Auteur Topic: Ermenegildo Zegna  (86025 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #150 Gepost op: 13 oktober 2010 - 10:13:55
Dan begrijpen we elkaar weer. Hoe dan ook: geniet van je nieuwe pak.

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #151 Gepost op: 13 oktober 2010 - 10:18:07
Dan begrijpen we elkaar weer. Hoe dan ook: geniet van je nieuwe pak.

Dank
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #152 Gepost op: 13 oktober 2010 - 10:20:39
Het lijkt er idd op, zo van de foto, dat je mouwen naar achteren geroteerd moeten worden.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #153 Gepost op: 13 oktober 2010 - 10:21:22
Mijn beeldscherm steekt je in een antraciet tot zwart pak, vandaar de vraag. Zal in real life vast mooi zijn. Veel plezier ervan!

Citaat
Dat zou wel eens goed kunnen wat je zegt. Maar ik heb mijn armen in verschillende posities gehouden, maar het gaat niet weg. Hetzelfde probleem had ik bij mijn jasje van Stijn Helsen. Nog feller zelfs.
Nog even wachten op een reactie van een 'echte' expert ;)

edit:Eerste expert heeft zich reeds gemeld ;)
Het lijkt er idd op, zo van de foto, dat je mouwen naar achteren geroteerd moeten worden.
Laatst bewerkt op: 13 oktober 2010 - 10:23:55 door Dirk
You can buy clothes, but you can't buy style

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #154 Gepost op: 13 oktober 2010 - 10:23:05
Mijn beeldscherm steekt je in een antraciet tot zwart pak, vandaar de vraag. Zal in real life vast mooi zijn. Veel plezier ervan!

Ik denk niet dat het van uw beeldscherm afhangt ;-) meer van mijn lege batterijen in mijn kodak :-)
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #155 Gepost op: 13 oktober 2010 - 10:44:58
Revers zijn te smal naar mijn zin.
Dat je bovenarmen kreukels vertonen heeft niets met jou houding oid te maken want dat is allemaal te verhelpen bij een MTM.

Verder een prima pak veel plezier ervan.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #156 Gepost op: 13 oktober 2010 - 10:46:26
Revers zijn te smal naar mijn zin.
Dat je bovenarmen kreukels vertonen heeft niets met jou houding oid te maken want dat is allemaal te verhelpen bij een MTM.

Verder een prima pak veel plezier ervan.

Merci. Ik kon ook voor een puntrevers kiezen, was ook breder. Maar deze revers geeft een wat jongere uitstraling vind ik persoonlijk.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #157 Gepost op: 13 oktober 2010 - 11:00:08
Is inderdaad zo, komt voor mij persoonlijk te hip over. Kon je niet de breedte van de revers zelf kiezen?
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #158 Gepost op: 13 oktober 2010 - 11:04:46
Is inderdaad zo, komt voor mij persoonlijk te hip over. Kon je niet de breedte van de revers zelf kiezen?

Neen spijtig genoeg niet :-( want anders had ik de revers iets breder gepakt.

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #159 Gepost op: 13 oktober 2010 - 23:58:06
De winter is nog niet eens begonnen en de spring/summer collecties 2011 liggen alweer klaar:

JohnnyC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #160 Gepost op: 14 oktober 2010 - 00:57:55
Zegna opent morgen een nieuwe winkel in de pc

Ter ere van het honderdjarig bestaan van Ermenegildo Zegna  opent voorzitter Paolo Zegna, op donderdag 14 oktober, de eerste Nederlandse flagship store van het Italiaanse herenmodehuis. De winkel van dit legendarische Italiaanse herenmodehuis is gevestigd in een monumentaal pand aan de exclusieve P.C. Hooftstraat 76 in Amsterdam. De store is de ultieme ervaring van de karakteristieke Zegna lifestyle: klassiek chic en ultiem verfijnd. Het gebouw, met een ruime oppervlakte van 160 vierkante meter, behoudt de oorspronkelijke façade en het interieur weerspiegelt de traditionele details van dit hoogstaande Italiaanse herenmerk. Het prachtige design en het gebruik van pure materialen accentueren de tijdloze stijl en verfijnde elegantie van de Ermenegildo Zegna heritage. De winkel is ontworpen door de gerenommeerde architecten Gianmaria en Roberto Beretta van Studio Beretta in Milaan.

Bron: http://www.sartorialguide.com/fashion/ermenegildo-zegna-lanceert-eerste-flagship-store-in-nederland-2/

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #161 Gepost op: 14 oktober 2010 - 08:30:08
Zegna opent morgen een nieuwe winkel in de pc

Ter ere van het honderdjarig bestaan van Ermenegildo Zegna  opent voorzitter Paolo Zegna, op donderdag 14 oktober, de eerste Nederlandse flagship store van het Italiaanse herenmodehuis. De winkel van dit legendarische Italiaanse herenmodehuis is gevestigd in een monumentaal pand aan de exclusieve P.C. Hooftstraat 76 in Amsterdam. De store is de ultieme ervaring van de karakteristieke Zegna lifestyle: klassiek chic en ultiem verfijnd. Het gebouw, met een ruime oppervlakte van 160 vierkante meter, behoudt de oorspronkelijke façade en het interieur weerspiegelt de traditionele details van dit hoogstaande Italiaanse herenmerk. Het prachtige design en het gebruik van pure materialen accentueren de tijdloze stijl en verfijnde elegantie van de Ermenegildo Zegna heritage. De winkel is ontworpen door de gerenommeerde architecten Gianmaria en Roberto Beretta van Studio Beretta in Milaan.

Bron: http://www.sartorialguide.com/fashion/ermenegildo-zegna-lanceert-eerste-flagship-store-in-nederland-2/
Dit is het resultaat doordat er geen partnership meer is tussen Oger en Zegna. Zegna opent gewoonweg zijn eigen boetiek.

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Reactie #162 Gepost op: 14 oktober 2010 - 11:09:04
Die is al een dikke maand open, zie vorige pagina.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #163 Gepost op: 14 oktober 2010 - 12:50:43
Klopt, maar dit is de officiële opening.

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #164 Gepost op: 15 oktober 2010 - 15:31:24
Klopt, maar dit is de officiële opening.

Deze morgen was die Zegna store op de Nederlandse televise.