Auteur Topic: Santoni  (1766361 keer gelezen)

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4230 Gepost op: 06 juli 2008 - 14:14:11
Heel mooi!

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4231 Gepost op: 06 juli 2008 - 14:24:32
Je ziet dit soort Santoni's toch niet vaak langskomen op dit forum. Die norvegese zool past m.i. goed bij het gladde wholecut idee van de upper. De reversed stitch van de upper is volgens mij een first op dit forumpje, mooie aanwinst!

MaChemist

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4232 Gepost op: 06 juli 2008 - 15:43:57
Dank aan allen

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4233 Gepost op: 06 juli 2008 - 15:54:51
Heel mooie, bijzondere Santoni's. Het patina is geweldig. Gave aanwinst, MaChemist.

Bontius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4234 Gepost op: 06 juli 2008 - 16:20:56
Ik vind het model ook erg flatteus. Toegegeven, ik had de zooi wellicht ietsjes dunner gezien. Het patina en de afwerking zijn echter erg mooi.

Kortom, mooie aanwist, MaChemist!.

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4235 Gepost op: 06 juli 2008 - 17:07:41
even een zeer onbescheiden vraag: van hoeveel euronen moet je afstand doen in ruil voor deze schoenen?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4236 Gepost op: 06 juli 2008 - 18:49:12
Een mooi paar schoenen MaChemist bij de Limited Edtion zijn de zolen altijd dikker.Altans van wat ik wel eens gezien had.Heel veel loop plezier ermee.

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4237 Gepost op: 06 juli 2008 - 18:52:03
Citaat van: "Topdude"
even een zeer onbescheiden vraag: van hoeveel euronen moet je afstand doen in ruil voor deze schoenen?

Limited editions van Santoni kosten zo'n 1100 euro, als ik het goed heb.

Biturbo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4238 Gepost op: 06 juli 2008 - 19:52:42
Patina is geweldig mooi, gefeliciteerd met je aankoop =D>

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4239 Gepost op: 06 juli 2008 - 20:23:09
Citaat van: "Daedalus"
Je ziet dit soort Santoni's toch niet vaak langskomen op dit forum. Die norvegese zool past m.i. goed bij het gladde wholecut idee van de upper. De reversed stitch van de upper is volgens mij een first op dit forumpje, mooie aanwinst!

nee hoor heb er ook 2 paar met die stitch  :wink:
Tribula

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4240 Gepost op: 06 juli 2008 - 20:23:57
Citaat van: "Carel"
Citaat van: "Daedalus"

nee hoor heb er ook 2 paar met die stitch  :wink:

Waar staan de foto's?

PS.

Citaat van: "Mr.Barry"
Bij ene winkel in Sluis is de monkstrap van Santoni nu leverbaar met verschillende gespjes  :lol:

Foto van de weblog van Immanuel 1970

Wie kan mij dit uitleggen? Drie gespjes? Eentje over? Ik snap er niets van...

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4241 Gepost op: 06 juli 2008 - 20:27:47

Je hebt ook die limiteds die speciaal voor de betreffende shop gemaakt worden toch? met die speciale papieren box etc.  die 2 paar van mij met zelfde norvogese stitch waren d8 ik tussen de 7 en 800 euro
Tribula

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4242 Gepost op: 06 juli 2008 - 20:36:08
In Rotterdam zie ik alleen maar de modellen boven de 1000 euro in die speciale doos met spanners etc.

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XII
Reactie #4243 Gepost op: 06 juli 2008 - 20:47:19
Citaat van: "Carel"

Je hebt ook die limiteds die speciaal voor de betreffende shop gemaakt worden toch? met die speciale papieren box etc.  die 2 paar van mij met zelfde norvogese stitch waren d8 ik tussen de 7 en 800 euro

Bedoel jij niet gewoon de "per" serie?

@D. Bij Immanuel wordt deze schoen nu ook aangeboden met zilverkleurige gespjes, ter illustratie de foto met de schoen met de orginele gespjes en een gespje ernaast van de nieuwe mogelijkheid.  :wink:

st.tony

• Bekijk profiel
(N )Oger
Reactie #4244 Gepost op: 06 juli 2008 - 20:56:14
Beste fanaten,

Deze zaterdag dan maar eens dapper mijn spaarvarken kapot getikt om mij naar Oger te begeven.
Eenmaal daar een mooi paar monk's in mijn maat, laat er nu ook nog een mooi suede hoog paar staan in mijn maat. De verkoper ging ze vrolijk halen en ik dus maar eens even passen.
Toen ik mijn schoen aangelepeld had zag ik toen ik weer op keek de verkoper weglopen met een andere klant. geen probleem denkt u.
laat ik daar een tijd in mijn eentje afgewacht hebben. Hij was nergens meer te bekennen. Nu hoef ik niet als een koning behandeld te worden, maar als ik 600 euro weg ga tikken gaat zoiets mij toch tegenstaan.

Overigens wist hij me te vertellen dat het niets aan de schoenen afdeed als ik ze 7 dagen per week zou dragen. Dit lijkt me toch ook niet helemaal juist wel?
ach ik zal wel een vakantiekracht getroffen hebben.
iig heb ik mijn trots niet ingeslikt en ben ik helaas zonder dit prachtige paar schoenen de zaak uitgelopen.
the search goes on...
Hora ruit, Tempus fluit.