Auteur Topic: Nieuwsartikelen  (349984 keer gelezen)

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Nieuwsartikelen
Reactie #600 Gepost op: 28 februari 2014 - 15:46:52

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nieuwsartikelen
Reactie #601 Gepost op: 28 februari 2014 - 16:06:15
Leuk artikel.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nieuwsartikelen
Reactie #602 Gepost op: 28 februari 2014 - 16:10:20
Nobd = Normcore :mrgreen:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nieuwsartikelen
Reactie #603 Gepost op: 28 februari 2014 - 16:44:10
Ik heb het een stukje geprobeerd, maar vond het eigenlijk te saai om te lezen. Is het artikel zelf ook normcore?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nieuwsartikelen
Reactie #604 Gepost op: 28 februari 2014 - 16:45:51

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nieuwsartikelen
Reactie #605 Gepost op: 28 februari 2014 - 18:53:56
Ik ga het niet lezen ik zie vanzelf de outfits in het wat draag ik vandaag topic.

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Nieuwsartikelen
Reactie #606 Gepost op: 28 februari 2014 - 19:58:04
"Ter illustratie: westerse toeristen van middelbare leeftijd met fleecetruien, Birkenstocks en khakibroeken zijn op en top normcore."

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Nieuwsartikelen
Reactie #607 Gepost op: 28 februari 2014 - 22:59:44

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nieuwsartikelen
Reactie #608 Gepost op: 02 maart 2014 - 11:13:41

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nieuwsartikelen
Reactie #609 Gepost op: 02 maart 2014 - 19:17:24
Ja je moet er van houden.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel

GuyS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nieuwsartikelen
Reactie #612 Gepost op: 24 maart 2014 - 16:08:24
Twijfelde tussen nieuwsartikelen, auto's en humor. Hoeveel onzin kun je kwijt in 1 artikel....

Citaat
Pakkenverkoper Piter Mandemaker (35) van Mandemaker Maatpakken kocht vier weken geleden een metallicgrijze Peugeot 407 uit 2005. Volgens hem de mooiste auto die er bestaat.

Bedrijf: ‘Ik verkoop sinds 2003 maatpakken, al tijdens mijn studie bedrijfskunde in Rotterdam. Mandemaker Maatpakken ben ik begonnen in 2005 nadat ik een erg goede kleermaker in Bangkok had gevonden. We voelen elkaar perfect aan. Mijn klanten? Iedereen die tussen € 500 en € 1000 wil besteden aan een pak. Van jonge mensen tot een pensionado die een licht zomerpak wil voor de bruiloft van zijn zoon in Portugal. Ik heb ook pakken geleverd aan mensen van Rabobank, Philips, MSD. Ik lever een mooier en beter product dan Suitsupply. Dat is meer de snackbar onder de ­pakkenleveranciers.’

Auto: ‘Een Peugeot 407 uit 2005. Een 1.8 op benzine, grijsmetallic. De 407 is een van de mooiste modellen. Hij straalt stijl en kwaliteit uit en rijdt fantastisch. Ik heb tijdens mijn studie ook gewerkt als taxichauffeur en deze komt wel in de buurt van grote Mercedessen.’
Waarde: ‘Ik heb er € 5000 voor betaald, bij Peugeot-dealer Van Zwienen in Heerhugowaard.’
Accessoires: ‘Cruisecontrol is fijn. De bediening ervan zit aan het stuur. Het licht van de koplampen gaat automatisch aan, net als de ruitenwissers. Een JBL-speakerset, heel relaxt allemaal. In de immense kofferbak passen al mijn koffers met stalen. Boven de achterbank heb ik een confectiestang waar wel twintig pakken aan kunnen hangen.'
Kilometers: ‘25.000 per jaar. Ik kom vooral veel in de Randstad en het oosten en noorden van het land.’
Indruk op anderen: ‘Positief. Het verrast me wel hoeveel mensen het een mooie auto vinden. Of ze zeggen: “Dat is altijd mijn droomauto geweest.” En ik heb hem pas een máánd.’
Uitstraling bedrijf: ‘Ik heb liever een Franse auto dan een degelijke Duitse. Peugeot heeft het, dat zie je in design, details, afwerking. Audi en BMW hebben dat niet. Ik had ook een Alfa kunnen kopen. Bij maatpakken denken veel mensen aan Italië. En ik ga binnenkort naar Zegna bij Milaan, waar ik mijn stoffen van betrek. Maar Frankrijk is ook een gigantisch modeland met oog voor stijl en design.’
Status: ‘Ik doe in maatpakken. Dus mijn auto moet ook wel elegant zijn en een beetje flair hebben. Hij past bij mijn imago als “travelling tailor”. En de auto is plezier. Die extra luxe is de beloning voor het harde werken.’
Onderhoud: ‘Hier in Haarlem, bij een buurt­garage, AutoService4You. Vader en een dochter runnen het bedrijf. Ze zijn ook ’s avonds open.’
Droomauto: ‘Een volledig zelfsturende auto, zoals de Google-auto. Tot die op de markt komt, is de nieuwe ­Mercedes S-klasse ook goed.’
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nieuwsartikelen
Reactie #613 Gepost op: 24 maart 2014 - 16:15:50
Shit. Toch een verkeerde keuze gemaakt.

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nieuwsartikelen
Reactie #614 Gepost op: 24 maart 2014 - 16:17:44