Ik begrijp dat dus niet. Hier in Tilburg is hun collectie gewoon echt zwaar kut. Crockett & Jones modellen die volgens mij al jaren niet meer worden gemaakt (model: orthopedische schoen) en die niemand wil (of kan - Tilburg he - je weet niet of het gebrek aan geld is of teveel aan smaak; dit laatste lijkt me overigens onwaarschijnlijker) kopen. Van een hele catalogus Santoni schoenen slaagt hun inkoper er in maar liefst twee modellen uit te kiezen die er mee door kunnen, de overige 6 (als het er niet minder zijn) zuigen gewoon. En dan niet in de sale gooien, en nieuwe modellen in de collectie opnemen, nee hoor. Hoewel het mij op zich niet slecht uitkomt dat ik voor mijn schoenen minimaal een uur moet reizen - dat werpt toch een drempel op die in mijn geval best handig is - wil ik toch kwijt dat ik dit beleid van Van Arendonk gewoonweg sneu vind. Klassiekers die je in je collectie houdt, daar heb ik geen enkel probleem mee. Als ze de Connaught zouden verkopen, zou ik het prima vinden dat ze die jaar in jaar uit verkopen en nooit afprijzen. Maar om te doen alsof de 6140 (laten we wel wezen: dit is gewoon een modeschoen) vaste collectie is... Ik vind dit net zo iets als naar een kleine telecomshop gaan in een woonwijk, waar het topmodel een Ericsson T39 is (mooi toestel en leuk voor diegenen die er al jaren naar op zoek zijn en geen genoegen nemen met tweedehands, maar als je zo opereert tracht je niet eens uit te stralen dat je meedoet met de "grote jongens" (niveau Kijkshop, etc.). Genoeg ge-"rant" nu. Schjjjlaaaaafen gehen.