Auteur Topic: Ogér  (1052162 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #30 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:32:32
Veel oger fans op dit forum  :lol:  wij zijn de enige die er over praten in negatieve zin dan :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #31 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:36:50
Ach ik ben (nog lang) niet zover dat ik Oger ga boycotten. Ik geef ze het
voordeel van de twijfel en ga er van uit dat hier om individuele
werknemers gaat. begin me alleen wel af te vragen wat er op het lesprogramma staat van de Oger academy :lol:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #32 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:39:53
O.a de ene keer zie je de klant wel staan de andere keer zie je hem niet staan. :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Nexus

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Oger - Deel I
Reactie #33 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:40:41
Vind Oger een mooie winkel maar zal er mijn pak niet laten maken -- dat doe ik liever bij een kleinschaligere en persoonlijkere zaak zoals Sartoria.
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #34 Gepost op: 03 januari 2005 – 00:43:15
Citaat van: "Nexus"
Vind Oger een mooie winkel maar zal er mijn pak niet laten maken -- dat doe ik liever bij een kleinschaligere en persoonlijkere zaak zoals Sartoria.
Daarin geef ik je helemaal gelijk is ook persoonlijker.Laat dus ook geen pak meer aanmeten bij oger dat is wat mij betreft verleden tijd.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #35 Gepost op: 03 januari 2005 – 01:03:41
Huey? Hoe lang wacht jij ook alweer op je DFS?  :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

Huey

  • Gast
Oger - Deel I
Reactie #36 Gepost op: 03 januari 2005 – 01:05:41
Citaat van: "Vodka"
Huey? Hoe lang wacht jij ook alweer op je DFS?  :lol:


Beetje érg lang...

Laatste keer geweest dat ik daar wat kocht. Die gasten herkenden hun eigen overhemden niet eens :D

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #37 Gepost op: 03 januari 2005 – 01:06:56
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Vodka"
Huey? Hoe lang wacht jij ook alweer op je DFS?  :lol:


Beetje érg lang...

Laatste keer geweest dat ik daar wat kocht. Die gasten herkenden hun eigen overhemden niet eens :D


Had je dan ook maar zo'n seidensticker ding gekocht  :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

Huey

  • Gast
Oger - Deel I
Reactie #38 Gepost op: 03 januari 2005 – 01:08:59
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Vodka"
Huey? Hoe lang wacht jij ook alweer op je DFS?  :lol:


Beetje érg lang...

Laatste keer geweest dat ik daar wat kocht. Die gasten herkenden hun eigen overhemden niet eens :D


Had je dan ook maar zo'n seidensticker ding gekocht  :P

Neuh, maar dat zijn ook geen 'Oger' verkopers he, maar 'Oger Corporate Fashion'...

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Oger - Deel I
Reactie #39 Gepost op: 03 januari 2005 – 01:29:27
Mijn ervaringen met Oger (DH en A'dam) zijn over het algemeen goed, met af en toe een minpuntje......

Werd 3 weken geleden in A'dam geholpen door een gebruinde&gesoigneerde Brabo met matje... roze das had ie toen aan.  Wel aardige & behulpzame vent vond ik...
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

fkk

  • Gebruiker
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #40 Gepost op: 03 januari 2005 – 08:06:26
Erg herkenbaar dit allemaal. Krijg ook soms gigantisch de kriebels van die tent. M.n. Den Haag, daar kom ik echt NIET graag. Haagse kak.
Mijn favoriete vestiging qua verkopers blijft R'dam, daar hebben ze (nog?) niet zo'n last van die kapsones. Werd laatst geholpen door een gast die helemaal lyrisch over Santoni en Caruso zat te mijmeren... Kon ik het wel mee vinden.
Maar inderdaad jammer dat sommig spul er niet hangt.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #41 Gepost op: 03 januari 2005 – 08:55:03
Citaat van: "fkk"
Erg herkenbaar dit allemaal. Krijg ook soms gigantisch de kriebels van die tent. M.n. Den Haag, daar kom ik echt NIET graag. Haagse kak.
Mijn favoriete vestiging qua verkopers blijft R'dam, daar hebben ze (nog?) niet zo'n last van die kapsones. Werd laatst geholpen door een gast die helemaal lyrisch over Santoni en Caruso zat te mijmeren... Kon ik het wel mee vinden.
Maar inderdaad jammer dat sommig spul er niet hangt.

Grappig dat iedereen een andere kijk op dingen heeft: zo vind ik Den Haag veruit de beste tot nu toe. Maar Oger leeft inderdaad van zijn goede naam en daardoor denken sommige verkopers dat ze arrogant kunnen zijn.

Chillmeister

  • Gebruiker
  • Berichten: 462
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #42 Gepost op: 04 januari 2005 – 19:09:49
in Den Haag was de verkoper die ik had goed. niet te 'pushy' zoals velen zijn. Alhoewel niet iedere verkoper daar goed vond, Sommige lopen beetje met hun kin omhoog die zichzelf echt goed vinden, maar gelukkig had ik er niet zo eentje

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #43 Gepost op: 07 februari 2005 – 19:23:26
Potverdikkeme, mijn mening is 180 graden bijgesteld vwb Oger.

Komt door 1 verkoper, de rest is nog steeds belabberd. Liep een leuk meisje in de winkel shirtjes te vouwen =P~ . Alleen toen stond er alweer zo'n aap naast me"Meneeeeeeeer, kan ik U van dienst zijn" :x

Vervolgens schoensmeer kopen en weg want meter liep af, volgende keer koop ik een shirtje bij haar  :oops:
Sailing, an expensive way to travel for free"

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Oger - Deel I
Reactie #44 Gepost op: 07 februari 2005 – 19:33:20
Citaat van: "Vodka"
Potverdikkeme, mijn mening is 180 graden bijgesteld vwb Oger.

Komt door 1 verkoper, de rest is nog steeds belabberd. Liep een leuk meisje in de winkel shirtjes te vouwen =P~ . Alleen toen stond er alweer zo'n aap naast me"Meneeeeeeeer, kan ik U van dienst zijn" :x

Vervolgens schoensmeer kopen en weg want meter liep af, volgende keer koop ik een shirtje bij haar  :oops:

Meen je niet, ik heb nog nooit een vrouw bij Oger gezien! Dingen worden dus beter :).