Auteur Topic: Santoni  (1766524 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1290 Gepost op: 18 december 2005 - 13:01:32
Citaat van: "Fastcruiser"
Citaat van: "Cornerman"
Daar gaat je budget ;-)

Haar eigen budget hoor... de levensfase van "bewuster besteden" is gisteren ingetreden ;)

Maar soms krijgt ze wel kadootjes... al blijft dat riskant op veel gebieden. Had haar een zeer fraaie longsleeve van Marc Cain gegeven maar daar was ik bijna op nat gegaan... ze vond hem los fantastisch (zoals verwacht) maar het duurde ff (ik zweten in de tussentijd ;))voordat ze hem in de juiste combinatie kon dragen.
Je moet wel goed weten wat je vriendin haar smaak is en wat ze draagt.Dit maakt het allengs wat makkelijker iets te geven.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1291 Gepost op: 18 december 2005 - 13:07:37
Citaat van: "gusto napolitano"
Je moet wel goed weten wat je vriendin haar smaak is en wat ze draagt.Dit maakt het allengs wat makkelijker iets te geven.

Oh die weet ik wel, maar tussen iets moois (want mooi vond ze het) en iets wat mooi staat zit nog een heel verschil...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1292 Gepost op: 18 december 2005 - 13:12:22
Citaat van: "Fastcruiser"

Oh die weet ik wel, maar tussen iets moois (want mooi vond ze het) en iets wat mooi staat zit nog een heel verschil...
Dat is waar fastcruiser.Als ik kijk naar mijn vriendin  kijk die heeft een drietal vaste merken van kleding en schoen dus ik zit altijd goed als ik wat koop voor haar.

Guillaume

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1293 Gepost op: 18 december 2005 - 22:52:00
Goed te horen dat jou vriendin goede schoenen weet te waarderen.Ik weet er alles van als ik hier thuis zo eens rond kijk.Naast Santoni is er nog heel veel goede en mooie dames schoenen te koop.

Kun je wat merken noemen???
e do not make mistakes. We have happy accidents.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1294 Gepost op: 18 december 2005 - 23:27:35
Citaat van: "Guillaume"
Goed te horen dat jou vriendin goede schoenen weet te waarderen.Ik weet er alles van als ik hier thuis zo eens rond kijk.Naast Santoni is er nog heel veel goede en mooie dames schoenen te koop.

Als je het in de range van Santoni/C&J zoekt is er eigenlijk niet veel te vinden voor de vrouw.Naast de hoge Santoni laarzen draagt mijn vriendin o.a. Manolo Blahnik-Jimmy Choo-Louis Vuitton en wat van van Assem.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1295 Gepost op: 19 december 2005 - 07:45:22
Citaat van: "Guillaume"

Schoenen zijn hier gehaald. Staan nog wat meer van de betere merken (neem ik aan): http://www.calzature.nl

abcke

• Gast
Santoni - Deel VI
Reactie #1296 Gepost op: 19 december 2005 - 21:05:53
Kan iemand mij vertellen waar ik santoni donna laarzen kan vinden in Maastricht of Eindhoven? In België (Hasselt en Leuven) vind ik alleen de club versie en ik ben op zoek naar laarzen. En ja, ik vind het draagcomfort van Santoni zalig!

Alvast bedankt

wh00t

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1297 Gepost op: 19 december 2005 - 21:24:46
Vanmiddag in de sale bij van den Assem een paar Santoni 6757 gekocht.
Waarschijnlijk wel bekend hier op het forum maar toch nog een paar foto's:

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1298 Gepost op: 19 december 2005 - 22:23:23
Citaat van: "abcke"
Kan iemand mij vertellen waar ik santoni donna laarzen kan vinden in Maastricht of Eindhoven? In België (Hasselt en Leuven) vind ik alleen de club versie en ik ben op zoek naar laarzen. En ja, ik vind het draagcomfort van Santoni zalig!

Alvast bedankt

Een vrouw op sf? 8)
Sailing, an expensive way to travel for free"

Gianmarco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1299 Gepost op: 19 december 2005 - 22:26:32
How're you doing?

8)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1300 Gepost op: 19 december 2005 - 23:17:08
Citaat van: "Vodka"

Alvast bedankt

Een vrouw op sf? 8)

misschien is het onze vrind Bracco wel  :roll:
Quotidie potest esse ultimo die

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1301 Gepost op: 20 december 2005 - 00:15:24
Mooie schoenen Whoot veel plezier ermee.

wh00t

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1302 Gepost op: 20 december 2005 - 01:02:05
Citaat van: "ruby tuesday"
hmm, die had ik ook nog aan, zo te zien geen grote maat... :?

Nee, maatje 7 :)

Ik was eigenlijk op zoek naar (cognac) lederen Santoni's met zo'n opanca (toch? Dat woord zag ik tenminste voorbij hier.) zool, bij voorkeur een hoge versie.
Bij Oger hadden ze hem wel in de nieuwe collectie maar helaas niet in mijn maat. :(
Dus mocht iemand hem onverhoopt tegenkomen (het liefst in de uitverkoop natuurlijk ;)) in zo'n klein maatje, 6,5 is voor dat model past mij het beste, graag een pm :)

Mooie schoenen Whoot veel plezier ermee.

Bedankt, dat zal wel lukken :)

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1303 Gepost op: 20 december 2005 - 01:15:18
Zeer mooie schoen, ik heb dit model nog nooit gezien, erg mooi!
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VI
Reactie #1304 Gepost op: 20 december 2005 - 07:48:07

Alvast bedankt

Op internet valt er vrijwel niets te vinden over Santoni Donna (zelfs op de eigen Santoni-site niet). BIj Calzature in Utrecht ( http://www.calzature.nl ) hadden ze dus die laarsjes van boven, een zwart laarsje in een aantal maten (25% korting) en twee hoge bruine laarzen staan.
Zou niet weten waar het elders te koop is. Misschien kan je de importeur hierover benaderen (hopelijk dezelfde als voor de herenschoenen): http://www.beerens-international.nl