Auteur Topic: Santoni  (1766499 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1665 Gepost op: 23 februari 2006 - 13:59:28
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Fastcruiser"
vandaag weer even half uurtje mijn santoni's naar de uni en terug ingelopen; wat een pijnnnn, lijdensweg!  :(

Kan je beter C&J's nemen :P

gaat ook zeker gebeuren. wil alles proberen voordat ik een schoen heilig verklaar. ik heb normaal altijd H breedte maat, santoni heeft dat echter niet, dus zit vrij strak aan de zijkanten, maar het is suede dus het rekt nog wel wat...

Welke heb je??

lage zandkl suede dubbele monkstrap

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1666 Gepost op: 23 februari 2006 - 17:34:45
Heeft er iemand al die hoge santoni zien staan met opanca? Zo ja, waar? Wil deze heel graag maar hoorde dat tot nu toe alleen Oger ze heeft (en in grote maten, ik zoek een santoni 6 of 6,5)

Een prijs zou ook handig zijn want het is een verjaardagscadeautje voor mezelf ;)

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Santoni - Deel VII
Reactie #1667 Gepost op: 23 februari 2006 - 20:16:12
Citaat van: "Fastcruiser"
vandaag weer even half uurtje mijn santoni's naar de uni en terug ingelopen; wat een pijnnnn, lijdensweg!  :(

Kan je beter C&J's nemen :P

gaat ook zeker gebeuren. wil alles proberen voordat ik een schoen heilig verklaar. ik heb normaal altijd H breedte maat, santoni heeft dat echter niet, dus zit vrij strak aan de zijkanten, maar het is suede dus het rekt nog wel wat...

Welke heb je??

lage zandkl suede dubbele monkstrap

Heb je daar een fototje van?? Want die ken ik niet!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1668 Gepost op: 23 februari 2006 - 20:29:59
Voor de komende week niet, want Napi is een weekje naar de sneeuw  :D

klikkerdeklik

http://img33.imageshack.us/my.php?image=p12000055zn.jpg
This, madame, is Versailles.

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1669 Gepost op: 23 februari 2006 - 20:49:25
Citaat van: "Alex"
Heeft er iemand al die hoge santoni zien staan met opanca? Zo ja, waar? Wil deze heel graag maar hoorde dat tot nu toe alleen Oger ze heeft (en in grote maten, ik zoek een santoni 6 of 6,5)

Een prijs zou ook handig zijn want het is een verjaardagscadeautje voor mezelf ;)

Ik heb wel eens maat 7 van dat model aangehad en ik meen ook 6,5. Als het goed is hebben ze deze dus bij Oger. Volgens mij is de nieuwe collectie net binnen, dus heb je grote kans dat je maat er is. De prijs was geloof ik 550.. (suede versie)

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Santoni - Deel VII
Reactie #1670 Gepost op: 23 februari 2006 - 21:44:15
Citaat van: "Rogier"

klikkerdeklik

Ah, Rogier, je hebt de zelfde als Napo begrijp ik...
Ik snap alleen niet dat hij zoveel lats had met inlopen. Zo te zien is het enm goodyear, maar ik zou een rapid blake verwachten. Blake´s en dan ook nog in suede, daar loop je normaal zo op weg!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1671 Gepost op: 23 februari 2006 - 21:49:47
Nee hoor Migliore, die heb ik niet. Foto is van Napoleon. Mijn collectie staat wel hier ergens  :P

Wil nog wel een suede monkstrap denk ik, voor in de zomer.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1672 Gepost op: 23 februari 2006 - 21:55:26

klikkerdeklik

Ah, Rogier, je hebt de zelfde als Napo begrijp ik...
Ik snap alleen niet dat hij zoveel lats had met inlopen. Zo te zien is het enm goodyear, maar ik zou een rapid blake verwachten. Blake´s en dan ook nog in suede, daar loop je normaal zo op weg!!

Ik heb wel meer 'randgenaaide blakes' gezien bij Santoni.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1673 Gepost op: 23 februari 2006 - 23:49:08

628 euro....

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1674 Gepost op: 23 februari 2006 - 23:49:44
Citaat van: "Jacob"

628 euro....

Kabam  :P

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1675 Gepost op: 24 februari 2006 - 01:01:15

628 euro....

Dacht al zoiets.  :? Wel een hoop geld voor ivm de normale hoge schoenen (450) Is het verschil nu alleen de opanca of zijn er nog andere dingen (maakwijzen) die zorgen voor dat prijsverschil? (p.s: was er ook een leren versie?)

Gelukkig zit ik al op deze schoenen te wachten sinds de lage 'opanca' schoenen. Dus dan mag het wel :)

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1676 Gepost op: 24 februari 2006 - 08:29:47

628 euro....

Dacht al zoiets.  :? Wel een hoop geld voor ivm de normale hoge schoenen (450) Is het verschil nu alleen de opanca of zijn er nog andere dingen (maakwijzen) die zorgen voor dat prijsverschil? (p.s: was er ook een leren versie?)

Gelukkig zit ik al op deze schoenen te wachten sinds de lage 'opanca' schoenen. Dus dan mag het wel :)

Ik zou maar eens goed gaan zoeken want ik denk dat sowieso 100 euro prijsverschil in het 'Per Oger' label zit.

Overigens zijn vanaf deze collectie de Per Oger schoenen met een andere lak aan de binnenzijde behandeld, zodat je sokken heel blijven Marco :) Ook zijn er Per Oger's met bruine binnnenkant.

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1677 Gepost op: 24 februari 2006 - 11:07:51
wat is nou eigelijk de deal met die "per oger"schoenen dan? ik heb dus dat laatste paar van me bij Sir Max gekocht, en toen ik daar enmaal geweest was - ik was namelijk van plan om ook bij Oger te kijken - kon die Oger me echt mijn rug op, ook niet meer langs geweest.
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1678 Gepost op: 24 februari 2006 - 13:21:46
Citaat van: "Jest_one"
wat is nou eigelijk de deal met die "per oger"schoenen dan? ik heb dus dat laatste paar van me bij Sir Max gekocht, en toen ik daar enmaal geweest was - ik was namelijk van plan om ook bij Oger te kijken - kon die Oger me echt mijn rug op, ook niet meer langs geweest.

Volgens mij laat Oger (sommige) modellen die ze in hun collectie hebben maken in een speciale patina en dat soort dingen. Dus sommige schoenen zal je alleen in die kleur bij Oger vinden. En dan kan je vragen wat je wilt.

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1679 Gepost op: 24 februari 2006 - 17:05:43
Citaat van: "Jest_one"

Volgens mij laat Oger (sommige) modellen die ze in hun collectie hebben maken in een speciale patina en dat soort dingen. Dus sommige schoenen zal je alleen in die kleur bij Oger vinden. En dan kan je vragen wat je wilt.

Als je goed zoekt vind je vrijwel alle Per Ogers ook elders...