Auteur Topic: Santoni  (1766507 keer gelezen)

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1605 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:06:35
Citaat van: "Merlino"
Hmm, kijken is bij mij meestal een proces van meerdere weken. Tenzij ik echt meteen verliefd ben natuurlijk.

Bij mij ook, alleen vind ik dit lastig om te doen, omdat ik bijvoorbeeld bij Oger niet graag 3 keer naar binnen loop zonder wat te kopen :oops:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1606 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:08:13
Citaat van: "Jest_one"
Hmm, kijken is bij mij meestal een proces van meerdere weken. Tenzij ik echt meteen verliefd ben natuurlijk.

Bij mij ook, alleen vind ik dit lastig om te doen, omdat ik bijvoorbeeld bij Oger niet graag 3 keer naar binnen loop zonder wat te kopen :oops:

daar zou ik dus echt lak aan hebben...alhoewel die oger-verkopertjes zichzelf vaak baasjes vinden en je met de nek aankijken..

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1607 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:08:51
Citaat van: "Rogier"

Kijken, voelen, passen, kopen doe ik allemaal in hetzelfde uur, half uur  :D

Ik ook en daarom wacht ik vaak ff met naar een zaak toe te gaan... als ik ga heb ik meestal een doel (en een budget).

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1608 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:09:19

Ik vond de mijne ook al een aantal weken mooi hoor. Alleen dan van een plaatje van de site. Toen ik haar in het echt zag wist ik het, de ware  :P

Alleen ben ik niet zo monogaam, er zullen vast nog meer mooie volgen.
This, madame, is Versailles.

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1609 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:10:18
ja inderdaad. Nou moet ik zeggen dat die Cees die ik laatst dus had gesproken een erg aardige kerel was, maar die ik daarvoor had gesproken dan weer niet echt, beetje neerbuigend ofzo.
Maar jij zou dus maar zo een paar keer gaan kijken daaro? misschien zou ik dat inderdaad maar moeten doen. Gekke vind ik dat juist in zon grote winkel ik het makkelijker zou moeten hebben, maar juist bij een Pauw kan ik lekker kijken zonder gezeur :)

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1610 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:12:15
ja inderdaad. Nou moet ik zeggen dat die Cees die ik laatst dus had gesproken een erg aardige kerel was, maar die ik daarvoor had gesproken dan weer niet echt, beetje neerbuigend ofzo.
Maar jij zou dus maar zo een paar keer gaan kijken daaro? misschien zou ik dat inderdaad maar moeten doen. Gekke vind ik dat juist in zon grote winkel ik het makkelijker zou moeten hebben, maar juist bij een Pauw kan ik lekker kijken zonder gezeur :)

die oger verkopers zijn gepimpte edah vakkenvullers, kan ik echt slecht tegen dat ze zo bot doen...

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1611 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:16:32
Ja ik zou net zeggen, je schiet er nogal wat mee op als je jezelf beter voelt dan je klanten :?

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1612 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:23:50
Ja ik zou net zeggen, je schiet er nogal wat mee op als je jezelf beter voelt dan je klanten :?

klant is koning (mits hij zich als een koning gedraagd),
(oger) verkoper is koning (dan denk ik; mits hij zich als een koning gedraagd,  [-X dus)

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1613 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:24:29
Citaat van: "Napoleon"

klant is koning (mits hij zich als een koning gedraagd),
(oger) verkoper is koning (dan denk ik; mits hij zich als een koning gedraagd,  [-X dus)

overdrijven is ook een vak jongens...

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1614 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:25:57
die oger verkopers zijn gepimpte edah vakkenvullers, kan ik echt slecht tegen dat ze zo bot doen...

Tegen mij doen ze niet bot, ben bij Oger toch behoorlijk capabele en aardige verkopers tegen gekomen.

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1615 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:28:43
Citaat van: "Vortex"

Tegen mij doen ze niet bot, ben bij Oger toch behoorlijk capabele en aardige verkopers tegen gekomen.

toen ik binnenkwam eerst een bodyscan, had gewoon boss broekje aan, echter wel met santoni's (maar dat zagen ze later pas -> ik draag geen hoog water). Even rustig rondkijken was er niet bij...

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1616 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:31:48

toen ik binnenkwam eerst een bodyscan, had gewoon boss broekje aan, echter wel met santoni's (maar dat zagen ze later pas -> ik draag geen hoog water). Even rustig rondkijken was er niet bij...
:lol:  :lol:

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1617 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:32:35
Bodyscan doen ze allemaal en vragen of ze je ergens mee helpen lijkt me ook redelijk normaal in een winkel (kom dat ook wel overal tegen). Zie het probleem ook niet zo als ze vragen of ze je kunnen helpen, je kunt toch gewoon zeggen dat je even rondkijkt (of zeg ik nu iets heel raars)?

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1618 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:32:55
je lacht j dood als je mij daar binnen had zien komen
de ergste spijkerbroek, met allemaal scheuren omdat ie al zo oud is, prada sport sneakers (de marokkanen schoen bij uitstek :lol: ) en een prada ski jackje, maar enfin zoals ik zei, die cees die nam het goed op :)

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1619 Gepost op: 21 februari 2006 - 21:33:23

Een bodyscan hoeft niet altijd negatief te zijn hoor, deze mensen werken niet voor niks in een kledingzaak. Een beetje kijken wat de bepaalde kleedstijl is van een persoon is iets waar Oger medewerkers misschien wel wat mee kunnen. Wij Sf'ers doen denk ik vaak precies hetzelfde (ik wel in ieder geval).