Auteur Topic: Ermenegildo Zegna  (86025 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Ermenegildo Zegna
Reactie #135 Gepost op: 05 oktober 2010 - 19:55:58
Zal vast mooi geworden zijn PS001.

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #136 Gepost op: 06 oktober 2010 - 09:08:45
Zal vast mooi geworden zijn PS001.

Ik moet zeker niet klagen Gusto! Zeker niet als eerste pak. Ik denk dat ik niet veel beter kon krijgen in die price range. Misschien een caruso?
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #137 Gepost op: 12 oktober 2010 - 20:14:32
Heren

Zoals beloofd, mijn pak van zegna mtm
Graag opbouwende kritiek!!
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

Mediaman

• Gast
Reactie #138 Gepost op: 12 oktober 2010 - 20:17:35
Overall netjes, ik denk wel ruimte te zien op je bovenarm, een vreemde kreukel.

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #139 Gepost op: 12 oktober 2010 - 20:18:52
Overall netjes, ik denk wel ruimte te zien op je bovenarm, een vreemde kreukel.

Dit vind ik enorm gek ja, ik heb dat bij al mijn jasjes. Misschien komt dit omdat ik niet goed rechtloop met mijn schouders?

Mediaman

• Gast
Reactie #140 Gepost op: 12 oktober 2010 - 20:23:43
Misschien dat een vd heren van Vanita iets zinnigs kan zeggen. Dan moet je wel beloven er nooit wat te kopen.  :mrgreen:

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #141 Gepost op: 12 oktober 2010 - 20:26:10
Misschien komt dit omdat ik niet goed rechtloop met mijn schouders?

Mouwen vallen niet zo mooi inderdaad. Heb je het bij de 2de fitting niet gezien? Ik zou het even bespreken met ze.

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #142 Gepost op: 12 oktober 2010 - 20:28:21
Mouwen vallen niet zo mooi inderdaad. Heb je het bij de 2de fitting niet gezien? Ik zou het even bespreken met ze.

Ik moet toch nog voor bruin knopen terug, dan ga ik dit probleem is op tafel leggen.

Misschien dat een vd heren van Vanita iets zinnigs kan zeggen. Dan moet je wel beloven er nooit wat te kopen.  :mrgreen:
:-D

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #143 Gepost op: 12 oktober 2010 - 22:27:25
Tussenpas? Tweede fitting?

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #144 Gepost op: 13 oktober 2010 - 08:26:18
Ja tijdens die tussenpas viel dat niet zo op, misschien omdat het pak gloednieuw was en er minder kreukels in verschijnen. Bij die tussenpas hebben we vooral gekeken naar de pasvorm van het jasje en hebben we de broek wat laten verkleinen. Pijpwijdte 20cm. De broek kon nog strakker maar dan had ik te weinig bewegingsruimte aan mijn bovenbenen.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #145 Gepost op: 13 oktober 2010 - 08:34:45
Ziet er goed uit zelfs zonder das. :wink:
De plooien in de bovenarmen zijn idd. opvallend maar op deze foto niet bijzonder goed te onderscheiden, een expert zal ongetwijfeld een oplossing weten voor dit euvel. :-$
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #146 Gepost op: 13 oktober 2010 - 08:42:10
Ziet er goed uit zelfs zonder das. :wink:
De plooien in de bovenarmen zijn idd. opvallend maar op deze foto niet bijzonder goed te onderscheiden, een expert zal ongetwijfeld een oplossing weten voor dit euvel. :-$

In het echt vallen ze toch echt op hoor :( Maar ik ben wel bijzonder content van de pasvorm. Mijn pa vond het pak veel te strak. Wat mij wel opgevallen is: bij een full canvas heb je veel meer bewegingsruimte dan een geplakt pak. Het zal in die kleine details zitten dat zo'n pak duurder is.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #147 Gepost op: 13 oktober 2010 - 09:40:32
Is het niet gewoon zo dat je armspositie anders is dan de uitgangspositie van de mouw?
Als je je arm wat meer naar voren houdt, zijn ze weg. Armsmouw zou - ervan uitgaande dat dit je normale houding is - dus iets anders gepositioneerd moeten worden.

Of zeg ik nu iets heel doms? :-)

Pak ziet er gewoon goed uit. Wat is de kleur precies?
You can buy clothes, but you can't buy style

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #148 Gepost op: 13 oktober 2010 - 10:03:02
Ja tijdens die tussenpas viel dat niet zo op, misschien omdat het pak gloednieuw was en er minder kreukels in verschijnen. Bij die tussenpas hebben we vooral gekeken naar de pasvorm van het jasje en hebben we de broek wat laten verkleinen. Pijpwijdte 20cm. De broek kon nog strakker maar dan had ik te weinig bewegingsruimte aan mijn bovenbenen.

Ik begreep tussenpas niet. Was het pak nog niet af? Jasje nog armloos en zo (zie de middelste foto van de forumheader)? Of was het gewoon de afpas?

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #149 Gepost op: 13 oktober 2010 - 10:11:10
Ik begreep tussenpas niet. Was het pak nog niet af? Jasje nog armloos en zo (zie de middelste foto van de forumheader)? Of was het gewoon de afpas?

Sorry Carwo, het was afpas :oops:

Niet gelijk dit

Als je Zegna Couture besteld, werken ze wel met tussenpas. Bij Tom Ford ook dacht ik.

Is het niet gewoon zo dat je armspositie anders is dan de uitgangspositie van de mouw?
Als je je arm wat meer naar voren houdt, zijn ze weg. Armsmouw zou - ervan uitgaande dat dit je normale houding is - dus iets anders gepositioneerd moeten worden.

Of zeg ik nu iets heel doms? :-)

Pak ziet er gewoon goed uit. Wat is de kleur precies?
Dat zou wel eens goed kunnen wat je zegt. Maar ik heb mijn armen in verschillende posities gehouden, maar het gaat niet weg. Hetzelfde probleem had ik bij mijn jasje van Stijn Helsen. Nog feller zelfs.

Kleur stond dark navy blue op. Het stof was een four season van stoffensoort B.
Laatst bewerkt op: 13 oktober 2010 - 10:17:16 door PS001