Ik dacht dat de pijpen nog recht waren bij de nieuwe 501.
Citaat van: "gusto napolitano"Ik dacht dat de pijpen nog recht waren bij de nieuwe 501.Vroeger liepen ze enigzins taps toe. Nu zijn ze recht waardoor je het gevoel krijgt alsof het wijde pijpen zijn. Het model is mij nu iets te trendy en is nu meer geschikt met sportschoenen eronder dan met quasi nette schoenen.
Ik zal er ook eentje van mijn Cerruti maken -> vind het sowieso altijd mooier, smalle broekjes, maar hangt wel van je bouw af natuurlijk. Broek moet niet 'strak' zitten.
Citaat van: "Camiceria"Ik zal er ook eentje van mijn Cerruti maken -> vind het sowieso altijd mooier, smalle broekjes, maar hangt wel van je bouw af natuurlijk. Broek moet niet 'strak' zitten.Precies Eindigt bij mij al snel als een wortel.
Citaat van: "Camiceria"Ik zal er ook eentje van mijn Cerruti maken -> vind het sowieso altijd mooier, smalle broekjes, maar hangt wel van je bouw af natuurlijk. Broek moet niet 'strak' zitten.Is dat die broek waarbij je een heel stuk sok ziet? Jij draagt je broeken (iig die ene die je aanhad bij de passessie) echt HOOG!