Auteur Topic: Santoni  (1766356 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Santoni - Deel XIII
Reactie #4305 Gepost op: 10 augustus 2008 - 08:41:41
Hier wat foto's van de Santoni's die ik tot nu toe in bezit heb.

(mede naar aanleiding van een PM van Gotti ;) )

Schoenen op tafel brengt armoede in huis.
 ;)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4306 Gepost op: 10 augustus 2008 - 08:47:05
Tuintafel ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4307 Gepost op: 10 augustus 2008 - 12:27:10

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4308 Gepost op: 10 augustus 2008 - 18:09:20
Zijn dat deze?

If it looks like...t and smells like ...t it probably is ...t :P
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Bernard Désiré

• Bekijk profiel
Reactie #4309 Gepost op: 12 augustus 2008 - 18:25:54
Deze zomer had Santoni ook een soort van lederen "sneaker". Hoe zal ik het formuleren, het waren eerder sportieve schoenen voor casual gebruik.. Ik vroeg me af of iemand deze eventueel al gezien heeft voor de winter.. Ik weet dat Santoni soms zo'n model heeft, Tod's soms ook.. Maar ik zou liever eens een paar van Santoni hebben. Het waren sneakerachtige schoenen, met een normaal vetertje geloof ik, geen lederen veter dus en ze hadden een bruine kleur met een bordeauxachtige schijn..
Als iemand deze soms herkent en zo iets in deze aard heeft gezien voor de winter, meld het dan hier aub.  :-D
PS. Voor de mensen onder ons die soms veel naar Brussel gaan of daar wonen, ik heb ze oa. bij Bouvy gezien en de prijs was 250 euro rond!  :P

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4310 Gepost op: 12 augustus 2008 - 18:39:37
Klinkt mij alsof je 'gewoon' die Santoni Clubs bedoelt die gusto ook heeft.
Zoiets: http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=2868.msg190001#msg190001 ?

RuMouR

• Gebruiker
  • Consider the sarcasm sign to be there - 24/7
    • Bekijk profiel
Reactie #4311 Gepost op: 12 augustus 2008 - 18:41:40
Ik neem aan dat Bernard Désiré er op doelt of er een nieuwe winter Collectie van de Santoni Club zal uitkomen, of niet. En zo ja, heeft iemand die al gezien ergens?
"Mijn baas doet net alsof ik veel verdien, daarom doe ik net alsof ik druk bezig ben."

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4312 Gepost op: 12 augustus 2008 - 19:04:47

Bernard Désiré

• Bekijk profiel
Reactie #4313 Gepost op: 12 augustus 2008 - 19:41:35
@ Mr. Barry: die bedoelde ik dus :-D zouden ze zo iets ook hebben voor deze winter?
@ RuMouR: dat bedoelde ik dus.
@ Mikey Fuoco: het waren de Santoni's die Mr. Barry me al eerder had getoond, maar weet jij soms van welk merk de blauwe sneakers zijn in het topic dat je doorstuurde?

Aan allen bedankt voor de snelle antwoorden!

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4314 Gepost op: 12 augustus 2008 - 20:21:01
@ Mikey Fuoco: het waren de Santoni's die Mr. Barry me al eerder had getoond, maar weet jij soms van welk merk de blauwe sneakers zijn in het topic dat je doorstuurde?

Ik antwoord even, vindt Mikey vast niet erg. Swears
Voor de collectie zou je even kunnen kijken op www.santonishoes.com, volgens mij is dat echter nog wel de zomercollectie... Ik weet niets van dat Santoni de Club lijn eventueel zou gaan stopzetten, dus deze zal ongetwijfeld ook in de wintercollectie zitten, waarbij logischerwijs ook wat meer donkere modellen beschikbaar zullen zijn.
Laatst bewerkt op: 12 augustus 2008 - 20:42:24 door Mr.Barry

Bernard Désiré

• Bekijk profiel
Reactie #4315 Gepost op: 12 augustus 2008 - 21:57:41
Bedankt, ik heb even gekeken naar de schoenen van Swears en die bevallen me ten sterkste! :P Jammer genoeg is het nog allemaal zomercollectie en zijn bij de meeste modellen mijn maat er al uit. Ik kijk uit naar de wintercollectie, weet iemand waar je deze schoenen kan kopen in België of Amsterdam? Wat betreft de Club lijn van Santoni, die zal heus wel verder lopen hé dit winterseizoen?  :-k
Waar ergens kan je in Amsterdam trouwens Santoni schoenen kopen? Want binnenkort moet ik nog eens naar Amsterdam op familiebezoek..  :-D

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4316 Gepost op: 12 augustus 2008 - 22:06:05
Oger
Sir Max

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4317 Gepost op: 12 augustus 2008 - 22:16:49
Oger
Sir Max

En, Manwood.

Voor die Swears zou je even contact kunnen opnemen met Heerlijk (by Menco Nieuwenhuis :D) of Oger.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4318 Gepost op: 12 augustus 2008 - 23:34:12
Fall/Winter collectie komt er aan bij Heerlijk en de Spring/Summer Swears zijn in de uitverkoop !

Iemand ervaring met de Manwood winkel op de Lineausstraat ? (er is er nog eentje toch?) ik ga daar binnenkort maar eens kijken (5min. fietsen...).

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4319 Gepost op: 13 augustus 2008 - 10:05:43
Men @ Work heeft ook Swear, althans in Tilburg. Maargoed, we bevuilen het topic van Santoni wat op deze manier  :-k
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."