Auteur Topic: Handschoenen  (248763 keer gelezen)

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Handschoenen
Reactie #405 Gepost op: 09 november 2010 - 16:52:05

Zo'n paar wil ik wel, tips?

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #407 Gepost op: 09 november 2010 - 16:54:11
Je zou eens op chesterjefferies kunnen kijken. Volgens mij zit er wel een model tussen met zo'n stitching.
You can buy clothes, but you can't buy style

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #408 Gepost op: 09 november 2010 - 16:59:23
Het gaat om die kleur (patina?), zal dit peccary zijn?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #409 Gepost op: 09 november 2010 - 17:02:46
Ik denk het niet. Volgens heeft peccary juist zo'n typische grain. Ik denk dat het gewoon schaapsleer is.

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #410 Gepost op: 09 november 2010 - 18:57:29
Ik denk het niet. Volgens heeft peccary juist zo'n typische grain.
Klopt peccary heeft die typische spikkel structuur.
Where has all the glamour gone?

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #411 Gepost op: 09 november 2010 - 19:58:19

Zo'n paar wil ik wel, tips?

Zoals eerder gesteld denk ik dat het gewoon lams- of schaapsleer is. Ter illustratie:
http://www.chesterjefferies.co.uk/scripts/prodView.asp?idproduct=33

Aanpassing: Juiste link ingevoegd.

Laatst bewerkt op: 09 november 2010 - 20:03:44 door Don

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #412 Gepost op: 10 november 2010 - 19:16:37
Dents:

Het is maar hoe je het bekijkt..

LH

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #413 Gepost op: 11 november 2010 - 20:57:58
Verdorie! Heb ik mij een mooi setje handschoenen geconfigureerd bij Chester Jefferies, maar kan je alleen maar betalen met CreditCard. Laat ik dit nu niet hebben. Moet ik toch maar weer op zoek naar een paar goede handschoenen in Zwolle. Die van Chester Jefferies zijn qua prijs/kwaliteit niet te kloppen, want een paar leren handschoenen bij de Hema kost al 25 euro en dan heb je een verschrikkelijk beroerd paar handschoenen. Om maar niet te hoeven zeggen: "bagger". Morgen maar eens rondkijken in Zwolle.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #414 Gepost op: 11 november 2010 - 22:31:04
Even de Bijenkorf proberen Luuk
You can buy clothes, but you can't buy style

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #415 Gepost op: 11 november 2010 - 22:33:41
Profuomo heeft ook prima handschoentjes, hebben ze bij de Bijenkorf geloof ik ook.
Always have a better answer.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #416 Gepost op: 11 november 2010 - 22:36:44
En snel een creditcard aanvragen bij je bank. Is handig en kost niks of iets verwaarloosbaars. Je hoeft 'm ook niet te gebruiken.

Profuomo inderdaad mooie handschoenen, ik vind hun suède exemplaren mooi, doen mijn (NLse) huisgenoot al jaren goed dienst.

LH

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #417 Gepost op: 14 november 2010 - 00:08:18
Ik heb ondertussen een setje bruine leren handschoenen in bezit. Erg mooi, al zeg ik het zelf. Ik heb ze aangeschaft bij Beermann voor minder dat ik eigenlijk verwachtte. Alleen trek ik ze aan om naar mijn vrijwilligerswerk te gaan scheurt hij bij de aan de onderkant bij de stiknaad kapot. Hier is als het ware bij de opening van de handschoen een zwart biesje langs genaaid. Ik vermoed dat het iets te dicht bij de rand is gestikt. Maar eens kijken of ik komende week tijd/zin heb om weer naar deze winkel te togen. Hoop stiekem op een nieuw paar, want dit vind ik toch wel erg jammer. Maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen gezien de service bij de aankoop. Anders is het nog geen onoverkomelijke ramp, want de scheur zit aan de onderkant en ik vermoed dat het wel gerepareerd kan worden, maar jammer is het wel.

Ach

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #418 Gepost op: 14 november 2010 - 01:26:58
Uit voorgaande jaren heb ik wat Profuomo handschoenen liggen, maar heb dit jaar een aantal paar Dents en Chester Jefferies besteld. Deze handschoenen vallen vele malen slanker en mooier dan profuomo, de laatstgenoemde heeft toch wat wijder vallende paren. Bij Chester Jefferies kan je hiernaast precieze maten opgeven. Een CC aanvragen is kortom zeker de moeite waard. 

LH

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #419 Gepost op: 14 november 2010 - 01:32:59
Uit voorgaande jaren heb ik wat Profuomo handschoenen liggen, maar heb dit jaar een aantal paar Dents en Chester Jefferies besteld. Deze handschoenen vallen vele malen slanker en mooier dan profuomo, de laatstgenoemde heeft toch wat wijder vallende paren. Bij Chester Jefferies kan je hiernaast precieze maten opgeven. Een CC aanvragen is kortom zeker de moeite waard. 

Misschien dat ik nog wel een keer een paar bij Chester Jefferies bestel en dan ga ik waarschijnlijk voor een paar op maat gemaakt handschoenen. Het grote voordeel van Chester Jefferies zijn de zeer grote mogelijkheid met betrekking tot kleur, lining etc. Het grote nadeel is toch dat je maar moet hopen dat de kleur i.r.l. overeenkomen met de kleuren op de website.