Dan begrijpen we elkaar weer. Hoe dan ook: geniet van je nieuwe pak.
Dat zou wel eens goed kunnen wat je zegt. Maar ik heb mijn armen in verschillende posities gehouden, maar het gaat niet weg. Hetzelfde probleem had ik bij mijn jasje van Stijn Helsen. Nog feller zelfs.
Het lijkt er idd op, zo van de foto, dat je mouwen naar achteren geroteerd moeten worden.
Mijn beeldscherm steekt je in een antraciet tot zwart pak, vandaar de vraag. Zal in real life vast mooi zijn. Veel plezier ervan!
Revers zijn te smal naar mijn zin. Dat je bovenarmen kreukels vertonen heeft niets met jou houding oid te maken want dat is allemaal te verhelpen bij een MTM. Verder een prima pak veel plezier ervan.
Is inderdaad zo, komt voor mij persoonlijk te hip over. Kon je niet de breedte van de revers zelf kiezen?
Zegna opent morgen een nieuwe winkel in de pcTer ere van het honderdjarig bestaan van Ermenegildo Zegna opent voorzitter Paolo Zegna, op donderdag 14 oktober, de eerste Nederlandse flagship store van het Italiaanse herenmodehuis. De winkel van dit legendarische Italiaanse herenmodehuis is gevestigd in een monumentaal pand aan de exclusieve P.C. Hooftstraat 76 in Amsterdam. De store is de ultieme ervaring van de karakteristieke Zegna lifestyle: klassiek chic en ultiem verfijnd. Het gebouw, met een ruime oppervlakte van 160 vierkante meter, behoudt de oorspronkelijke façade en het interieur weerspiegelt de traditionele details van dit hoogstaande Italiaanse herenmerk. Het prachtige design en het gebruik van pure materialen accentueren de tijdloze stijl en verfijnde elegantie van de Ermenegildo Zegna heritage. De winkel is ontworpen door de gerenommeerde architecten Gianmaria en Roberto Beretta van Studio Beretta in Milaan.Bron: http://www.sartorialguide.com/fashion/ermenegildo-zegna-lanceert-eerste-flagship-store-in-nederland-2/
Klopt, maar dit is de officiële opening.