Bij SuSu zijn het werkende knoopsgaten. Je zou kunnen overwegen er een knoopsgat bij te laten zetten. Exacte match van het stiksel is misschien niet makkelijk. Als je van 'hippe' opties bent kun je een 'Plasterk'-knoopsgat laten maken (die clown die ik regelmatig met gekleurde knoopsgaten bij mouwen en lapels) in een andere kleur.
Of anders accepteren dat de knoopsgaten op de verkeerde plek zitten, maar iig de mouwen verlengen.
Mouwen van de shirts laten verkorten is ook een optie om het optisch beter te maken. Krijg je wel een beetje Pee Wee Herman effect. Iets te kort dragen vind ik zelf meer voor korte mannen ipv lange.
Kraaltjes of kijk-mijn-klok-eens optie ben ik niet zo'n fan van, maar als het bij je past.. Go for it.. Gezien je voor shirts met white collar gaat schat ik in dat het niet bij je past.
Maar volgens mij is dit ook een Makro plakpak? Maar dan dubbele split ipv enkele. Als dat het geval is: gewoon maximaal laten verlengen en trensjes laten verplaatsen. Eventueel shirt nog inkorten als maximaal verlengen niet genoeg effect geeft (het is wel een HEEL groot stuk dat je moet overbruggen). Problem solved. Draagbaar maar niet perfect.
Gezien het jasje alles behalve te lang is, maar de schouder wel iets breder mag, de mouwen breder en langer zou ik zelfs zeggen: neem een maat groter en laat je tailleren. Is het resultaat denk ik beter.