Auteur Topic: Santoni  (1766495 keer gelezen)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1740 Gepost op: 26 februari 2006 - 22:47:23
Als het USA is, is het toch erg moeilijk te krijgen in Europa?
This, madame, is Versailles.

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1741 Gepost op: 26 februari 2006 - 23:17:37
Citaat van: "thmeky"

Ik vind dit model overigens ook wel heel mooi. Zou dit ook in de range van 5/600 euro zitten? De modellen die Sir Max heeft staan op Santonishoesusa.com allemaal onder de 'handmade' lijn.

ik denk eerder aan de 800 euro range :)

Die actie, ja ik heb dus net schoenen gekocht, maar voor spanners ben ik wel te porren nog, ik vind ze daar erg duur maar ze passen wel goed!
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1742 Gepost op: 27 februari 2006 - 09:58:07
Een kortingsactie bij Sir Max vind ik niet zo'n goed idee; zeker niet als je praat over 10 % korting plus gratis spanners :shock:

De Caruso-acteie bij Sartoria was leuk, maar vergeet niet dat het daar om maatwerk gaat en dat je een beperkte stofkeuze had (waarschijnlijk hebben ze daar een dealtje over kunnen maken met het atelier dan wel de stofleverancier). Bij Sir Max zou je gewoon uit zijn collectie op voorraad kopen.

Lijkt mij veel leuker om gewoon een soort seminar van die gast te krijgen met een groepje mensen en als je iets wil kopen, koop je iets.

Maar misschien zie ik heet wel helemaal verkeerd :)
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Huey

• Gast
Santoni - Deel VII
Reactie #1743 Gepost op: 27 februari 2006 - 10:25:46
Citaat van: "Camiceria"
Een kortingsactie bij Sir Max vind ik niet zo'n goed idee; zeker niet als je praat over 10 % korting plus gratis spanners :shock:

Ik heb hetzelfde idee.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Santoni - Deel VII
Reactie #1744 Gepost op: 27 februari 2006 - 10:57:45

De Caruso-acteie bij Sartoria was leuk, maar vergeet niet dat het daar om maatwerk gaat en dat je een beperkte stofkeuze had (waarschijnlijk hebben ze daar een dealtje over kunnen maken met het atelier dan wel de stofleverancier). Bij Sir Max zou je gewoon uit zijn collectie op voorraad kopen.

Lijkt mij veel leuker om gewoon een soort seminar van die gast te krijgen met een groepje mensen en als je iets wil kopen, koop je iets.

Mee eens!!!  Een seminar is erg leuk als er veel kennisoverdracht is. En geloof me, dat is er bij SM.
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1745 Gepost op: 27 februari 2006 - 11:35:47
Citaat van: "Migliore"
Mee eens!!!  Een seminar is erg leuk als er veel kennisoverdracht is. En geloof me, dat is er bij SM.

Hier dezelfde mening :)

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1746 Gepost op: 27 februari 2006 - 11:46:19
Citaat van: "Fastcruiser"
Gisteren in Aachen de 7021 aangeschaft (nieuwe collectie? Dit model ben ik in Nederland nog niet tegengekomen).

Was idd de collectie 2006 (had ook een folder meegekregen en daar stond de 7021 ook in). Mooie schoenen ook bij de limited editions! Verder niet echt opvallend imho.

Bij S&S nog niet de nieuwe collectie? Dat had ik elders in dit topic gelezen...

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1747 Gepost op: 27 februari 2006 - 18:30:11
Citaat van: "f430"

Dit is ook een mooi modelletje naar mijn mening... (santoni usa)
Dat vind ik echt een fantastische schoen, de 6250. Werd vorig jaar nog in Europa verkocht, nu alleen in de States. Prijs hier was 799 EUR. San Crispino maakwijze. Ik noem mijn 6313 altijd de 'poor man's 6250'. Zonde dat ze hem hier niet meer aanbieden (of je moet geluk hebben). Sartoria had ze in het groen.
esus saves, George Nelson withdraws!

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1748 Gepost op: 27 februari 2006 - 18:33:25
Citaat van: "Alboreto"

Dat vind ik echt een fantastische schoen, de 6250. Werd vorig jaar nog in Europa verkocht, nu alleen in de States. Prijs hier was 799 EUR. San Crispino maakwijze. Ik noem mijn 6313 altijd de 'poor man's 6250'. Zonde dat ze hem hier niet meer aanbieden (of je moet geluk hebben). Sartoria had ze in het groen.

Volgens mij heb ik deze ooit in mijn handen gehad toen ik nog niet 'bekeerd' was. Waren toen nog 350E ook in de uitverkoop. Maar ik hou niet zo van boots, krijg altijd erg veel last van de uitstekende knoken van het enkelbot. Of hoe je dat ook noemt :P
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1749 Gepost op: 27 februari 2006 - 18:34:08
Heb je een foto van die 6313 Alboreto?

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1750 Gepost op: 27 februari 2006 - 18:35:22
search gebruiken, staan zat foto's hier op 't forum.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Santoni - Deel VII
Reactie #1751 Gepost op: 27 februari 2006 - 19:23:23
Citaat van: "Merlino"
Citaat van: "Alboreto"

Volgens mij heb ik deze ooit in mijn handen gehad toen ik nog niet 'bekeerd' was. Waren toen nog 350E ook in de uitverkoop. Maar ik hou niet zo van boots, krijg altijd erg veel last van de uitstekende knoken van het enkelbot. Of hoe je dat ook noemt :P

Ook bij boots is het belangrijk dat de leest klopt. In dit duure segment zal dat geen probleem zijn en zou je mogen verwachten dat je geen last moet krijgen met je enkels!!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1752 Gepost op: 27 februari 2006 - 19:37:22
Hierbij wat foto's, genomen bij kunstlicht dus niet onder ideale omstandigheden.

(die vlek zit overigens niet in het leer, maar op de lens)
en

Blake maakwijze, helaas een halve maat te groot (vandaar de vouwen in het bovenwerk bij de voorvoet), maar ik ben er nog steeds erg blij mee.
esus saves, George Nelson withdraws!

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1753 Gepost op: 27 februari 2006 - 19:41:08

Prima idee!! Ik ben voor alle kennis overdracht, jammer dat ik nog niet zo veel kan overbrengen :(
Maar ik deel dus die mening, ik ben in ieder geval in als het zover zou komen! :D
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VII
Reactie #1754 Gepost op: 27 februari 2006 - 19:43:04
Geil schoentje hoor. Ik denk dat de 6313 een van de schoenen is met de meeste verschillende finishings. Mooi hoor!
This, madame, is Versailles.