Auteur Topic: Jeans  (961692 keer gelezen)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #645 Gepost op: 08 mei 2006 - 20:28:48
dat denk ik ook, je kan altijd vragen bij een winkel of ze stalen kunnen laten komen en of het uberhaupt mogelijk is..

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Jeans
Reactie #646 Gepost op: 08 mei 2006 - 20:36:17
Citaat van: "ruby tuesday"
dat denk ik ook, je kan altijd vragen bij een winkel of ze stalen kunnen laten komen en of het uberhaupt mogelijk is..

Enig idee welke winkels?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Chillmeister

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #647 Gepost op: 08 mei 2006 - 21:35:09
Heb verschillende merken, maar moet zeggen dat armani uit ervaring verreweg het langst meegaan

Napoleon

• Gast
Jeans
Reactie #648 Gepost op: 08 mei 2006 - 21:41:16
Citaat van: "Chillmeister"
Heb verschillende merken, maar moet zeggen dat armani uit ervaring verreweg het langst meegaan
als die lui ook eens broeken 36'' maken, die dingen komen net over mijn knieen heen. Ben nu aangewezen op boss en nudie, ook niet geheel verkeerd hoor, maar toch...

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #649 Gepost op: 08 mei 2006 - 23:43:19
Citaat van: "Sergio"
Waar kun je in nederland eigenlijk MTM jeans krijgen? Ben het nog niet tegengekomen. Ken alleen online zaken waar je je eigen maten door moet geven. Dat is natuurlijk ook nog wel het proberen waard als je je maten weet van een andere MTM broek.

Ik weet dat er in Eindhoven een winkel is waar dat kan, maar ik zou voor je moeten navragen hoe die winkel heet.
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Jeans
Reactie #650 Gepost op: 09 mei 2006 - 00:06:04
Citaat van: "Christiaan"
Waar kun je in nederland eigenlijk MTM jeans krijgen? Ben het nog niet tegengekomen. Ken alleen online zaken waar je je eigen maten door moet geven. Dat is natuurlijk ook nog wel het proberen waard als je je maten weet van een andere MTM broek.

Ik weet dat er in Eindhoven een winkel is waar dat kan, maar ik zou voor je moeten navragen hoe die winkel heet.

Christiaan, grote vriend van me! :D Ik hoor heel graag van je de naam van die winkel! Alvast bedankt!
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #651 Gepost op: 09 mei 2006 - 00:07:01
Post maar gewoon hier, ik ben ook wel benieuwd naar jeans die me een keer goed gaan zitten!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #652 Gepost op: 09 mei 2006 - 20:22:27

Avelon RTW proberen... zijn wat duurder maar zitten perfect... Helaas alleen gepast en niet gekocht...(tsja 300+ voor jeans :oops: )
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #653 Gepost op: 09 mei 2006 - 21:38:46
Citaat van: "Dhr. Lex P"

Avelon RTW proberen... zijn wat duurder maar zitten perfect... Helaas alleen gepast en niet gekocht...(tsja 300+ voor jeans :oops: )

Waar zijn die eigenlijk te koop??

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #654 Gepost op: 10 mei 2006 - 08:17:32
Het merk Bull's Eye is perfect( 160 euro) en Cavali maakt ook heerlijke jeans, maar ja dat is wel echt een zomerjeans, want is wel een hele dunne jeans....
oedkoop is duurkoop!

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #655 Gepost op: 10 mei 2006 - 22:38:09
Citaat van: "Hilco"

ze lagen in mijn geval bij een locale jeans winkel waar ik de naam niet meer van weet. Ze hadden er ook Blue Blood...
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #656 Gepost op: 11 mei 2006 - 00:01:14
Citaat van: "Hilco"

ze lagen in mijn geval bij een locale jeans winkel waar ik de naam niet meer van weet. Ze hadden er ook Blue Blood...

Dat is allebei van moshi moshi geloof ik of nu al weer overgenomen door een andere groot bedrijf. En in welke stad is die locale jeanswinkel??

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #657 Gepost op: 11 mei 2006 - 08:19:14
is idd Moshi Moshi van Steve ten Pas waar oa Puma en nog wat merken zitten. Avelon is de luxere lijn van Blue Blood dat op zich al een hele luxe lijn heeft in 'For Friends'. Bij Avelon tref je mooie kolbertjes die heel getailleerd zijn met handgemaakte knoopsgaten etc. Ook getailleerde hemden met witte boorden en manchetten en het hemd in andere kleur.

Dure getailleerde leren jassen in korte en lange modellen.. BB is idd overgenomen door de fabrikant van oa Guru, een italiaanse maatschappij..

Immanuel

• Gast
Jeans
Reactie #658 Gepost op: 11 mei 2006 - 10:03:39
Citaat van: "Napoleon"
geen vraag naar denk ik, veel mensen zien de spijkerbroek nog als ordinair

Ordinair? Dat lijkt me niet. Casual natuurlijk wel. Maar dan lijkt me er nog steeds voldoende ruimte voor een MTM variant. Ik heb er iig wel oren naar.

ik denk dat het heel moeilijk is hooguit wat combinatie's mogelijk met lengte en breedte maten en stiksels en 2 of 3 basispasvormen, anders wordt het meer een bespoke jeans.. tenzij je een denim doek in een traditionele pantalonverwerking maakt.. Bij de meeste jeansmerken is het momenteel t grootste probleem dat een model 1 keer uitgebracht wordt en dan het seizoen erop weer anders valt.. meegaat met het modebeeld (vies woord) avalon ook overigens..

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #659 Gepost op: 11 mei 2006 - 11:31:23
Citaat van: "ruby tuesday"
is idd Moshi Moshi van Steve ten Pas waar oa Puma en nog wat merken zitten. Avelon is de luxere lijn van Blue Blood dat op zich al een hele luxe lijn heeft in 'For Friends'. Bij Avelon tref je mooie kolbertjes die heel getailleerd zijn met handgemaakte knoopsgaten etc. Ook getailleerde hemden met witte boorden en manchetten en het hemd in andere kleur.

Dure getailleerde leren jassen in korte en lange modellen.. BB is idd overgenomen door de fabrikant van oa Guru, een italiaanse maatschappij..

Ja dat was het ja die fabrikant van Guru. En dat met puma was volgens mij alleen de samenwerking tussen puma en evisu wat bij moshi moshi gedaan wordt.