Auteur Topic: Santoni  (1766507 keer gelezen)

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1620 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:34:39
Ik moet zeggen, je kan altijd zeggen dat je even wat rondkijkt, maar goed mij lukt dat niet met hete adem in mijn nek..
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1621 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:34:50
Citaat van: "Vortex"
Bodyscan doen ze allemaal en vragen of ze je ergens mee helpen lijkt me ook redelijk normaal in een winkel (kom dat ook wel overal tegen). Zie het probleem ook niet zo als ze vragen of ze je kunnen helpen, je kunt toch gewoon zeggen dat je even rondkijkt (of zeg ik nu iets heel raars)?

klopt wel een beetje. Maar als ik gewoon even een rondje wil lopen, drammen ze zo en lopen ze bijna in je nek te hijgen. Ik banjer gewoon liever even rond zonder gezeik. Als ik iets nodig heb dan roep ik wel...

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1622 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:37:26
Nou moet ik zeggen, in het geval van schoenen ook heb je vrij snel hulp nodig als je wil passen, en het is hun service ook dat ze je die snel geven, maar ik kan daar persoonlijk inderdaad zoals gezegd niet goed tegen.
Punt is wel dat wij van SF waarschijnlijk redelijk weten wat we willen, maar verreweg de meesta klanten moet je echt sturen/pushen anders doen ze niets, en als verkoper scoor je er ook mee als je aan die lui wat verkoopt natuurlijk!

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1623 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:40:06
Citaat van: "ruby tuesday"
als er iemand in de winkel komt is het logisch dat je kijkt wat die aanheeft... als ze dat niet doen is er iets goed fout..

natuurlijk, maar je kunt kijken en je kunt kijken, als het rustig is staan ze als een stel nichten de kleren van je lijf te kijken...

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1624 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:41:28
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "ruby tuesday"
als er iemand in de winkel komt is het logisch dat je kijkt wat die aanheeft... als ze dat niet doen is er iets goed fout..

natuurlijk, maar je kunt kijken en je kunt kijken, als het rustig is staan ze als een stel nichten de kleren van je lijf te kijken...
:lol:  :!:

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Santoni - Deel VII
Reactie #1625 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:42:49
Citaat van: "Jest_one"
Weet misschien iemand waar er nu nog de Santoni 6140 te koop is?

S&S,
Leer eur 375,-
suede eur 375,-

goede deal dus!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1626 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:44:36
Citaat van: "Migliore"

S&S,
Leer eur 375,-
suede eur 375,-

goede deal dus!!

Citaat van: "Napoleon"

Shoes en shirts heeft praktisch alles, en anders is het zo besteld, dat vertelden zij mij tenmiste

ik was eerder  :P  :wink:

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Santoni - Deel VII
Reactie #1627 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:45:07
Ik had ze in deze kleur voor ogen:

Deze kleur zeker bij S&S!!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1628 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:47:17
Dat is in maastricht niet? dat is voor mij erg ver, ik bel morgen eerst groningen voor maat 9,5 en daarna S&S wel. Hebben jullie in Santoni onderling nog veel maatverschil?

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1629 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:48:32
Dat is in maastricht niet? dat is voor mij erg ver, ik bel morgen eerst groningen voor maat 9,5 en daarna S&S wel. Hebben jullie in Santoni onderling nog veel maatverschil?

ik heb maar 1 paar, maar in de breedte voelde ik (bij het passen) wel wat verschillen in maat, dit is uiteraard geheel afhankelijk van het model.

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1630 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:53:47
Het beste zou zijn als ze een 9 en een 9,5 hadden, maar goed ik bel wel eventjes:) anders is maastricht ook wel te doen voor een paar mooie schoentjes! :)

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1631 Gepost op: 21 februari 2006 - 23:27:19
Van Arendonk in Tlb heeft nu 50% (of meer) korting op de hele collectie, ik neem aan dat de Santoni's daar ook onder vallen, en ze hebben 6140s in de etalage staan (donkerder finish). Ik weet niet wat ze kosten maar je kan even bellen (013-5802126). Voor de Maastrichtse delegatie: er is ook een filiaal in Eindhoven.
Bij Oger zag ik twee weken geleden een mooi paar monks in de etalage uiterst rechts staan. Dus ben ik naar binnen gelopen. Toen bleek dat het echt van die zomerschoentjes waren: geen tussenzool, dus om de haverklap verzolen, opanca (daar houd ik persoonlijk helemaal niet van en lastig te verzolen, ego duurder). De leest vond ik super en het bovenwerk was ook geweldig. Maar Oger kennende betaal je de hoofdprijs, bovendien zie je er na een dag erop gelopen te hebben uit als Mats Wilander na een vijfsetter op Roland Garros: sokken rood tot aan de knieen. Not for me. Maar als dit je ding is: erg mooi.
esus saves, George Nelson withdraws!

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1632 Gepost op: 21 februari 2006 - 23:29:36
Citaat van: "Alboreto"
Van Arendonk in Tlb heeft nu 50% (of meer) korting op de hele collectie, ik neem aan dat de Santoni's daar ook onder vallen, en ze hebben 6140s in de etalage staan (donkerder finish). Ik weet niet wat ze kosten maar je kan even bellen (013-5802126). Voor de Maastrichtse delegatie: er is ook een filiaal in Eindhoven.
Bij Oger zag ik twee weken geleden een mooi paar monks in de etalage uiterst rechts staan. Dus ben ik naar binnen gelopen. Toen bleek dat het echt van die zomerschoentjes waren: geen tussenzool, dus om de haverklap verzolen, opanca (daar houd ik persoonlijk helemaal niet van en lastig te verzolen, ego duurder). De leest vond ik super en het bovenwerk was ook geweldig. Maar Oger kennende betaal je de hoofdprijs, bovendien zie je er na een dag erop gelopen te hebben uit als Mats Wilander na een vijfsetter op Roland Garros: sokken rood tot aan de knieen. Not for me. Maar als dit je ding is: erg mooi.

Mooi verhaal  =D>
Quotidie potest esse ultimo die

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1633 Gepost op: 21 februari 2006 - 23:42:39
Citaat van: "Alboreto"
Van Arendonk in Tlb heeft nu 50% (of meer) korting op de hele collectie.

Van Arendonk in Groningen ook, maar daar staan de 6140s heel duidelijk in het 'niet afgeprijsd' hoekje.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Santoni - Deel VII
Reactie #1634 Gepost op: 21 februari 2006 - 23:50:46
Van Arendonk prijs slecht af op Santoni's valt mij op. De rest gaat er met forse kortingen uit maar de interessante schoenen moeten het met 10 of 20% doen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors