Auteur Topic: Ermenegildo Zegna  (86025 keer gelezen)

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #105 Gepost op: 11 augustus 2010 - 16:48:09
Binnenkort dan een eigen Corneliani-shop in de PC.  :lol:

Ben ik ook wel benieuwd naar, ga ik zeker een keer kijken.
Always have a better answer.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #106 Gepost op: 11 augustus 2010 - 23:19:47
Cut out the middle man.

Zou toch enig prijsvoordeel voor de consument moeten opleveren... waarom verwacht ik dat dit niet het geval zal zijn?  :mrgreen:

Mediaman

• Gast
Reactie #107 Gepost op: 12 augustus 2010 - 09:20:16
Zou toch enig prijsvoordeel voor de consument moeten opleveren... waarom verwacht ik dat dit niet het geval zal zijn?  :mrgreen:

Capitalism is a bitch.  :mrgreen:

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #108 Gepost op: 11 september 2010 - 16:09:33
Vandaag de nieuwe winkel bekeken in de PC. Erg mooi geworden en prima personeel.

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #109 Gepost op: 11 september 2010 - 18:14:07
Vandaag de nieuwe winkel bekeken in de PC. Erg mooi geworden en prima personeel.

Ik wil er begin volgende week even langs, is het alleen Ermenegildo Zegna of ook ZZegna? Waar moet ik bij die eerste aan denken qua prijs voor een pak? Is de Oger Corneliani store trouwens al open?

edit; elders lees ik dat de Zegna winkel pas 14 oktober zou openen :?: De Oger winkel - die nu dus geen Zegna meer voert maar Corneliani - is wel open, heb je het misschien daarover?
Laatst bewerkt op: 11 september 2010 - 18:24:23 door Janus

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #110 Gepost op: 11 september 2010 - 19:00:36
Ze hebben enkel Zegna. Voor ZZegna zou je naar de Bijenkorf kunnen.

De Corneliani store is nog in verbouwing en dus nog niet open inderdaad. Dat was eerder de Zegna winkel van Oger.

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #111 Gepost op: 11 september 2010 - 20:16:28
Wat een verwarring allemaal, zeg :P Ik snap er nu niets meer van. Even voor de goede orde: op nr. 70 zat Oger Zegna; daar is danwel komt Oger Corneliani. Op 76 zat iets, en zit danwel komt de Zegna Flaship winkel. Volgens Oger zelf zou hun (Corneliani) winkel op nr. 70 afgelopen woensdag open zijn gegaan. Volgens diverse websites zou de Zegna Flagship winkel pas halverwege oktober de deuren openen, maar als ik jou goed begrijp is die nu al open en is Oger Corneliani nog niet open.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #112 Gepost op: 11 september 2010 - 20:22:35
Klopt helemaal. Er komt nog wel een officiële opening van de Zegna winkel. Wellicht is dat half oktober.

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #113 Gepost op: 11 september 2010 - 21:24:22
Ik ben er net zonder jouw antwoord af te wachten meteen even langsgelopen, en de Zegna winkel zag er inderdaad uit alsof ze in bedrijf waren. Bij Oger Corneliani waren ze nog niet klaar met de werkzaamheden; er waren (rond 20.30, 21.00) een aantal mensen aanwezig en één van hen (bedrijfsleider?) zei dat er inderdaad problemen waren geweest bij de verbouwing en dat hij verwachtte dat ze volgende week zaterdag open konden.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #114 Gepost op: 11 september 2010 - 21:28:07
de Zegna winkel zag er inderdaad uit alsof ze in bedrijf waren.

Ik vertel geen bullshit hoor Janus.  :lol:

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #115 Gepost op: 11 september 2010 - 21:32:31
Ik vertel geen bullshit hoor Janus.  :lol:

Haha, dacht ik ook niet hoor, maar het is toch maar vijf minuten lopen en het is lekker weer ;)

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #116 Gepost op: 11 september 2010 - 21:36:27
Haha, dacht ik ook niet hoor, maar het is toch maar vijf minuten lopen en het is lekker weer ;)

Dan moet jij mooi wonen.  :mrgreen:
if i stop lying i just disappoint you

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #117 Gepost op: 11 september 2010 - 21:53:06
Dan moet jij mooi wonen.  :mrgreen:

Ik mag niet klagen :P Maar niet iedereen in Oud Zuid is rijk hoor ;)

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #118 Gepost op: 11 september 2010 - 21:55:37
Ik mag niet klagen :P Maar niet iedereen in Oud Zuid is rijk hoor ;)

Ik zeg ook niet dat je rijk bent. Ik heb een klant gehad met een aantal panden in de van Eeghen en een bezoek daar beviel me prima (afgezien van de parkeer kosten).
if i stop lying i just disappoint you

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #119 Gepost op: 11 september 2010 - 22:17:41
Ik zeg ook niet dat je rijk bent. Ik heb een klant gehad met een aantal panden in de van Eeghen en een bezoek daar beviel me prima (afgezien van de parkeer kosten).

Staan een paar leuke kasten aan het Vondelpark daar ja, heb er nog gedebatteerd bij de studentendebatvereniging. Helaas roept Oud Zuid bij veel mensen eerder de associatie op met nouveau riche, Regilio Tuur die op z'n scooter heen en weer rijdt door de PC en natuurlijk de welbekende PC Hoofttractor - rijkelui en nog opzichtig ook. Vandaar dat ik dacht dat ik het er maar beter bij kon zetten ;) Maar genoeg daarover. Morgen ga ik eens langs bij Zegna op een tijdstip dat ze écht open zijn.