problemen met de vestiging waarin je werkt heb er reeds vele artikelen gekocht en laten maken waaronder pakken en hemden echter na dat incident heb ik de vestiging niet meer aangedaan.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #68 Gepost op: 13 februari 2005 – 00:03:35
Wat betreft de brochures ben ik het met je eens Gusto, al begrijp ik wel dat ze niet aan iedereen een exemplaar kunnen meegeven -> niet dat jij in de categorie 'iedereen' valt natuurlijk :wink:
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #69 Gepost op: 13 februari 2005 – 00:09:13
Citaat van: "Camiceria"
Wat betreft de brochures ben ik het met je eens Gusto, al begrijp ik wel dat ze niet aan iedereen een exemplaar kunnen meegeven -> niet dat jij in de categorie 'iedereen' valt natuurlijk :wink:
Stel dat je ze niet aan een ieder wilt meegeven dan moet je ze niet op de toonbank zetten.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #70 Gepost op: 23 maart 2005 – 14:10:29
Wat vinden jullie van de nieuwe catalogus van Oger?  Vooral die Etro outfit vind ik erg cool!

Dionysus

  • Gebruiker
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #71 Gepost op: 23 maart 2005 – 14:13:58
Citaat van: "Bonne"
Wat vinden jullie van de nieuwe catalogus van Oger?  Vooral die Etro outfit vind ik erg cool!


Ik krijg hem nét binnen... ;).

En idd... ziet er goed uit... Vanavond maar eens op m'n gemak doorbladeren...
i]"I like hearing myself talk. It is one of my greatest pleasures. I often have long conversations all by myself and I am so clever that sometimes I don't understand a word of what I'm saying."[/i]

Oscar Wilde

FFW

  • Gast
Oger - Deel I
Reactie #72 Gepost op: 23 maart 2005 – 14:21:34
hoe zijn eigenlijk die shirts van Oger napels

Dionysus

  • Gebruiker
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #73 Gepost op: 23 maart 2005 – 14:24:26
Citaat van: "FFW"
hoe zijn eigenlijk die shirts van Oger napels


Ik heb er één... Ben er heel tevreden mee, mooie slanke pasvorm en netjes afgewerkt. Verwacht alleen geen details a la Borrelli.
i]"I like hearing myself talk. It is one of my greatest pleasures. I often have long conversations all by myself and I am so clever that sometimes I don't understand a word of what I'm saying."[/i]

Oscar Wilde

FFW

  • Gast
Oger - Deel I
Reactie #74 Gepost op: 23 maart 2005 – 14:28:58
er staat in dat boekje dat ze gemaakt worden door Finnamore. Ik heb zelf totaal geen ervaring met dir merk. Zijn de shirts van Finnamore identiek aan die van Oger of zit er een verschil in. Wat kost een Finnamore shirt? Ik heb namelijk van Oger alleen Borrelli maar die zijn te ruim